Παρασκευή 1 Απριλίου 2022

Φιέστα για το Πάτρα-Πύργος χωρίς καμία αναφορά για το Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα


“Αυτός ο δρόμος είναι ο δρόμος προς την ελπίδα, προς ένα καλύτερο αύριο, προς ένα μέλλον αισιοδοξίας για ολόκληρη τη Δυτική Ελλάδα, για την Πάτρα, για τον Πύργο, για τα νησιά του Ιονίου. Το είπαμε, το κάναμε. Σε τρία χρόνια από τώρα ο δρόμος αυτός θα έχει ολοκληρωθεί”. Αυτό είπε, μεταξύ άλλων, ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στη σημερινή φιέστα στην Αμαλιάδα για την έναρξη των εργασιών του αυτοκινητόδρομου Πάτρας-Πύργου. Ούτε ο πρωθυπουργός ούτε και ο υπουργός Υποδομών-Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, έκαναν ουδεμία αναφορά στο τμήμα Πύργου-Καλού Νερού-Τσακώνας. Από την πλευρά του ο ΣΥΡΙΖΑ και συγκεκριμένα ο Τομεάρχης Υποδομών-Μεταφορών Νίκος Παππάς, απάντησε στη φιέστα υποστηρίζοντας ότι “στην Πατρών - Πύργου η κυβέρνηση Μητσοτάκη όχι μόνο αδράνησε τρία χρόνια αλλά φεσώνει και τον λαό με άλλα 500 εκατ. ευρώ μέσω απευθείας ανάθεσης…
Στην ομιλία του ο πρωθυπουργός κατηγόρησε την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ότι με το σπάσιμο του έργου σε οχτώ διαφορετικές εργολαβίες προκάλεσε τη τελμάτωσή του. Στην εκδήλωση παραβρέθηκε και ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Παναγιώτης Νίκας.
Ο πρωθυπουργός κ. Μητσοτάκης είπε μεταξύ άλλων ότι
“με πολύ συστηματική δουλειά, με επιμονή, με σωστό σχεδιασμό, παίρνοντας την απολύτως προφανή και ορθή απόφαση το έργο αυτό να έρθει και να κολλήσει στη Σύμβαση Παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού, καταφέραμε και πείσαμε τις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ότι το έργο αυτό έπρεπε να προχωρήσει όπως το είχαμε σχεδιάσει και να συγχρηματοδοτηθεί από ευρωπαϊκούς πόρους.
Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι αυτή η διαπραγμάτευση δεν ήταν καθόλου εύκολη. Δεν ήταν καθόλου απλή υπόθεση. Και για εμένα ήταν κι ένα προσωπικό στοίχημα, διότι εγώ ο ίδιος είχα αναλάβει τη δέσμευση απέναντι σας ότι το έργο αυτό θα ολοκληρωθεί, οπότε πρέπει να σας πω ότι και εγώ κατανάλωσα σημαντικό πολιτικό κεφάλαιο, προσπαθώντας να πείσω την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να κάνει το ορθό.
Και είμαστε σήμερα εδώ, όχι παρουσιάζοντας πια ένα έργο στα χαρτιά ή στα σχέδια. Είμαστε εδώ σε ένα από τα τρία ενεργά εργοτάξια ενός έργου το οποίο -όπως είπε και ο Υπουργός και ο Υφυπουργός- θα έχει ολοκληρωθεί ως προς το κύριο, ως προς το βασικό σκέλος του μέχρι τα τέλη του 2024 και θα έχει παραδοθεί πλήρως έως τα μέσα του 2025.
Ναι, πράγματι, το νερό έχει πια μπει στο αυλάκι. Έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στον παραχωρησιούχο και στις ελληνικές τεχνικές εταιρείες που θα υλοποιήσουν το έργο αυτό και φυσικά θα υπάρχει η στενή παρακολούθηση του Υπουργείου αλλά και της Περιφέρειας ώστε να τηρηθούν όλα τα σχετικά χρονοδιαγράμματα και το έργο να παραδοθεί στο χρόνο που έχουμε ορίσει, με τον προϋπολογισμό τον οποίον έχουμε ορίσει και με τις προδιαγραφές τις οποίες έχουμε ορίσει.
Με άλλα λόγια, θα υπάρχει πια ένας υπερσύγχρονος αυτοκινητόδρομος που θα συνδέει τη Πάτρα με τον Πύργο αλλά ταυτόχρονα θα υλοποιήσουμε και τη δέσμευσή μας ο δρόμος αυτός, σε σύγχρονη μορφή, να φτάσει μέχρι την Ολυμπία”.
ΣΥΡΙΖΑ-ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΠΑΣ
Ο τομεάρχης Υποδομών-Μεταφορών της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία σε δήλωσή του για τη σημερινή εκδήλωση τόνισε: “Τρία χρόνια παλινωδίες, ψέματα και κοροϊδία του λαού της Ηλείας και της Αχαΐας.
Και σήμερα ο κ. Μητσοτάκης και ο κ. Καραμανλής πανηγυρίζουν:
Γιατί δίνουν και αυτό το έργο με απευθείας ανάθεση, αφού σταμάτησαν τις εργασίες που είχαν ξεκινήσει επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.
Για το «καπέλο» των 120 εκατ. ευρώ σε σχέση με τον διαγωνισμό της δικής μας κυβέρνησης.
Για την τριετή παράταση στην παραχώρηση των διοδίων της Κορίνθου - Πατρών, με κόστος 120 εκατ. ευρώ τον χρόνο για τους πολίτες.
Το έργο αυτό έπρεπε να ολοκληρώνεται τους επόμενους μήνες και ο κ. Μητσοτάκης, όχι μόνο καθυστέρησε τρία χρόνια, αλλά φεσώνει και τον ελληνικό λαό με 500 εκατ. ευρώ”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα