«Είναι πραγματικά προκλητικό», σχολιάζεται μεταξύ άλλων, «για τους χιλιάδες συναδέλφους που έχουν αλωνίσει εδώ και χρόνια από άκρη σε άκρη όλη τη χώρα, κρατώντας το δημόσιο σχολείο όρθιο σε πολύ δύσκολες συνθήκες, να παραμένουν σε κατάσταση ομηρίας, αφού το υπουργείο δεν προχωρά στη μονιμοποίησή τους.
Επιπλέον, εκβιάζονται με τον “μπαμπούλα” της αξιολόγησης. Αλλά αλήθεια, ποιος μπορεί να πάρει στα σοβαρά την πρόθεση του υπουργείου να κρίνει την επάρκεια του εκπαιδευτικού, μετά τόσα χρόνια μέσα στις τάξεις, μέσα από δύο 45λεπτα “διδασκαλίας”, μπροστά σε ένα σύμβουλο εκπαίδευσης ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με τις συνθήκες της σχολικής ζωής του συγκεκριμένου σχολείου;
Πώς συνδέεται άμεσα η διδακτική πράξη με το μαθησιακό αποτέλεσμα, πώς ποσοτικοποείται αυτή η διαδικασία σε μία τετραβάθμια κλίμακα, πώς μπορεί να χωρέσει ένα πολυπαραγοντικό σύστημα όπως είναι η εκπαιδευτική διαδικασία σε φόρμες;
Η κατάσταση γίνεται τόσο τραγελαφική που δόκιμοι εκπαιδευτικοί για να μονιμοποιηθούν καλούνται να αξιολογηθούν από δόκιμους εκπαιδευτικούς διευθυντές!
Είναι ηλίου φαεινότερο ότι στις προθέσεις του υπουργείου είναι να κρατούν τον εκπαιδευτικό κακοπληρωμένο και ανασφαλή».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα