Τα θέματα της Χημείας ήταν διατυπωμένα με ξεκάθαρο τρόπο και ένας ορθά προετοιμασμένος μαθητής θα μπορούσε να ανταπεξέλθει χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Αντιμετώπισαν, ωστόσο, ένα δύσκολο και πρωτότυπο ερώτημα στο Δ3 και στο Γ5 υπήρχε ασάφεια, η οποία θα προβλημάτισε πολλούς μαθητές και χρειαζόταν πολύ προσοχή. Τα υπόλοιπα θέματα δεν προκάλεσαν έκπληξη στους υποψηφίους τόσο ως προς τη θεωρία όσο και τις ασκήσεις.
Στην Πληροφορική, τα φετινά θέματα βοηθούσαν τους μαθητές να εξασφαλίσουν πολύ καλές βαθμολογικές επιδόσεις. Συγκεκριμένα, στο Α θέμα τα ερωτήματα ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας, βασισμένα στη θεωρία και θεωρητικές ασκήσεις. Στο Β θέμα μετά από καιρό οι μαθητές εξετάστηκαν στην ανάπτυξη σκέψης, που δεν θα δυσκόλεψε όσους ήταν εξοικειωμένοι στα υποπρογράμματα, ενώ το Β2 αποζημίωνε τους μαθητές; σε μονάδες με τη συμπλήρωση κενού. Το Γ θέμα ακολούθησε τη φιλοσοφία της τελευταίας τριετίας δίνοντας την ευκαιρία να ανταποκριθούν καλά οι προετοιμασμένοι μαθητές. Στο Δ θέμα εξετάστηκε, τέλος, όλη ασκησιολογία των πινάκων, συγκεκριμένα τρεις από τις βασικές επεξεργασίες πινάκων.
Τα θέματα της Κοινωνιολογίας ήταν ξεκάθαρα, χωρίς ασάφειες καλύπτοντας όλο το εύρος της ύλης. Ιδιαίτερη προσοχή απαιτούσε το Δ3 θέμα, κυρίως γιατί αναφερόταν στον κονστρουκτιβισμό, ένα κεφάλαιο που δυσκόλευε τους μαθητές στην αποστήθιση του. Οι απαντήσεις των θεμάτων δεν απαιτούσαν ανάπτυξη μεγαλύτερη από τα φυσιολογικά πλαίσια. Οι μαθητές που είχαν επιδείξει συνέπεια στη μελέτη της ύλης δεν θα αντιμετώπιζαν ιδιαίτερα προβλήματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα