Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2023

Παράπονα τουριστών για τις τουαλέτες στο αεροδρόμιο, τη μη αστική σύνδεση με την Καλαμάτα, για δρόμους, πινακίδες

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΟΥ ΔΙΕΝΗΡΓΗΣΕ ΤΟ INFO KIOSK ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ
Χθες το βράδυ η Περιφέρεια Πελοποννήσου διοργάνωσε εκδήλωση, σε παραλιακό ξενοδοχείο της Καλαμάτας, για την παρουσίαση της έρευνας που διενεργήθηκε από το προσωπικό του Περιπτέρου Τουριστικής Πληροφόρησης που λειτούργησε στο αεροδρόμιο Καλαμάτας και η έρευνα αυτή κατέγραψε συγκεκριμένα παράπονα επισκεπτών που διήλθαν από το αεροδρόμιο. Για τα παράπονα αυτά, που τα περισσότερα αναφέρονται σε απλά και αυτονόητα θέματα, συγκεκριμένες απαντήσεις δεν δόθηκαν αλλά έγινε και πάλι μια γενικότερη συζήτηση για τον τουρισμό στην Πελοπόννησο και τη Μεσσηνία, η οποία ξανά επικεντρώθηκε περισσότερο στην αδυναμία του αεροδρομίου να εξυπηρετήσει αυξημένη κίνηση και στην ανάγκη βελτίωσης οδικών αξόνων…
Όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά στην παρουσίαση της έρευνας, από την εργαζόμενη στο Περίπτερο Τουριστικής Πληροφόρησης της Περιφέρειας στο αεροδρόμιο, Ρόη Κομπότη, στα έντυπα που συμπληρώθηκαν από επισκέπτες καταγράφηκαν διάφορα παράπονα ή σχόλια σε ό,τι αφορά την υγιεινή και την καθαριότητα στις τουαλέτες του αεροδρομίου, την ανάγκη λειτουργίας πιο πολλών τουαλετών για άτομα με ειδικές ανάγκες, το χαμηλό φωτισμό στο χώρο στάθμευσης οχημάτων, τη μη λειτουργία πωλητηρίου τοπικών προϊόντων, την ελλιπή σήμανση στην περιοχή του αεροδρομίου με τις χιλιομετρικές αποστάσεις προς περιοχές τουριστικού ενδιαφέροντος, τη μη λειτουργία αστικών δρομολογίων για Καλαμάτα, τη μη λειτουργία στάσης του ΚΤΕΛ εντός του χώρου του αεροδρομίου κ.ά
Πέρα από αυτά, οι επισκέπτες στα έντυπα κατέγραψαν παράπονα ή σχόλια για την κατάσταση του δρόμου στη Βοϊδοκοιλιά, για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το Παλαιόκαστρο, για τα κουνούπια, για τη μη λειτουργία στο Κάστρο της Μεθώνης συστήματος πληρωμής του εισιτηρίου με κάρτα, για την Αγία Σοφία της Καρδαμύλης που είναι κλειστή ενώ οι τουρίστες πεζοπορούν για 40 λεπτά προκειμένου να την επισκεφθούν, για την παραλία της Καλογριάς στη Στούπα που είναι γεμάτη ομπρέλες και ξαπλώστρες, οι οποίες μάλιστα ενοικιάζονται σε αρκετά υψηλή τιμή, για τις ελλείψεις υποδομών αμεα σε κάποιες περιοχές, για την έλλειψη ναυαγοσωστών σε ορισμένες περιπτώσεις, για την έλλειψη υποδομών παραμονής ζώων συντροφιάς σε αρχαιολογικούς χώρους κατά τη διάρκεια που οι ιδιοκτήτες τους κάνουν την περιήγησή τους.
Από την άλλη όμως, οι επισκέπτες σημείωσαν στα έντυπα ότι η περιοχή τους άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις για το φυσικό της κάλλος, την πολιτισμική της κληρονομιά και τη γαστρονομία της και πως θα συστήσουν να την επισκεφθούν και οι γνωστοί τους που σχεδιάζουν τις διακοπές τους.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με εισαγωγική αναφορά από τη προϊσταμένη της Διεύθυνσης Τουρισμού Αθανασία Καρούνου και ακολούθως χαιρέτησε ο αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας, Ανδρέας Τσουκαλάς. Στη συνέχεια η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Άννα Καλογεροπούλου περιέγραψε με ποιο σκοπό η περιφερειακή αρχή προχώρησε στην ίδρυση και λειτουργία των Περιπτέρων Τουριστικής Ενημέρωσης σε σημεία εισόδου επισκεπτών και στους πέντε Νομούς της Περιφέρειας. Αναφέρθηκε στο γενικότερο σχεδιασμό της περιφερειακής αρχής για την υποστήριξη της Τουριστικής Ανάπτυξης, τα εργαλεία που δημιουργούνται, αλλά και στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Περιφέρειας. Μάλιστα στο τέλος της εκδήλωσης παρουσίασε το νέο σποτ της Περιφέρειας, το οποίο, με το χιούμορ που έχει, δημιουργεί στον θεατή μια ζεστή διάθεση για την περιοχή.
Στοιχεία της έρευνας παρουσίασε, εκτός από τη Ρόη Κομπότη, η Σταυρούλα Ανασταστέα, επίσης εργαζόμενη στο Περίπτερο Τουριστικής Πληροφόρησης στο αεροδρόμιο Καλαμάτας.
Παρεμβάσεις έγιναν από τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Μεσσηνίας, Δημήτρη Καραλή, τον βουλευτή Περικλή Μαντά, τον πρόεδρο του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου Κωνσταντίνο Μαρινάκο, τον αντιδήμαρχο Καλαμάτας υπεύθυνο για τον τουρισμό Νίκο Μπασακίδη, τον δήμαρχο Πύλου-Νέστορος Παναγιώτη Καρβέλα, τον πρόεδρο του Συλλόγου Καταστημάτων Εστίασης και Αναψυχής Καλαμάτας Νίκο Μαλαπέτσα, τον εκπρόσωπο του Συλλόγου Εστίασης Μεσσηνίας Γιάννη Κολοβό, τον πρόεδρο του Τουριστικού Τμήματος του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας Βασίλη Τριγκιλίδα, τον διευθυντή του Στρατιωτικού Μουσείου Χρήστο Κορομηλά, τον γραμματέα του Επιμελητηρίου Παύλο Γκραίκη. Όλοι τους τόνισαν, εκτός των άλλων, ότι τα Περίπτερα Τουριστικής Πληροφόρησης που δημιούργησε η Περιφέρεια είναι πολύ απαραίτητα και πως τα στοιχεία που συγκεντρώνουν πάρα πολύ χρήσιμα για την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την τουριστική ανάπτυξη.
Ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Παναγιώτης Νίκας, όπως σημειώνεται και σε σχετικό δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Πελοποννήσου, ανέφερε:
“Ο τουρισμός του αύριο είναι διαφορετικός από τον σημερινό και τον χθεσινό, καθώς έχει ως πυλώνες την ανθρώπινη σχέση, τον πολιτισμό, την ποιότητα, το περιβάλλον, την γαστρονομία. Αυτός είναι ο νέος τουρισμός και για αυτόν πρέπει να σχεδιάσουμε, αυτόν πρέπει να υπηρετήσουμε”.
Τα παραπάνω σημείωσε, μεταξύ άλλων, ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας σε παρέμβασή του, κατά την εκδήλωση για την παρουσίαση των στατιστικών στοιχείων από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε κατά τη λειτουργία του περιπτέρου Τουριστικής Πληροφόρησης της Περιφέρειας Πελοποννήσου στον διεθνή αερολιμένα Καλαμάτας “Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος”.
Στην εν λόγω εκδήλωση που διοργάνωσε η Π.Ε. Μεσσηνίας στο ξενοδοχείο “Pharae Palace” στη μεσσηνιακή πρωτεύουσα, ο περιφερειάρχης επισήμανε ακόμα την προσπάθεια που καταβάλλεται από την περιφερειακή Αρχή προκειμένου να συγκεντρώσει πρωτογενή στοιχεία -τόσο για την επισκεψιμότητα, όσο και για τα διάφορα προβλήματα που επισημαίνουν οι επισκέπτες- ώστε να αξιοποιηθούν στην κατεύθυνση αφ’ ενός της πιο αποτελεσματικής προβολής της περιοχής μας, και αφ’ ετέρου της επίλυσης των όποιων ζητημάτων αναδεικνύονται.
“Δεν υπήρχαν ώς τώρα στατιστικά και ποιοτικά στοιχεία για τους επισκέπτες της περιοχής μας, παρά μόνο μία γενική εικόνα ανά την επικράτεια με βάση στοιχεία που αντλούνταν στον αερολιμένα Αθηνών” δήλωσε, ειδικότερα, ο Π. Νίκας για να τονίσει στη συνέχεια ότι αυτός ήταν ένας από τους λόγους που η περιφερειακή Αρχή προχώρησε στην δημιουργία των περιπτέρων τουριστικής πληροφόρησης – infokiosk σε 5 περιοχές της Πελοποννήσου, στον Ισθμό της Κορίνθου, στο Ναύπλιο, στην Σπάρτη, στον διεθνή αερολιμένα Καλαμάτας ¨Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος” και πρόσφατα στο Λεωνίδιο.
“Τα περίπτερα αυτά, στελεχωμένα με επιστημονικό προσωπικό, πέρα από το να λειτουργούν ως γραφεία πληροφόρησης των επισκεπτών μας, προβάλλουν επίσης το ανθρώπινο στοιχείο και τη διάθεση φιλοξενίας στην περιοχή μας” σημείωσε ο περιφερειάρχης, εκφράζοντας ευχαριστίες προς το προσωπικό που τα στελεχώνει.
Ο Π. Νίκας, παράλληλα, υπογράμμισε το συγκριτικό πλεονέκτημα που αποτελεί για τη Μεσσηνία, αλλά και την Περιφέρεια Πελοποννήσου, ο διεθνής αερολιμένας Καλαμάτας, ευχαριστώντας για τον αγώνα και την προσπάθειά τους, τόσο τους απελθόντες όσο και τη νυν αερολιμενάρχη, για να επισημάνει παράλληλα ότι δεν δικαιολογείται η πολιτεία που καθυστέρησε για δεκαετίες την αναβάθμισή του -“πλέον, έστω και καθυστερημένα, αναβαθμίζεται και αυτό είναι καλό” σημείωσε χαρακτηριστικά ο περιφερειάρχης, προσθέτοντας ότι η Περιφέρεια, στο πλαίσιο των δυνατοτήτων που έχει, συνδράμει και στηρίζει την διοίκηση του αερολιμένα.
Καταλήγοντας, ο Π. Νίκας δήλωσε ότι η Περιφέρεια από την πλευρά της προωθεί έργα στη Μεσσηνία, μεταξύ των οποίων τρία μουσεία, της Χώρας, το νέο μουσείο στην Αρχαία Μεσσήνη, καθώς και το Εκκλησιαστικό μουσείο στην Καλαμάτα, ενώ προχωρεί και στην ανακατασκευή σειράς βυζαντινών εκκλησιών. Επιπλέον αναφέρθηκε στις σημαντικές παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο του νομού, μεταξύ των οποίων η βελτίωση του δρόμου της Μάνης, του δρόμου προς Κορώνη, όπως και αυτού προς Μεθώνη, για να σημειώσει ακόμα ότι ολοκληρώθηκε η μελέτη για την παράκαμψη του Χαροκοπιού -έργο 13,5 εκ ευρώ- ενώ σε κοντινό χρόνο ξεκινά και το έργο της παράκαμψης του Πεταλιδίου, προσθέτοντας ότι θετική εξέλιξη αποτελεί η μελέτη για τον δρόμο Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα, αλλά και η προοπτική της επαναλειτουργίας του σιδηροδρομικού δικτύου στην Περιφέρεια Πελοποννήσου”.   Στ.Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα