Ονειρευόταν ειδυλλιακές διακοπές με την οικογένειά της στο Ναύπλιο τον Αύγουστο. Φρόντισε να κάνει κράτηση νωρίς και προπλήρωσε για να πάρει την προσφορά και να εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή τιμή.
Έδωσε πάνω από 2.300 ευρώ για να διαπιστώσει τελικά, πριν από λίγες ημέρες ότι το πεντάστερο ξενοδοχείο είναι κλειστό.
«Εγώ είχα δώσει 2.300 ευρώ»
Η καταγγέλλουσα μίλησε αποκλειστικά στο LIVE NEWS.
«Έκλεισα 19 Ιανουαρίου. Για οκτώ μέρες. Μέσω των κρατήσεων του ξενοδοχείου είχανε μία α’ προσφορά ας πούμε, και προπλήρωσα, για να είναι πιο οικονομικό. Και μου επιβεβαίωσαν την κράτηση, έκανα μεταφορά χρημάτων.
»Εγώ είχα δώσει 2.300 κάτι, γιατί είχα κλείσει ένα τετράκλινο δωμάτιο μεγάλο, κοντά ακριβώς να βγαίνει στη θάλασσα, με ημιδιατροφή, για 4 άτομα».
Μέχρι εδώ, όλα καλά. Όταν όμως, πριν λίγες ημέρες, μπήκε ξανά στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου να κλείσει ένα ακόμη δωμάτιο, η έκπληξη που την περίμενε ήταν μεγάλη.
«Ψάχνουμε τον ιδιοκτήτη»
«Μπαίνω κανονικά στο site του ξενοδοχείου, γράφει δεν υπάρχει διαθεσιμότητα. Παίρνω τηλέφωνο, δεν καλεί το τηλέφωνο. Και μπαίνω να δω από περιέργεια πόσο κάνει στο booking. Βλέπω ότι γράφει ότι δε συνεργάζεται με το booking πια.
»Έχω μια φίλη στο booking της λέω μπες να μου πεις τι έγινε με το ξενοδοχείο, γιατί βγήκε από την πλατφόρμα σας; Μου λέει ακυρώνουν όλες τις κρατήσεις από τον Απρίλιο και τις πάνε μου λέει σε άλλο ξενοδοχείο κι εμείς μου λέει ψάχνουμε, δε μας έχουν απαντήσει τίποτα, ψάχνουμε τον ιδιοκτήτη, του στέλνουμε τιμολόγια για να πληρώσει τις ακυρώσεις κι όλα αυτά, δεν τους έχουμε εντοπίσει».
Όπως διαπίστωσε, το ξενοδοχείο, βγήκε σε πλειστηριασμό τον περασμένο Ιούλιο και πέρασε σε άλλα χέρια. Όμως, μέχρι τον Φεβρουάριο του 2023, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έκανε κανονικά κρατήσεις και δεχόταν κανονικά προπληρωμές μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου.
«Πρωτοφανής ενέργεια εξαπάτησης»
Σύμφωνα με πηγές της ιδιοκτήτριας εταιρείας: «Ο όμιλος πληροφορήθηκε από δημοσιεύματα ότι -σύμφωνα με τα καταγγελλόμενα- η προηγούμενη ιδιοκτησία διέθετε σε τουρίστες δωμάτια στο ξενοδοχείο, το οποίο εδώ και ένα σχεδόν έτος δεν της ανήκει, εισπράττοντας μάλιστα και τις σχετικές (προ)καταβολές.
»Αυτό -στο βαθμό που ευσταθεί- αποτελεί μια πρωτοφανή ενέργεια εξαπάτησης του καταναλωτικού κοινού και δυσφήμησης του τουριστικού προϊόντος της ευρύτερης περιοχής του Ναυπλίου.
»Ο όμιλος αγόρασε τον Ιούλιο του 2022 το εν λόγω ξενοδοχείο από πλειστηριασμό. Ως εκ τούτου απολύτως καμία (ούτε καν συμβατική) σχέση δεν την συνδέει με την προηγούμενη ιδιοκτησία και δεν ευθύνεται για τις όποιες ενέργειές της».
Καταγγελίες
Δεν είναι όμως, μόνο μία εκείνη που φαίνεται να την πάτησε. Στο διαδίκτυο ο ένας μετά τον άλλο, πελάτες του ξενοδοχείου, ανεβάζουν σχόλια για το τι έπαθαν και πώς έχασαν τα λεφτά τους.
Άλλη καταγγέλλουσα αναφέρει: «Μίλησα μετά και με μία κυρία από τον νέο όμιλο, η οποία μου έστειλε ότι δεν είναι έγκυρη η κράτηση και την πήρα τηλέφωνο και μου είπε ότι δεν έχουνε σύστημα κρατήσεων και ότι την έχουνε πάρει πολλοί τηλέφωνο.
»Έχουνε γίνει 20 καταγγελίες στο συνήγορο του πολίτη. Γιατί της λέω δε μας ενημέρωσε κανένας; Δηλαδή εγώ θα πήγαινα τον Αύγουστο θα’ χα φορτώσει δύο παιδιά, εκατομμύρια συμπράγκαλα, θα έκανα 3 ώρες δρόμο και θα έφτανα σε ένα ξενοδοχείο που δε δουλεύει».
Σύμφωνα με πληροφορίες, εκείνοι οι οποίοι πλήρωσαν τις φετινές τους διακοπές στο κλειστό και υπό ανακαίνιση πλέον ξενοδοχείο ξεπερνούν τους 30, οι οποίοι τώρα αναζητούν τρόπο να πάρουν τα λεφτά τους πίσω και να αποζημιωθούν.
Μία πελάτισσα που εξαπατήθηκε από το ξενοδοχείο μίλησε στο LIVE NEWS.
«Εμείς είχαμε ξαναπάει στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο στο παρελθόν και ήταν όλα καλά. Εγώ είχα δώσει 2.300 κάτι με ημιδιατροφή, για 4 άτομα. Τυχαία ανακάλυψα ότι δεν λειτουργεί το ξενοδοχείο. Ήθελα να κλείσω άλλο ένα δωμάτιο για τους φίλους μας κι έτσι είδα ότι δεν λειτουργεί τίποτα. Μίλησα με το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο, αλλά τελικά δεν θα κάνω διακοπές».
«Μπαίνω κανονικά στο site του ξενοδοχείου, γράφει δεν υπάρχει διαθεσιμότητα. Παίρνω τηλέφωνο, δεν καλεί το τηλέφωνο. Και μπαίνω να δω από περιέργεια πόσο κάνει στο booking. Βλέπω ότι γράφει ότι δε συνεργάζεται με το booking πια.
»Έχω μια φίλη στο booking της λέω μπες να μου πεις τι έγινε με το ξενοδοχείο, γιατί βγήκε από την πλατφόρμα σας; Μου λέει ακυρώνουν όλες τις κρατήσεις από τον Απρίλιο και τις πάνε μου λέει σε άλλο ξενοδοχείο κι εμείς μου λέει ψάχνουμε, δε μας έχουν απαντήσει τίποτα, ψάχνουμε τον ιδιοκτήτη, του στέλνουμε τιμολόγια για να πληρώσει τις ακυρώσεις κι όλα αυτά, δεν τους έχουμε εντοπίσει».
Όπως διαπίστωσε, το ξενοδοχείο, βγήκε σε πλειστηριασμό τον περασμένο Ιούλιο και πέρασε σε άλλα χέρια. Όμως, μέχρι τον Φεβρουάριο του 2023, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έκανε κανονικά κρατήσεις και δεχόταν κανονικά προπληρωμές μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου.
«Πρωτοφανής ενέργεια εξαπάτησης»
Σύμφωνα με πηγές της ιδιοκτήτριας εταιρείας: «Ο όμιλος πληροφορήθηκε από δημοσιεύματα ότι -σύμφωνα με τα καταγγελλόμενα- η προηγούμενη ιδιοκτησία διέθετε σε τουρίστες δωμάτια στο ξενοδοχείο, το οποίο εδώ και ένα σχεδόν έτος δεν της ανήκει, εισπράττοντας μάλιστα και τις σχετικές (προ)καταβολές.
»Αυτό -στο βαθμό που ευσταθεί- αποτελεί μια πρωτοφανή ενέργεια εξαπάτησης του καταναλωτικού κοινού και δυσφήμησης του τουριστικού προϊόντος της ευρύτερης περιοχής του Ναυπλίου.
»Ο όμιλος αγόρασε τον Ιούλιο του 2022 το εν λόγω ξενοδοχείο από πλειστηριασμό. Ως εκ τούτου απολύτως καμία (ούτε καν συμβατική) σχέση δεν την συνδέει με την προηγούμενη ιδιοκτησία και δεν ευθύνεται για τις όποιες ενέργειές της».
Καταγγελίες
Δεν είναι όμως, μόνο μία εκείνη που φαίνεται να την πάτησε. Στο διαδίκτυο ο ένας μετά τον άλλο, πελάτες του ξενοδοχείου, ανεβάζουν σχόλια για το τι έπαθαν και πώς έχασαν τα λεφτά τους.
Άλλη καταγγέλλουσα αναφέρει: «Μίλησα μετά και με μία κυρία από τον νέο όμιλο, η οποία μου έστειλε ότι δεν είναι έγκυρη η κράτηση και την πήρα τηλέφωνο και μου είπε ότι δεν έχουνε σύστημα κρατήσεων και ότι την έχουνε πάρει πολλοί τηλέφωνο.
»Έχουνε γίνει 20 καταγγελίες στο συνήγορο του πολίτη. Γιατί της λέω δε μας ενημέρωσε κανένας; Δηλαδή εγώ θα πήγαινα τον Αύγουστο θα’ χα φορτώσει δύο παιδιά, εκατομμύρια συμπράγκαλα, θα έκανα 3 ώρες δρόμο και θα έφτανα σε ένα ξενοδοχείο που δε δουλεύει».
Σύμφωνα με πληροφορίες, εκείνοι οι οποίοι πλήρωσαν τις φετινές τους διακοπές στο κλειστό και υπό ανακαίνιση πλέον ξενοδοχείο ξεπερνούν τους 30, οι οποίοι τώρα αναζητούν τρόπο να πάρουν τα λεφτά τους πίσω και να αποζημιωθούν.
Μία πελάτισσα που εξαπατήθηκε από το ξενοδοχείο μίλησε στο LIVE NEWS.
«Εμείς είχαμε ξαναπάει στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο στο παρελθόν και ήταν όλα καλά. Εγώ είχα δώσει 2.300 κάτι με ημιδιατροφή, για 4 άτομα. Τυχαία ανακάλυψα ότι δεν λειτουργεί το ξενοδοχείο. Ήθελα να κλείσω άλλο ένα δωμάτιο για τους φίλους μας κι έτσι είδα ότι δεν λειτουργεί τίποτα. Μίλησα με το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο, αλλά τελικά δεν θα κάνω διακοπές».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα