Δύο προγραμματικές συμβάσεις θα υπογράψει ο Δήμος Τριφυλίας με την Περιφέρεια Πελοποννήσου και το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης για την εκτέλεση ισάριθμων έργων. Το ένα αφορά στη συντήρηση και ασφαλτόστρωση του δρόμου Γαργαλιάνοι - Βάλτα, προϋπολογισμού 400.000 ευρώ, ενώ το δεύτερο στη βελτίωση της ασφάλειας του δρόμου Πλατάνια- Νέδα, προϋπολογισμού 500.000 ευρώ.
Γαργαλιάνοι- Βάλτα
Για πρώτο έργο ο Δήμος Τριφυλίας επιδιώκει τη βελτίωση της βατότητας του δρόμου που συνδέει την πόλη των Γαργαλιάνων με τη Βάλτα, ώστε να είναι άνετη και ασφαλής η διαδρομή, η οποία εξυπηρετεί τις μετακινήσεις των κατοίκων του οικισμού, που είναι
σημαντικές, καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.
Το συνολικό μήκος του υφιστάμενου δρόμου είναι 5 χλμ. με πλάτος που κυμαίνεται από 5 έως 5,50 μ. Οι εργασίες ασφαλτόστρωσης θα γίνουν σε μήκος 4.700 μ. (με αρχή την είσοδο της Βάλτας), καθώς το οδόστρωμα στην είσοδο των Γαργαλιάνων κρίνεται ικανοποιητικό για την κυκλοφορία των οχημάτων.
Μεταξύ των εργασιών που θα γίνουν στο συγκεκριμένο δρόμο είναι και οι εξής:
-Ανακατασκευή οδοστρωσίας από την είσοδο της Βάλτας σε μήκος 390 μ.
-Καθαρισμός και μόρφωση τάφρου, αλλά και επένδυση τάφρου
-Κατασκευή εγκάρσιου τεχνικού με τσιμεντοσωλήνες στο γεφύρι της Πετραλέξαινας για τη διευθέτηση των ομβρίων υδάτων που απορρέουν από την αγροτική οδό και τελικό αποδέκτη το παρακείμενο ρέμα
-Κατασκευή 2 φρεατίων υδροσυλλογής ομβρίων
-Πλευρική διαγράμμιση οδοστρώματος
Επίσης, κρίνεται αναγκαία η στατική ενίσχυση του φέροντος οργανισμού της γέφυρας που βρίσκεται κοντά στον οικισμό της Βάλτας.
Πλατάνια - Νέδα
Για το έργο που αφορά στη βελτίωση της ασφάλειας του δρόμου από Πλατάνια προς Νέδα προβλέπονται παρεμβάσεις στον παλαιό δρόμο που συνέδεε τον οικισμό Πλατανίων με το Νομό Ηλείας (παλαιά Φιγαλεία) μέσω παλαιάς λίθινης θολωτής γέφυρας στη θέση Πουλίτσα.
Ο δρόμος προβλέπεται να βελτιωθεί όσον αφορά στη βατότητα, αλλά και την άρση επικίνδυνων σημείων και ορίζεται από τη διασταύρωση του δρόμου αυτού με το δρόμο προς τον Πύργο Αρνόκουρου, έως την παλαιά γέφυρα Νέδας (Πουλίτσα) και είναι μήκους 3 χιλιομέτρων περίπου.
Το έργο προβλέπει εξομάλυνση των εξάρσεων του εδάφους, αλλά και καθαρισμό ή συντήρηση των τάφρων. Επίσης, θα γίνει καθαρισμός όλων των υφιστάμενων σωληνωτών οχετών. Σε κάποια σημεία θα κατασκευαστούν εγκάρσιοι σωληνωτοί οχετοί με τα κατάλληλα φρεάτια.
Η υφιστάμενη κατάσταση του οδοστρώματος είναι πολύ κακή, ενώ το πλάτος του κυμαίνεται μεταξύ 4 και 5,50 μ. Σε όλο το τμήμα των επεμβάσεων θα γίνει εξομάλυνση των εξάρσεων της οδού και διάστρωση με θραυστά αδρανή υλικά σταθεροποιουμένου τύπου.
Τέλος, το έργο που θα εκτελεσθεί με την προγραμματική σύμβαση που θα υπογράψει ο Δήμος Τριφυλίας με την Περιφέρεια Πελοποννήσου, περιλαμβάνει και την τοποθέτηση χαλύβδινων στηθαίων ασφαλείας στις θέσεις των ελιγμών και όπου αλλού κριθεί απαραίτητο από την αρμόδια υπηρεσία και την επίβλεψη. Επίσης, θα τοποθετηθούν πινακίδες σήμανσης (πληροφοριακές, ρυθμιστικές και επικινδύνων θέσεων) στις θέσεις που θα υποδειχθούν. Τέλος, θα τοποθετηθούν υποχρεωτικά δύο ρυθμιστικές πινακίδες, στην αρχή και στο τέλος του δρόμου, οι οποίες θα περιορίζουν τη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα στα 30 χλμ./ώρα. Της Βίκυς Βετουλάκη tharrosnews
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα