Ριζικά αλλάζει πλέον το νομοθετικό πλαίσιο που αφορά στα αναδιπλούμενα ή συρόμενα καλύμματα καρότσας σε διπλοκάμπινα ή μονοκάμπινα οχήματα, μετά το σάλο που προκάλεσε το δημοσίευμα του Newsauto.gr, σχετικά με το μπαράζ προστίμων ύψους 2.000 ευρώ έκαστος που επιβάλλονταν σε ιδιοκτήτες οχημάτων pick-up.
Ευτυχώς η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, μετά το δημοσίευμα του Newwauto.gr, διαπίστωσε πως η τοποθέτηση καλύμματος στο ύψος της καρότσας δεν αλλάζει τα χαρακτηριστικά του οχήματος με αποτέλεσμα ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος να προχωρήσει στην αλλαγή και αποσαφήνιση της σχετικής νομοθεσίας.
Ειδικότερα, το πλαίσιο κανόνων σχετικά με τον χαρακτηρισμό ελαφρών φορτηγών (μεικτής μάζας κάτω των 3,5 τόνων) τύπου «pick-up», που φέρουν αναδιπλούμενα ή συρόμενα καλύμματα καρότσας, ρυθμίστηκε με εγκύκλιο του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Μεταφορές κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου.
Ειδικότερα, με αφορμή και τα σχετικά ερωτήματα πολιτών, σημειώνεται ότι οχήματα κατηγορίας Ν1 αμαξώματος ΒΕ (pick-up) που έχουν εγκατεστημένα καλύμματα από μη άκαμπτο υλικό, όπως αναδιπλούμενα ή συρόμενα καλύμματα (τύπου ρολό) στο ύψος της καρότσας, που σε κάθε περίπτωση δεν υπερβαίνει τα 10 εκατοστά από το αρχικό και τα οποία είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο ή πλαστικό, χαρακτηρίζονται ως ανοιχτά.
Με αυτόν τον τρόπο αποσαφηνίζεται η δυνατότητα χρησιμοποίησης νέας τεχνολογίας καλυμμάτων, χωρίς να χρειάζεται αλλαγή τύπου αμάξης, ώστε να διευκολυνθούν οι πολίτες για την ασφαλέστερη μεταφορά των εμπορευμάτων τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα