Επικίνδυνη η πολιτική του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης με τη λειτουργία των σχολείων χωρίς καμιά προστασία για μαθητές και εκπαιδευτικούς έναντι της πανδημίας!
Τα σχολεία ανοίγουν τη Δευτέρα κι ενώ η πανδημία καλπάζει και υπάρχουν 50.000 κρούσματα ημερησίως, το Υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση εξακολουθούν να μην παίρνουν ούτε ένα ουσιαστικό μέτρο για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων τηρώντας το ίδιο ελλιπέστατο πρωτόκολλο της προηγούμενης περιόδου με τα πολύ λιγότερα κρούσματα.
Το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Μεσσηνίας, εκφράζοντας την ιδιαίτερα αυξημένη ανησυχία και αγανάκτηση των μελών του αναφορικά με τα ανύπαρκτα μέτρα προστασίας, επισημαίνει τα εξής:
1. Καταγγέλλουμε ξεκάθαρα ως επικίνδυνες και ανεύθυνες τις πολιτικές που ακολουθεί και εφαρμόζει η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ για τη διαχείριση της πανδημίας εφόσον αυτές συνεχίζουν να μην ικανοποιούν στο ελάχιστο βασικούς όρους για την προστασία της δημόσιας υγείας και την περιστολή της μετάδοσης του ιού covid 19 καθώς και της αντιμετώπισης και ίασης των ασθενών από αυτήν με ελαχιστοποίηση των υψηλών ποσοστών θνησιμότητας από τον ιό.
2. Τονίζουμε για άλλη μια φορά υψώνοντας κραυγή αγωνίας την αναγκαιότητα της επαναλειτουργίας των σχολείων με βάση τις διεκδικήσεις και προτάσεις του εκπαιδευτικού κινήματος ως τη μοναδική λύση για την προστασία των εκπαιδευτικών, των μαθητών μας και των οικογενειών τους.
Απαιτούμε:
• Αραίωση των τμημάτων με μείωση των μαθητών στην τάξη (15 μαθητές το ανώτερο σε κάθε τμήμα)- ΟΧΙ στις συμπτύξεις τμημάτων.
• Μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων για την αντιμετώπιση των αυξημένων αναγκών αλλά και ενίσχυση όλων των υποστηρικτικών δομών (τμήματα ένταξης, υποδοχής, παράλληλη στήριξη, ψυχολόγοι- κοιν. λειτουργοί).
• Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού καθαριότητας των σχολικών μονάδων.
• Κατάργηση του 50% συν ένα – το τμήμα να κλείνει όταν νοσεί ο υπεύθυνος τμήματος και δεν σταλεί άμεσα αντικαταστάτης – ο σύλλογος διδασκόντων να αποφασίζει την αναστολή τμημάτων λόγω επικίνδυνων συνθηκών για τον πρωινό και απογευματινό κύκλο.
• Επαναφορά των πρωτοκόλλων καραντίνας στις 10 ημέρες.
• Χορήγηση δωρεάν σε όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς σε καθημερινή βάση ειδικών μασκών υψηλής προστασίας ( FFP2 – FFP3).
• Άμεση χορήγηση δωρεάν rapid & pcr tests για όλους τους πολίτες χωρίς διακρίσεις.
• Τακτική ιχνηλάτηση με rapid test & pcr test δωρεάν από συνεργεία του ΕΟΔΥ για όλες τις σχολικές μονάδες της χώρας.
• Έκτακτη οικονομική επιχορήγηση των σχολικών μονάδων για την αγορά υγειονομικού προστατευτικού εξοπλισμού.
• Ενίσχυση του στόλου των δημόσιων Μ. Μ. Μ.- Περισσότερα δρομολόγια με ασφάλεια για τους μεταφερόμενους μαθητές.
• Άμεση ενίσχυση του ΕΣΥ με προσλήψεις και εξοπλισμό – επίταξη των ιδιωτικών δομών υγείας.
Καλούμε:
• τους γονείς των μαθητών μας να συνταχθούν πλήρως και μαζικά με τις προτάσεις του εκπαιδευτικού συνδικαλιστικού κινήματος στην προσπάθειά μας να σώσουμε ότι μπορεί να σωθεί από το Δημόσιο Σχολείο από τη λαίλαπα των καταστροφικών αντιεκπαιδευτικών πολιτικών του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης.
• τις ΕΛΜΕ του νομού μας για κοινό αγωνιστικό βηματισμό.
• το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. να προβεί στη λήψη ανάλογων αποφάσεων και όλοι μαζί να προβούμε σε πολύμορφες αγωνιστικές κινητοποιήσεις για την διεκδίκηση των παραπάνω αιτημάτων μας.
Πέρσι με πολύ λιγότερα κρούσματα τα σχολεία έμειναν κλειστά μεγάλο χρονικό διάστημα ζώντας το δράμα της τηλεκπαίδευσης. Τώρα με παραπάνω από τα δεκαπλάσια κρούσματα δεν γίνεται να λειτουργήσουμε με ασφάλεια αυξάνοντας απλώς τον αριθμό των τεστ, τα οποία δεν επαρκούν κιόλας. Αυτό είναι εμπαιγμός όλης της κοινωνίας!
Το άνοιγμα των σχολείων στις 10–1–2022 χωρίς την ικανοποίηση των παραπάνω προϋποθέσεων – αιτημάτων θα αποτελέσει ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ενέργεια για την υγεία και τη ζωή χιλιάδων μαθητών/μαθητριών και εκπαιδευτικών.
Επιτέλους ας πάψει η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση να αντιμετωπίζουν με περισσή αναλγησία μαθητές και εκπαιδευτικούς και να μας θεωρούν αναλώσιμους.
Για το Δ.Σ. του Συλλόγου
Η Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
Λαδά Χριστίνα Ψαλλίδας Διονύσιος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα