Νεκρός, μέσα στο σπίτι του στο Διόνυσο Αττικής, εντοπίστηκε την Κυριακή ο 84χρονος Κυριάκος Μαμιδάκης της Jetoil από τον γαμπρό του.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, βρέθηκε όπλο δίπλα του ενώ ο ίδιος φέρει ένα και μοναδικό τραύμα.
Η Jetoil είχε προσφύγει στο άρθρο 99 στις 9 Ιουνίου 2016 και την επομένη εξασφάλισε, μέσω ασφαλιστικών μέτρων, προστασία από τους πιστωτές της.
Η Jetoil, όπως επεσήμανε στην αίτησή της υπαγωγής στο άρθρο 99, εμφάνιζε υψηλό δανεισμό, τον οποίο αδυνατούσε να εξυπηρετήσει, αφού οι συνθήκες κρίσης στην αγορά τις είχαν προκαλέσει ταμειακή αδυναμία.
Η εταιρεία, που πριν μερικά χρόνια είχε σημαντικό μερίδιο αγοράς (περίπου 600 πρατήρια), έχει
περιορίσει σημαντικά το τελευταίο διάστημα την παρουσία του σήματός της, ενώ, όπως έγινε γνωστό, τις τελευταίες εβδομάδες της Άνοιξης είχε καταβάλει προσπάθειες για να συνεχίσει την τροφοδοσία του δικτύου της.
Σημειώνεται ότι η αγορά καυσίμων έχει πληγεί σημαντικά από την κρίση, καθώς τόσο ο περιορισμός του εισοδήματος των καταναλωτών, όσο και η υπέρμετρη φορολογία, έγιναν η αιτία τα χρόνια της κρίσης να κλείσουν περισσότερα 2.500 πρατήρια ανά την Ελλάδα.
Η δικάσιμος της Jetoil έχει ορισθεί για την 1η Νοεμβρίου το 2016 ενώ τα συνολικά χρέη ανέρχονται στα 340 εκατ. ευρώ περίπου.
Από το 2014, σύμφωνα με τον ισολογισμό της Mamidoil υπάρχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές σε ομολογιακό δάνειο 107 εκατ. ευρώ για το οποίο η εταιρεία δεν είχε προχωρήσει σε ρύθμιση ή συμφωνία αναχρηματοδότησης.
Όπως λένε παράγοντες της αγοράς, μετά από άγονες διαπραγματεύσεις με τις τράπεζες, η εταιρεία ξεκίνησε τις διαδικασίες για να προστατευθεί από τους πιστωτές, ενώ έληξαν και πολλές εγγυητικές επιστολές.
Στην αγορά πετρελαιοειδών ήταν γνωστά εδώ και δυο χρόνια τα προβλήματα της «Μαμιδάκης» και σύμφωνα με πληροφορίες, εδώ και ένα χρόνο μεγάλες εταιρείες είχαν περιορίσει τις συναλλαγές με την «Μαμιδάκης».
Επίσης, με βάση τις παρατηρήσεις των ορκωτών λογιστών οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις υπερβαίνουν κατά 143 εκατ. ευρώ το κυκλοφορούν ενεργητικό για την εταιρεία και 139 εκατ. ευρώ για τον όμιλο. Σύμφωνα με τον ισολογισμό του 2014, ο συνολικός δανεισμός ήταν 183 εκατ. ευρώ, ενώ σύμφωνα με την αγορά οι δανειακές υποχρεώσεις υπερβαίνουν τα 220 εκατ. ευρώ.
Η Jet Oil ιδρύθηκε στα τέλη της δεκαετίας του ’60 από τους αδερφούς Κυριάκο, Γιώργο και Νίκο Μαμιδάκη, με σκοπό την αποθήκευση, διακίνηση και εμπορία πετρελαιοειδών στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια.
Με την πάροδο των ετών ενισχύθηκε και κέρδισε σημαντικό μερίδιο στον κλάδο εμπορίας πετρελαιοειδών στην ελληνική αγορά.
Ελέγχει ένα δίκτυο περίπου 600 πρατηρίων με σήματα, έχει στην ιδιοκτησία της το μεγαλύτερο ενιαίο αποθηκευτικό χώρο στα Βαλκάνια (πλην διυλιστηρίων, μέσω του οποίου εφοδιάζει το δίκτυό της στη Βόρεια Ελλάδα αλλά και προωθεί τις εξαγωγές της προς τα Βαλκάνια, διαθέτει στόλο 33 Ι.Χ. βυτιοφόρων οχημάτων για την κάλυψη των αναγκών του δικτύου της, ενώ παράλληλα διαθέτει και στόλο 7 ιδιόκτητων εφοδιαστικών πλοιαρίων για τον ανεφοδιασμό των νησιών και των διαφόρων πελατών της (ακτοπλοΐα, ναυσιπλοΐα, αλιευτικά, κλπ) με καύσιμα ναυτιλίας.
Εξάλλου, μέσω του δικτύου των πρατηρίων της, εμπορεύεται λιπαντικά και γράσα, ενώ μέσω θυγατρικών εταιρειών έχει προχωρήσει σε επενδύσεις και ανάπτυξη σε χώρες των Βαλκανίων, όπως η Αλβανία, η Βουλγαρία, η Σερβία και το Κόσοβο, η πΓΔΜ.
Τελείωσε την Εμπορική Σχολή το 1951 και παρακολούθησε δι’ αλληλογραφίας και ολοκλήρωσε τον κύκλο σπουδών του Κολλεγιακού School of Career του LSE.
Ξεκίνησε να εργάζεται το 1952 δίπλα στον θείο του Γ. Ι. Μαμιδάκη στην Εμπορία Πετρελαιοειδών.
Το Νοέμβριο του 1968 μαζί με τα αδέρφια του Γιώργο και Νίκο προχώρησαν σε δικές τους δραστηριότητες ιδρύοντας τη Jetoil.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, βρέθηκε όπλο δίπλα του ενώ ο ίδιος φέρει ένα και μοναδικό τραύμα.
Η Jetoil είχε προσφύγει στο άρθρο 99 στις 9 Ιουνίου 2016 και την επομένη εξασφάλισε, μέσω ασφαλιστικών μέτρων, προστασία από τους πιστωτές της.
Η Jetoil, όπως επεσήμανε στην αίτησή της υπαγωγής στο άρθρο 99, εμφάνιζε υψηλό δανεισμό, τον οποίο αδυνατούσε να εξυπηρετήσει, αφού οι συνθήκες κρίσης στην αγορά τις είχαν προκαλέσει ταμειακή αδυναμία.
Η εταιρεία, που πριν μερικά χρόνια είχε σημαντικό μερίδιο αγοράς (περίπου 600 πρατήρια), έχει
περιορίσει σημαντικά το τελευταίο διάστημα την παρουσία του σήματός της, ενώ, όπως έγινε γνωστό, τις τελευταίες εβδομάδες της Άνοιξης είχε καταβάλει προσπάθειες για να συνεχίσει την τροφοδοσία του δικτύου της.
Σημειώνεται ότι η αγορά καυσίμων έχει πληγεί σημαντικά από την κρίση, καθώς τόσο ο περιορισμός του εισοδήματος των καταναλωτών, όσο και η υπέρμετρη φορολογία, έγιναν η αιτία τα χρόνια της κρίσης να κλείσουν περισσότερα 2.500 πρατήρια ανά την Ελλάδα.
Η δικάσιμος της Jetoil έχει ορισθεί για την 1η Νοεμβρίου το 2016 ενώ τα συνολικά χρέη ανέρχονται στα 340 εκατ. ευρώ περίπου.
Από το 2014, σύμφωνα με τον ισολογισμό της Mamidoil υπάρχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές σε ομολογιακό δάνειο 107 εκατ. ευρώ για το οποίο η εταιρεία δεν είχε προχωρήσει σε ρύθμιση ή συμφωνία αναχρηματοδότησης.
Όπως λένε παράγοντες της αγοράς, μετά από άγονες διαπραγματεύσεις με τις τράπεζες, η εταιρεία ξεκίνησε τις διαδικασίες για να προστατευθεί από τους πιστωτές, ενώ έληξαν και πολλές εγγυητικές επιστολές.
Στην αγορά πετρελαιοειδών ήταν γνωστά εδώ και δυο χρόνια τα προβλήματα της «Μαμιδάκης» και σύμφωνα με πληροφορίες, εδώ και ένα χρόνο μεγάλες εταιρείες είχαν περιορίσει τις συναλλαγές με την «Μαμιδάκης».
Επίσης, με βάση τις παρατηρήσεις των ορκωτών λογιστών οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις υπερβαίνουν κατά 143 εκατ. ευρώ το κυκλοφορούν ενεργητικό για την εταιρεία και 139 εκατ. ευρώ για τον όμιλο. Σύμφωνα με τον ισολογισμό του 2014, ο συνολικός δανεισμός ήταν 183 εκατ. ευρώ, ενώ σύμφωνα με την αγορά οι δανειακές υποχρεώσεις υπερβαίνουν τα 220 εκατ. ευρώ.
Η Jet Oil ιδρύθηκε στα τέλη της δεκαετίας του ’60 από τους αδερφούς Κυριάκο, Γιώργο και Νίκο Μαμιδάκη, με σκοπό την αποθήκευση, διακίνηση και εμπορία πετρελαιοειδών στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια.
Με την πάροδο των ετών ενισχύθηκε και κέρδισε σημαντικό μερίδιο στον κλάδο εμπορίας πετρελαιοειδών στην ελληνική αγορά.
Ελέγχει ένα δίκτυο περίπου 600 πρατηρίων με σήματα, έχει στην ιδιοκτησία της το μεγαλύτερο ενιαίο αποθηκευτικό χώρο στα Βαλκάνια (πλην διυλιστηρίων, μέσω του οποίου εφοδιάζει το δίκτυό της στη Βόρεια Ελλάδα αλλά και προωθεί τις εξαγωγές της προς τα Βαλκάνια, διαθέτει στόλο 33 Ι.Χ. βυτιοφόρων οχημάτων για την κάλυψη των αναγκών του δικτύου της, ενώ παράλληλα διαθέτει και στόλο 7 ιδιόκτητων εφοδιαστικών πλοιαρίων για τον ανεφοδιασμό των νησιών και των διαφόρων πελατών της (ακτοπλοΐα, ναυσιπλοΐα, αλιευτικά, κλπ) με καύσιμα ναυτιλίας.
Εξάλλου, μέσω του δικτύου των πρατηρίων της, εμπορεύεται λιπαντικά και γράσα, ενώ μέσω θυγατρικών εταιρειών έχει προχωρήσει σε επενδύσεις και ανάπτυξη σε χώρες των Βαλκανίων, όπως η Αλβανία, η Βουλγαρία, η Σερβία και το Κόσοβο, η πΓΔΜ.
Ποιος ήταν ο Κυριάκος Μαμιδάκης
Γεννήθηκε στο χωριό Ανώσκελη της επαρχίας Κισσάμου του νομού Χανίων Κρήτης το 1932, από τους Αλέξανδρο και Ειρήνη Μαμιδάκη.Τελείωσε την Εμπορική Σχολή το 1951 και παρακολούθησε δι’ αλληλογραφίας και ολοκλήρωσε τον κύκλο σπουδών του Κολλεγιακού School of Career του LSE.
Ξεκίνησε να εργάζεται το 1952 δίπλα στον θείο του Γ. Ι. Μαμιδάκη στην Εμπορία Πετρελαιοειδών.
Το Νοέμβριο του 1968 μαζί με τα αδέρφια του Γιώργο και Νίκο προχώρησαν σε δικές τους δραστηριότητες ιδρύοντας τη Jetoil.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα