Για όλους τους συγγράφοντας φαίνεται πολύ λογική η άποψη πως όταν κάποιος μπουκάρει στο μαγαζί σου, και, ευρισκόμενος σε κατάσταση αμόκ, προσπαθεί να βγει σπάζοντας με τον πυροσβεστήρα τη βιτρίνα, πρέπει να τον ρωτάς με τρυφερότητα ποια είναι η σεξουαλική του ταυτότητα, και ανάλογα να ρυθμίσεις τις αντιδράσεις σου.
Αν δεν το κάνεις, είσαι ρατσιστής, φως φανάρι. Ανάμεσα στα κείμενα υπάρχει και ένα της εικονιζομένης, αναλόγου ποιότητας με τα υπόλοιπα.
Την γκούγκλαρα και έπεσα σ΄αυτή τη σελίδα του Ιδρύματος Ωνάση. Οπότε μου γεννήθηκαν μερικές ερωτήσεις:
- Αφού σπούδασε τόσα πράγματα, γιατί είναι "εργάτρια του σεξ"; Δεν θα μπορούσε να βγάζει εισόδημα εργαζόμενη στις γραφικές τέχνες ή ως σχεδιάστρια ρούχων;
- Τι ακριβώς σημαίνει "εργάτρια"; Δουλεύει σε οίκο ανοχής, για κάποιον εργοδότη και πληρώνεται με μεροκ(γ)άματο ή με μηνιάτικο; Διότι, αν δουλεύει μόνη της, είναι ελεύθερη επαγγελματίας ή επιχειρηματίας του σεξ, καπιταλίστρια δηλαδή. Γιατί αυτή η προτίμηση στον προλεταριακό όρο "εργάτρια";
- Έχει κάνει έναρξη επαγγέλματος; Κόβει αποδείξεις παροχής υπηρεσιών; Φορολογείται ως "εργάτρια του σεξ";
- Γιατί μας ενημερώνει ότι είναι "τρανς γυναίκα" αφού κανένας δεν την ρώτησε και κανένας δεν θα κρίνει τα σχέδια των ρούχων ή την απόδοσή της στις γραφιστικές τέχνες, βάσει ανατομικών χαρακτηριστικών; Από την άλλη, οι πελάτες του σεξ το αντιλαμβάνονται αυτό διά γυμνού οφθαλμού, χωρίς δημόσιες δηλώσεις. Μήπως αυτή η απρόκλητη δημόσια αναφορά είναι ένα είδος διαφήμισης;
- Πόσο συνεπές είναι να ζητάς να απαλείφεται και από τα δημόσια έγγραφα η προηγούμενη "ανδρική" ζωή σου, ώστε κανένας να μην σε θεωρεί λιγότερο γυναίκα, και την ίδια στιγμή να την αποκαλύπτεις αυτοβούλως, φόρα παρτίδα, προς όλους;
- Υπό ποία ιδιότητα προβάλλεται από το Ίδρυμα Ωνάση; Ως σχεδιάστρια ρούχων; Δεν βλέπω κάτι τέτοιο. Ως εργάτρια του σεξ; Τι το διαφορετικό έχει, που ενδιαφέρει τόσο πολύ το Ίδρυμα Πολιτισμού, περισσότερο από μια εργάτρια της καθαριότητας ή της επεξεργασίας φρούτων;
Κάθε απάντηση ευπρόσδεκτη.
- Αφού σπούδασε τόσα πράγματα, γιατί είναι "εργάτρια του σεξ"; Δεν θα μπορούσε να βγάζει εισόδημα εργαζόμενη στις γραφικές τέχνες ή ως σχεδιάστρια ρούχων;
- Τι ακριβώς σημαίνει "εργάτρια"; Δουλεύει σε οίκο ανοχής, για κάποιον εργοδότη και πληρώνεται με μεροκ(γ)άματο ή με μηνιάτικο; Διότι, αν δουλεύει μόνη της, είναι ελεύθερη επαγγελματίας ή επιχειρηματίας του σεξ, καπιταλίστρια δηλαδή. Γιατί αυτή η προτίμηση στον προλεταριακό όρο "εργάτρια";
- Έχει κάνει έναρξη επαγγέλματος; Κόβει αποδείξεις παροχής υπηρεσιών; Φορολογείται ως "εργάτρια του σεξ";
- Γιατί μας ενημερώνει ότι είναι "τρανς γυναίκα" αφού κανένας δεν την ρώτησε και κανένας δεν θα κρίνει τα σχέδια των ρούχων ή την απόδοσή της στις γραφιστικές τέχνες, βάσει ανατομικών χαρακτηριστικών; Από την άλλη, οι πελάτες του σεξ το αντιλαμβάνονται αυτό διά γυμνού οφθαλμού, χωρίς δημόσιες δηλώσεις. Μήπως αυτή η απρόκλητη δημόσια αναφορά είναι ένα είδος διαφήμισης;
- Πόσο συνεπές είναι να ζητάς να απαλείφεται και από τα δημόσια έγγραφα η προηγούμενη "ανδρική" ζωή σου, ώστε κανένας να μην σε θεωρεί λιγότερο γυναίκα, και την ίδια στιγμή να την αποκαλύπτεις αυτοβούλως, φόρα παρτίδα, προς όλους;
- Υπό ποία ιδιότητα προβάλλεται από το Ίδρυμα Ωνάση; Ως σχεδιάστρια ρούχων; Δεν βλέπω κάτι τέτοιο. Ως εργάτρια του σεξ; Τι το διαφορετικό έχει, που ενδιαφέρει τόσο πολύ το Ίδρυμα Πολιτισμού, περισσότερο από μια εργάτρια της καθαριότητας ή της επεξεργασίας φρούτων;
Κάθε απάντηση ευπρόσδεκτη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα