Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018

Πανελλαδικές 2018: Τα θέματα σε Ιστορία, Φυσική, Προγραμματισμό

Στην Ιστορία, τη Φυσική και την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον διαγωνίστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι των Γενικών Λυκείων.
Κατεβάστε εδώ τα θέματα της Φυσικής για τα Γενικά Λύκεια
Κατεβάστε εδώ τα θέματα της Ιστορίας για τα Γενικά Λύκεια
Κατεβάστε εδώ τα θέματα για την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον


Οι απαντήσεις από το TheTOC και τα φροντιστήρια Πουκαμισάς:
Κατεβάστε εδώ τις απαντήσεις της Ιστορίας
Κατεβάστε εδώ τις απαντήσεις στη Φυσική
Κατεβάστε εδώ τις απαντήσεις για την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Φυσική
«Τα θέματα Φυσικής Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας. Απευθύνονταν σε καλά προετοιμασμένους μαθητές και απαιτούσαν την κατανόηση των εκφωνήσεων και ζητούμενων» σημειώνει η Νάνσυ Σαμαρά, φυσικός στο κοινωνικό φροντιστήριο. Αναλυτικότερα για τα θέματα αναφέρει πως το Α' ήταν για προσεκτικούς μαθητές, το Β' για καλά διαβασμένους, το Γ' ένα συνδυαστικό πρόβλημα που εξέταζε 2 κεφάλαια της ύλης (1ο και 5ο), χωρίς ασάφειες στην διατύπωση και το Δ' για πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές πάνω στο κεφάλαιο της μηχανικής του στερεού σώματος.
«Η δυσκολία των υποερωτημάτων αυξανόταν και απαιτούσε συγκέντρωση και αρκετό χρόνο για την επίλυση των μεθοδολογιών» καταλήγει.
Ιστορία
Θέματα βατά που καλύπτουν βασικά κομμάτια της εξεταστέας ύλης κρίνονται εκείνα της Ιστορίας, όπως αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Αγγελική Νικητοπούλου, φιλόλογος στο κοινωνικό φροντιστήριο. «Συνολικά τα ζητούμενα ήταν ξεκάθαρα χωρίς περιθώρια για ασάφειες. Ωστόσο, οι υποψήφιοι έπρεπε να είναι αρκετά προσεκτικοί για να αποδώσουν σωστά και εμπεριστατωμένα όλες τους τις απαντήσεις» προσθέτει.
Ειδικότερα σημειώνει: «Οι ορισμοί που ζητήθηκαν στο Θεμα Α' καθώς και η κλειστού τύπου ερώτηση Σωστού-Λάθους δεν παρουσίαζαν κάποια ιδιαίτερη δυσκολία. Στο Θέμα Β', οι ερωτήσεις απαιτούσαν γνώσεις από το κεφάλαιο των κομμάτων και του Κρητικού ζητήματος. Το θέμα Γ' μπορεί να χαρακτηριστεί πιο απαιτητικό καθώς ανάμεσα στα παραθέματα που έπρεπε να επεξεργαστούν οι υποψήφιοι, υπήρχε ένα απόσπασμα σε καθαρεύουσα και ένας πίνακας στοιχείων, προσαρμοσμένος για τις ανάγκες της εξέτασης. Το θέμα Δ' δεν περιείχε κάτι που θα μπορούσε να τους δυσκολέψει».
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Βατά και μειωμένης δυσκολίας σε σχέση με τα τελευταία χρόνια αλλά και με κάποιες παγίδες κρίνει ο Παναγιώτης Βασιλάς τα θέματα στο μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον. «Υπήρχαν "παγίδες", κυρίως στο κομμάτι της θεωρίας(Α'-Β' θέματα) αλλά σίγουρα όχι παραπάνω από το συνηθισμένο. Στα θέματα ανάπτυξης προγραμμάτων (Γ' και Δ') τα ερωτήματα ήταν αυξανόμενης δυσκολίας - κάτι που δίνει τη δυνατότητα σε όλους να πάρουν μονάδες και μόνο τα τελευταία ερωτήματα ήταν κάπως απαιτητικά. Συνολικά και με βάση τι έχουμε συνηθίσει την τελευταία 7ετία (όπου το μάθημα έχει "δυσκολέψει" αισθητά σε σχέση με τη δεκαετία του 2000-2010) τα θέματα κρίνονται βατά» προσθέτει.
Εσπερινά Λύκεια
Κατεβάστε εδώ τα θέματα Φυσικής για τα Εσπερινά Λύκεια
Κατεβάστε εδώ τα θέματα Ιστορίας για τα Εσπερινά Λύκεια
Κατεβάστε εδώ τα θέματα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Το υπόλοιπο πρόγραμμα για τις Πανελλήνιες 2018 των ημερησίων και εσπερινών Γενικών Λυκείων
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15-6-2018: ΛΑΤΙΝΙΚΑ – Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15-6-2018: ΧΗΜΕΙΑ – Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15-6-2018: ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ – Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ
ΤΡΙΤΗ 19-6-2018: ΒΙΟΛΟΓΙΑ – Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΡΙΤΗ 19-6-2018: ΒΙΟΛΟΓΙΑ – ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
thetoc

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα