Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

Παρόντες και απόντες στην ομιλία του Ευάγγελου Βενιζέλου στην Καλαμάτα

Ενδιαφέρουσες παρουσίες, αλλά και απουσίες, καταγράψαμε την Κυριακή, κατά την ομιλία του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελου Βενιζέλου, στην Καλαμάτα. «Παρών» δήλωσε ο πρώην υπουργός και πρώην δήμαρχος Καλαμάτας, Στ. Μπένος. Όπως μας εξήγησε, «ήμουν εκεί, επειδή αισθάνομαι υπερήφανος που γεννήθηκα και ανδρώθηκα σε αυτή τη μεγάλη παράταξη. Αισθάνομαι ακόμη πιο περήφανος, που η παράταξη αυτή θυσιάστηκε για να σωθεί η χώρα. Προσωπικά, πιστεύω ότι ο Ευάγγελος Βενιζέλος είναι ένα πολιτικό στέλεχος με αδιάλειπτη παρουσία, που με απέραντη πολιτική ευθύνη και μεγάλο πολιτικό κόστος στήριξης τη χώρα κάτω από πολύ δύσκολες περιστάσεις. Τέλος, ο πολιτικός λόγος που άκουσα χθες (προχθές) ήταν γεμάτος από αλήθειες, αλλά και από ευθύνη για την πατρίδα μας. Είναι ο πολιτικός λόγος που πάντα μου άρεσε». 
Ο Γρηγ. Μασούρας ήταν ένας από αυτούς που έδωσαν το «παρών» στην προχθεσινή ομιλία του προέδρου του ΠΑΣΟΚ στην Καλαμάτα. Ο πρώην αντιδήμαρχος Καλαμάτας μάς ανέφερε πως η παρουσία του στην ομιλία αποδίδεται στο ότι «είμαι ΠΑΣΟΚ. Δεν είμαι από αυτούς που ντρέπονται να το πουν, εγώ το διακηρύττω». Δήλωσε πως παρά το γεγονός ότι δε βρίσκεται σε κάποιο δημόσιο αξίωμα, παραμένει ενεργός πολίτης, σημειώνοντας πως «όποιος δε συμμετέχει στα κοινά, δεν είναι φρόνιμος, αλλά άχρηστος».
 
Οι απόντες

Στις απουσίες καταγράψαμε, μεταξύ άλλων, αυτές των πρώην δημάρχων Χρ. Μαλαπάνη και Γ. Κουτσούλη. Ο πρώτος δήλωσε πως ήταν ασθενής, ενώ από το περιβάλλον του πληροφορηθήκαμε ότι δηλώνει απόλυτα απογοητευμένος από όλους τους πολιτικούς και για το λόγο αυτό δε θα παραστεί σε καμία συγκέντρωση.
Στο ίδιο ύφος ήταν και η απάντηση που μας έδωσε ο Γ. Κουτσούλης, λέγοντας πως «δεν ψηφίζω κανέναν, δε θα θάψω την αξιοπρέπειά μου».   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα