Μορφή χιονοστιβάδας έχουν πάρει η αποκαλύψεις μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, καθώς, την ώρα που ο προαστιακός ετοιμάζεται να αρχίσει τα δρομολόγια στον αστικό ιστό χωρίς τηλεδιοίκηση, το φως της δημοσιότητας βλέπουν στοιχεία για παρόμοια σύγκρουση τρένων που σημειώθηκε το 2007.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εκπομπής «Ώρα Ελλάδος» στο Open, πρόκειται για μία επιβατική αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο του προαστιακού από τη Νερατζιώτισσα προς τον Σταθμό Λαρίσης και συγκρούστηκε μετωπικά στους Αγίους Αναργύρους με μία εμπορική αμαξοστοιχία κινείτο σε αντίθετη κατεύθυνση και είχε ξεκινήσει από το Ρουφ. Αποτέλεσμα του ατυχήματος ήταν να υπάρξουν 53 τραυματίες, ανάμεσα στους οποίους ο μηχανοδηγός και δύο έγκυες γυναίκες.
Για τη συγκεκριμένη απόφαση υπάρχουν δικαστικές αποφάσεις με την πρωτόδικη απόφαση να βγαίνει 7 χρόνια μετά, δηλαδή το 2014, που αναφέρουν ότι έπρεπε να ληφθούν μέτρα για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων όπως τηλεδιοίκηση, καλύτερη συντήρηση και κατάλληλη φωτοσήμανση.
Μάλιστα το συγκεκριμένο ατύχημα είχε σχολιαστεί ένατο μέσω των ρεπορτάζ των εφημερίδων που τόνιζαν την έλλειψη τηλεδιοίκησης και φωτοσήμανσης που θα μπορούσαν να αποτρέψουν το ατύχημα στο οποίο από θαύμα δεν υπήρχε νεκρός λόγω των χαμηλών ταχυτήτων και την έγκαιρη αντίδραση των μηχανοδηγών, καθώς και τα εξαντλητικά ωράρια των εργαζομένων.
Ετοιμάζεται να αρχίσει τα δρομολόγια ο Προαστιακός χωρίς τηλεδιοίκηση
Την ίδια ώρα ο Προαστιακός είναι έτοιμος να επανεκκινήσει την Τετάρτη, όμως δεκάδες αμαξοστοιχίες του ετοιμάζονται να μπουν ξανά στις ράγες ενώ θα κινούνται μέσα από τον αστικό ιστό της Αθήνας σχεδόν στα... τυφλά, καθώς μεγάλο τμήμα της διαδρομής από Πειραιά μέχρι και Αγίους Αναργύρους δεν είναι τηλεδιοικούμενη.
Το σύστημα της τηλεδιοίκησης στον προαστιακό από τον Πειραιά μέχρι και τους Αγίους Αναργύρους δεν λειτουργεί ακόμα.
Το OPEN και ο δημοσιογράφος Γιάννης Ζιάκας βρέθηκαν στον σταθμό του Ρουφ από τον οποίο περνάνε τόσο αμαξοστοιχίες του προαστιακού όσο και intercity επιβατικές -αλλά και εμπορευματικές. Μάλιστα, όπως φαίνεται κανένα από τα τρία φανάρια στον σταθμό δεν λειτουργεί.
Μάλιστα, στον σταθμό του Ρουφ δεν υπάρχει καν μόνιμος σταθμάρχης.
Μάλιστα το συγκεκριμένο ατύχημα είχε σχολιαστεί ένατο μέσω των ρεπορτάζ των εφημερίδων που τόνιζαν την έλλειψη τηλεδιοίκησης και φωτοσήμανσης που θα μπορούσαν να αποτρέψουν το ατύχημα στο οποίο από θαύμα δεν υπήρχε νεκρός λόγω των χαμηλών ταχυτήτων και την έγκαιρη αντίδραση των μηχανοδηγών, καθώς και τα εξαντλητικά ωράρια των εργαζομένων.
Ετοιμάζεται να αρχίσει τα δρομολόγια ο Προαστιακός χωρίς τηλεδιοίκηση
Την ίδια ώρα ο Προαστιακός είναι έτοιμος να επανεκκινήσει την Τετάρτη, όμως δεκάδες αμαξοστοιχίες του ετοιμάζονται να μπουν ξανά στις ράγες ενώ θα κινούνται μέσα από τον αστικό ιστό της Αθήνας σχεδόν στα... τυφλά, καθώς μεγάλο τμήμα της διαδρομής από Πειραιά μέχρι και Αγίους Αναργύρους δεν είναι τηλεδιοικούμενη.
Το σύστημα της τηλεδιοίκησης στον προαστιακό από τον Πειραιά μέχρι και τους Αγίους Αναργύρους δεν λειτουργεί ακόμα.
Το OPEN και ο δημοσιογράφος Γιάννης Ζιάκας βρέθηκαν στον σταθμό του Ρουφ από τον οποίο περνάνε τόσο αμαξοστοιχίες του προαστιακού όσο και intercity επιβατικές -αλλά και εμπορευματικές. Μάλιστα, όπως φαίνεται κανένα από τα τρία φανάρια στον σταθμό δεν λειτουργεί.
Μάλιστα, στον σταθμό του Ρουφ δεν υπάρχει καν μόνιμος σταθμάρχης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα