Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Καλαμάτα: Εξασφάλισε αδειοδότηση Super League 1

Αίσιο τέλος είχε η υπόθεση της αδειοδότησης για την ΠΑΕ Καλαμάτα, η οποία εξασφάλισε και τυπικά το πολυπόθητο πιστοποιητικό επιπέδου Super League 1 για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027. Η δικαίωση ήρθε μέσω της αρμόδιας Επιτροπής Εφέσεων Αδειοδότησης της ΕΠΟ, ανάβοντας το "πράσινο φως" για την ομαλή συνέχεια του σχεδιασμού της ομάδας.
Η υπόθεση της αδειοδότησης είχε δημιουργήσει μια προσωρινή εκκρεμότητα, ωστόσο η διοίκηση της μεσσηνιακής ΠΑΕ εμφανιζόταν εξ αρχής βέβαιη για τη θετική έκβαση. Η έφεση που κατατέθηκε στην Επιτροπή Εφέσεων Αδειοδότησης της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας εξετάστηκε διεξοδικά και τελικά έφερε το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Η επιτροπή αποφάνθηκε πως ο σύλλογος πληροί στο ακέραιο όλες τις αυστηρές προϋποθέσεις που απαιτούνται για τη συμμετοχή στο κορυφαίο πρωτάθλημα της χώρας.
Η ανακοίνωση
Η ΠΑΕ Καλαμάτα εξασφάλισε, όπως αναμενόταν, αδειοδότηση επιπέδου Super League 1 για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027, μετά την έφεση που κατέθεσε και εξετάστηκε από την αρμόδια Επιτροπή Εφέσεων Αδειοδότησης της ΕΠΟ.
Η θετική απόφαση δικαιώνει τις ενέργειες της διοίκησης και επιβεβαιώνει ότι ο σύλλογος πληροί τις προϋποθέσεις αδειοδότησης για τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Συνεχίζουμε απρόσκοπτα την υλοποίηση του σχεδιασμού μας για τη νέα σεζόν, με μοναδικό γνώμονα το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τη Μαύρη Θύελλα και τον κόσμο της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα