Μιλώντας στην εκπομπή της ΕΡΤ "Ανάλυσέ το" με τον Γιώργο Κουβαρά, ο Δημήτρης Μαύρος αναφέρθηκε στην έρευνά του για τον ΣΥΡΙΖΑ αναλύοντας ότι υπήρχαν 4 ζώνες κοινών:
Μόνο στο τρίτο φίλτρο έβγαινε πρώτος ο κ. Κασσελάκης με 48% έναντι της κ. Αχτσιόγλου με 30%, ενώ στα άλλα έβγαινε πρώτη η κ. Αχτσιόγλου, ανέφερε ο διευθ/νων σύμβουλος της MRB.
Στη συνέχεια ο κ. Μαύρος εξήγησε ότι στη συγκεκριμένη έρευνα μετρήθηκαν εικόνες και ιδιότητες και στα ποιοτικά χαρακτηριστικά κέρδιζε παντού ο κ. Κασσελάκης, όπως για παράδειγμα: στο αν μπορεί να ανασυγκροτήσει το κόμμα και να διεκδικήσει την διακυβέρνηση της χώρας, αν μπορεί να προσεγγίσει τους παλιούς ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ, αν μπορεί να αντιμετωπίσει τον κ. Μητσοτάκη, αν είναι σοβαρός, αν μπορεί να αντικαταστήσει επάξια τον κ. Τσίπρα κλπ.
Όπως εξήγησε ακόμα ο κ. Μαύρος, ο κ. Κασσελάκης παίρνει το μεγαλύτερο ποσοστό, 51%, στο αν μπορεί προσελκύσει νέους και 54% στο αν μπορεί να προσελκύσει ψηφοφόρους έκτος ΣΥΡΙΖΑ.
Σε ερώτηση της έρευνας "προς τα πού θέλετε να πάει ο ΣΥΡΙΖΑ", το σύνολο της κοινωνίας του πρότεινε να πάει κέντρο – κεντροαριστερά κατά 30-40%, και στους ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ φτάνουμε το 60% να λένε ότι επιθυμούν κέντροαριστερά.
Στο ερώτημα γιατί κέρδισε ο κ. Κασσελάκης, ο κ. Δημήτρης Μαύρος παρέθεσε έξι στοιχεία:
- Έρχεται ξανά όπως ο Αλέξης Τσίπρας, με την έννοια του άφθαρτου
- Έρχεται με πιο μοντέρνο στιλ από τους άλλους υποψήφιους
- Έρχεται με social media, κάτι που ο ΣΥΡΙΖΑ δεν το είχε
- Πιο κεντρώο προφίλ
- Η ιστορία των αγγλικών
- Με όλο αυτό το πακέτο βάζει στην κουβέντα μια καλύτερη προσέγγιση στον τομέα της οικονομίας, όπως την αντιλαμβάνεται σήμερα ο Έλληνας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα