«Σας έχω μιλήσει για τα think tank που φτιάχνουμε, με ανθρώπους που προέρχονται όχι από το στενό κομματικό πλαίσιο αλλά από εσάς, από την κοινωνία. Με ιδιαίτερη χαρά σάς παρουσιάζω το πρώτο, το think tank Παιδείας», αναφέρει στο μήνυμά του ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.
Όπως επισημαίνει: «Οι άριστοι της κοινωνίας θα βρίσκονται δίπλα μου, για να φτιάξουμε ένα πρωτοπόρο πρόγραμμα δημόσιας παιδείας. Γιατί η πραγματική παιδεία είναι αυτό που δε θέλει το σύστημα Μητσοτάκη. Γιατί η πραγματική παιδεία δίνει τα εφόδια σε μία κοινωνία να αντισταθεί στην προπαγάνδα, να ρωτήσει, να μάθει, να διεκδικήσει μία καλύτερη ζωή».
Ποιοι είναι οι επιστήμονες του think tank του ΣΥΡΙΖΑ
Ο Βασίλης Τσελφές είναι ομότιμος καθηγητής στο ΤΕΑΠΗ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι Φυσικός με διδακτορικό στη Φυσική Στερεού Σώματος και εξειδίκευση στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών. Ενδιαφέρεται για τις κοινωνικές διαστάσεις της διδασκαλίας και διεπιστημονικές προσεγγίσεις. Διαθέτει πλούσιο εκπαιδευτικό και ερευνητικό έργο με περίπου 200 δημοσιεύσεις σε διεθνή και ελληνικά βιβλία, περιοδικά και συνέδρια. Επίσης, έχει διδάξει επίσης στη Μαράσλειο Παιδαγωγική Ακαδημία και το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ. Τέλος διαθέτει σημαντική διοικητική εμπειρία από θέσεις ευθύνης στη διοίκηση του ΤΕΑΠΗ και άλλων εκπαιδευτικών θεσμών (ΔΕΠΠΣ, ΠΙ).
H Λουκία Μπεζέ είναι Κλινική και Αναπτυξιακή Ψυχολόγος και ήταν Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Έχει Διδακτορικό στην Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο Paris XIII με εξειδίκευση στην Ψυχολογία της Ανάπτυξης και τις Αποκλίσεις. Με πλούσιο ακαδημαϊκό έργο που περιλαμβάνει συγγραφή βιβλίων, επιμέλεια, μεταφράσεις, άρθρα σε περιοδικά και συμμετοχή σε συνέδρια, έχει διατελέσει Πρόεδρος του 8ου Πανελληνίου Συνεδρίου Ψυχολογικής Έρευνας και του 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου Εξελικτικής Ψυχολογίας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας. Έχει επίσης διδάξει στα Τµήµατα Ψυχολογίας του Παντείου, του Πανεπιστηµίου Κρήτης και του Πανεπιστηµίου του Montpellier. Διετέλεσε Διευθύντρια του Εργαστηρίου Ψυχολογίας του Παιδιού και Διευθύντρια του Μεταπτυχιακού Προγράµµατος "Κοινωνικο-πολιτισµική εκπαίδευση και κατάρτιση εµψυχωτών" στο Τµήµα Επιστηµών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία του ΔΠΘ, του οποίου υπήρξε Πρόεδρος επί 8 έτη.
Ο Τριαντάφυλλος Τριανταφυλλίδης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με διδακτορικό στη Διδακτική των Μαθηματικών από το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου και μεταδιδακτορικές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Michigan. Παράλληλα διευθύνει το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης και Παραγωγή Διδακτικού Υλικού» και το «Εργαστήριο Μαθηματικής Εκπαίδευσης» στο ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Η ακαδημαϊκή του εμπειρία περιλαμβάνει δημοσιεύσεις, συμμετοχή σε συνέδρια και συνεισφορές στη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού. Συμμετέχει ενεργά στον σχεδιασμό προγραμμάτων σπουδών, επιβλέπει διδακτορικές διατριβές και υπηρέτησε ως Πρόεδρος του Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης της Σχολής Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Ο Ιωάννης Τουλής, Καθηγητής στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου, είναι εξειδικευμένος στο βιολοντσέλο και τη βιόλα ντα γκάμπα. Συμμετέχει ενεργά σε συναυλίες μουσικής δωματίου και είναι ιδρυτικό μέλος μουσικών σχημάτων. Πήρε τα πρώτα μαθήματα βιολοντσέλου από τους Γ. Μανώλα, I. Bianki και R. Dragnev. Στη συνέχεια
σπούδασε στην Berufsfachschule fur Musik Bad Konigshofen της Γερμανίας με τον Dr. W. Jacksch και έπειτα στη "Franz Liszt" Hochschule fur Musik της Βαϊμάρης με την G. Vieweg.
Έχει διδάξει στη Μουσική Ακαδημία "Karol Lipinski" στο Βρόσλαβ της Πολωνίας, στα Toledo State University και Bowling Green State University των Η.Π.Α και στο University of Applied Sciences του Turku της Φιλανδίας.
Τα τελευταία χρόνια επικεντρώνεται σε θέματα ακαδημαϊκής ανάπτυξης και διαχείρισης, ενώ συμμετέχει ενεργά σε διεθνή προγράμματα όπως το Erasmus+ και το Polifonia Project. Είναι επίσης εμπνευστής και επιστημονικός υπεύθυνος της πρωτοβουλίας “ΝΟΣΤΟΣ”.
Ο Δημήτριος Τορτοπίδης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο Εργαστήριο Προσθετικής του Τμήματος Οδοντιατρικής του Α.Π.Θ. Απόφοιτος της Οδοντιατρικής Σχολής του Α.Π.Θ., κατέχει Διδακτορικό (Ph.D.) από το Πανεπιστήμιο Γλασκώβης. Έχει πραγματοποιήσει πάνω από 100 ομιλίες και ελεύθερες ανακοινώσεις σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά συνέδρια. Έχει πλούσια ερευνητική δραστηριότητα, με πάνω από 60 επιστημονικά άρθρα και συμμετοχή σε διεθνή και ελληνικά συνέδρια. Συντονίζει το Εργαστήριο Προσθετικής Α.Π.Θ. και είναι Αναπληρωτής Πρόεδρος του Τμήματος Οδοντιατρικής Α.Π.Θ. και Γενικός Γραμματέας της Στοματολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος (Σ.Ε.Β.Ε.).
Ο Γεώργιος Μπαγάκης, Ομότιμος Καθηγητής στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, επικεντρώνεται στην Καινοτόμες Προσεγγίσεις Εκπαίδευσης. Επίσης, ως Ειδικός Σύμβουλος του Δημάρχου Κορινθίων για τις Πόλεις που Μαθαίνουν, της UNESCO, προωθεί προγράμματα διαπολιτισμικής μάθησης. Συμμετέχει σε αξιολογήσεις προγραμμάτων του Ιδρύματος Λασκαρίδη και διαθέτει Διδακτορικό Δίπλωμα από το Πανεπιστήμιο της Γενεύης στην Επίλυση Προβλημάτων στην Εκπαίδευση. Έχει δημοσιεύσει σε περιοδικά, παρουσιάζει επιστημονικές εργασίες σε συνέδρια, συμμετέχει σε επιτροπές, οργανώνει συνέδρια και συμμετέχει σε διεθνείς ερευνητικές ενώσεις.
H Δανάη Βουκελάτου, Υποψήφια Διδάκτορας στο Πανεπιστήμιο του Γκέτεμποργκ, Σουηδία, με εργασιακή εμπειρία ως Ερευνητική Βοηθός στο Πανεπιστήμιο του Όσλο, Νορβηγία. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Έρευνα της Εκπαίδευσης από το Πανεπιστήμιο του Γκέτεμποργκ και στην Ψυχολογία Εκπαίδευσης από το Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας. Έχει επίσης ειδική εκπαίδευση μέσα από σεμινάρια με θέματα δικαιώματος στην εργασία, καταπολέμησης των διακρίσεων, καθώς και εθελοντικές δράσεις στην Ελλάδα, εστιάζοντας σε θέματα εκπαίδευσης και κοινωνικής αλληλεγγύης. Τέλος έχει εργασθεί αρκετά χρόνια στην προσχολική εκπαίδευση στη Σουηδία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα