Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Ξαφνικό “διαζύγιο” στον Τέλο Άγρα: Παρελθόν οι Γεωργακλής και Παπαγιαννόπουλος

Το κεφάλαιο της τεχνικής ηγεσίας που συνδέθηκε με τη μεγαλύτερη σύγχρονη επιτυχία του Τέλου Άγρα έκλεισε και επίσημα. Η διοίκηση των “ερυθρόλευκων” λίγες μέρες μετά τις ανακοινώσεις για ανανέωση έκανε γνωστό πως ολοκληρώθηκε η συνεργασία της με τον προπονητή Νίκο Γεωργακλή, καθώς και με τον γυμναστή Αντώνη Παπαγιαννόπουλο, προχωρώντας σε αλλαγή σελίδας στον πάγκο ενόψει των νέων προκλήσεων που φέρνει η συμμετοχή στη Γ’ Εθνική.
Το δίδυμο πιστώνεται την εξαιρετική περσινή πορεία που επιστεγάστηκε με την κατάκτηση του τίτλου και την ιστορική άνοδο. Η προσφορά τους αναγνωρίζεται απόλυτα από τους ανθρώπους του συλλόγου, οι οποίοι μέσω της επίσημης τοποθέτησής τους εξέφρασαν τις θερμές τους ευχαριστίες για τον επαγγελματισμό, το ήθος και την καθοριστική συμβολή τους σε αυτή την “χρυσή” σελίδα της ιστορίας της ομάδας.
Η επίσημη ανακοίνωση του σωματείου αναφέρει αναλυτικά τα εξής:
“Η ομάδα μας ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας του με τον προπονητή Νίκο Γεωργακλή και τον γυμναστή Αντώνη Παπαγιαννόπουλο.
Θα θέλαμε να τους ευχαριστήσουμε θερμά για την πολύτιμη προσφορά τους στην ομάδα μας, την αφοσίωση, τον επαγγελματισμό και το ήθος που επέδειξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της συνεργασίας μας.
Η κοινή μας πορεία σημαδεύτηκε από σπουδαίες στιγμές, με κορυφαία την κατάκτηση του περσινού πρωταθλήματος, μια ιστορική επιτυχία για τον Τέλο Άγρα, στην οποία η συμβολή και των δύο υπήρξε καθοριστική.
Τους ευχόμαστε ολόψυχα υγεία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της προσωπικής και επαγγελματικής τους πορείας. Θα αποτελούν πάντα μέρος της ιστορίας του συλλόγου μας και οι πόρτες του Τέλου Άγρα θα είναι πάντα ανοιχτές για εκείνους.
Νίκο και Αντώνη, σας ευχαριστούμε για όλα και σας ευχόμαστε κάθε επιτυχία στο νέο κεφάλαιο της πορείας σας!”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα