Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2025

Ανακαλούνται μηχανές HONDA


Την ανάκληση μοτοσυκλετών HONDA ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας με σκοπό την αναβάθμιση – επανεγγραφή Λογισμικού.
Σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση που εκδόθηκε η κατασκευάστρια εταιρεία Honda Motor Co. Ltd., σε συνεργασία με τους εθνικούς διανομείς και ειδικότερα την εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη ΑΕΒΜΕ, Επίσημο Εισαγωγέα και Διανομέα των μοτοσυκλετών HONDA στην Ελλάδα, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης ασφάλειας δίκυκλων μοτοσυκλετών μάρκας HONDA μοντέλα CRF1100A/A2/A3/A4/D/D2/D3/D4 2022- 25ΥΜ, (κωδικός ανάκλησης 3P8) με σκοπό την αναβάθμιση – επανεγγραφή Λογισμικού.
Η συγκεκριμένη ανάκληση περιλαμβάνει συνολικά 553 δίκυκλα HONDA, τύπου CRF1100A/A2/A3/A4/D/D2/D3/D4 2022-25ΥΜ, και αφορά σε μοντέλα SD08, SD09, SD13 & SD14 και ημερομηνίες παραγωγής από 8.7.2021 ως και 15.10.2024, που έχουν εισαχθεί στην Ελλάδα από τον Επίσημο Εισαγωγέα.
Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, στα επηρεαζόμενα δίκυκλα, ενδέχεται, όταν ο αναβάτης χειρίζεται το γκάζι υπό συγκεκριμένες συνθήκες οδήγησης, με χαμηλή ταχύτητα και λειτουργία Ελέγχου Ανύψωσης Εμπρός Τροχού (Wheelie Control) ενεργοποιημένη, να προκύψει μη φυσιολογική οδική συμπεριφορά οχήματος και άναμμα της προειδοποιητικής λυχνίας του Συστήματος Ελέγχου Πρόσφυσης (Traction
Control).
Κατά συνέπεια αυξάνονται οι πιθανότητες κινδύνων και πρόκλησης ατυχημάτων. Στην χειρότερη περίπτωση θα μπορούσε να προκαλέσει απώλεια ελέγχου της μοτοσυκλέτας και πτώση
του αναβάτη. Ως εκ τούτου κρίνεται σκόπιμη και απαραίτητη η «αναβάθμιση – επανεγγραφή Λογισμικού». Μέχρι στιγμής, στην Ελλάδα, δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Τι πρέπει να κάνουν οι ιδιοκτήτες μηχανών HONDA
Οι ιδιοκτήτες των εμπλεκόμενων δίκυκλων θα ενημερωθούν προσωπικά και εγγράφως, μέσω επιστολής, ώστε να προσέλθουν, ύστερα από τηλεφωνικό ραντεβού, στον πλησιέστερο Συνεργάτη του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών HONDA ανά την Ελλάδα, προκειμένου, και χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, να πραγματοποιηθούν οι δέουσες ενέργειες δηλαδή η
αναβάθμιση – επανεγγραφή και εγκατάσταση Λογισμικού Διαχείρισης με νέο βελτιωμένο.
Για περισσότερες πληροφορίες ή/και διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών / Τεχνική Διεύθυνση της εταιρείας Αδελφοί
Σαρακάκη ΑΕΒΜΕ καθημερινά στα τηλέφωνα 210 3483300, 210 3483702 & 210 3483701 με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της, ή μέσω e-mail: customer_service@saracakis.gr .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα