Δευτέρα 25 Ιουνίου 2018

Κυπαρισσία: “Stop” στην τοποθέτηση πινακίδων σήμανσης,αντιδράσεις για ρυθμίσεις κι ερωτηματικά για τη μελέτη...

Ξεκίνησε αλλά σταμάτησε όπως ξεκίνησε, πριν από δέκα μέρες, η τοποθέτηση των πινακίδων σήμανσης κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην Κυπαρισσία και από την ίδια στιγμή προκλήθηκαν έντονα ερωτηματικά και «φούντωσαν» οι αντιδράσεις καθώς κανένας δε γνωρίζει ποιες είναι αυτές οι ρυθμίσεις, ούτε καν και δημοτικοί σύμβουλοι που “φέρονται” ότι τις έχουν ψηφίσει. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα ερωτηματικών και αντιδράσεων, όπως έχουμε αναφέρει, είναι η ρύθμιση ως μονοδρόμου της οδού Αθ. Ιωαννίδη (“Κόντρα”) με κατεύθυνση καθόδου από την Πάνω Πόλη και συνέχιση του μονοδρόμου αυτού από την 25η Μαρτίου (πριν από το Δικαστικό Μέγαρο) μέχρι το τέλος αυτής στου “Γενναίου”, για τους παλιότερους, ή το πρώην “Βρωμερό Σκουλήκι” καθώς επίσης και η μονοδρόμηση της οδού Γεωργακοπούλου
(στροφές από Άγιο Αντώνιο) από τη Λαϊκή Αγορά έως το Μεταγωγών ως άνοδος. Και αυτό, παρά το γεγονός ότι στο Πρακτικό της συνεδρίασης του Δ.Σ. Κυπαρισσίας στις 10 Απριλίου 2009 ρητά αναφέρεται ότι, όπως είπε και ο τότε δήμαρχος Κυπαρισσίας Γ. Σαμπαζιώτης «η εξαίρεση των δρόμων που παραμένουν διπλής κυκλοφορίας είναι πρώτα πρώτα οι δύο βασικοί άξονες που οδηγούν στην Πάνω Πόλη… […] Οι δύο άξονες που ανεβαίνουν και κατεβαίνουν στην Πάνω Πόλη, από τις στροφές δηλαδή και την Κόντρα, παραμένουν διπλής κατεύθυνσης…»! Στη συνεδρίαση του Δ.Σ. Τριφυλίας το βράδυ της Τετάρτης, προ ημερήσιας διάταξης, η επικεφαλής της Ρ.Α.ΚΙ., Ιωάννα Μαραβελή, έθεσε θέμα για την εφαρμογή της κυκλοφοριακής μελέτης λέγοντας «να συζητήσουμε για την κυκλοφοριακή μελέτη, που έρχεται από το 2008-2009, να δούμε τι έχει γίνει μ’ αυτή. Η απόφαση αυτή, για την κυκλοφοριακή μελέτη, είναι από το 2009. Αν δεν κάνω λάθος, υπάρχουν αλλαγές. Επειδή η δέσμευση ήταν ότι τυχόν τροποποιήσεις θα συζητηθούν στο δημοτικό συμβούλιο, ήθελα να ρωτήσω πότε ήρθε και πότε το συζητήσαμε;». Με τη σειρά του, ο επικεφαλής της ΛΑ.ΣΥ., Σαράντος Κουκούμης, ανέφερε ότι η εφαρμογή της κυκλοφοριακής μελέτης, χωρίς να έχουν μπει όλες οι πινακίδες, είναι ο κανόνας της προχειρότητας και έκανε λόγο για «κομφούζιο» καθώς άλλες πινακίδες είναι σκεπασμένες, άλλες όχι, αλλού υπάρχουν πινακίδες, αλλού όχι κτλ… Απαντώντας ο δήμαρχος Τριφυλίας, Παναγιώτης Κατσίβελας, είπε ότι «το 2009 ολοκληρώθηκε η κυκλοφοριακή μελέτη για την πόλη της Κυπαρισσίας, έγινε το συμβούλιο της αποδοχής και έκτοτε σταμάτησαν όλα τα πράγματα εκεί» και συμπλήρωσε ότι με αυτή τη δημοτική Αρχή (σ.σ. τη δική του) επανήλθε το θέμα στην επιφάνεια και αποφάσισαν να το υλοποιήσουν, ακριβώς όπως παραλήφθηκε η μελέτη το 2009. Μάλιστα, άφησε αιχμές για το μελετητή, επειδή όπως είπε, ο ίδιος έχει κάνει μελέτη και στην πόλη που ζει ο ίδιος (σ.σ. Γαργαλιάνους) και εκεί προκλήθηκαν προβλήματα και αφού εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι και στην Κυπαρισσία θα δημιουργηθούν προβλήματα, αυτά, είπε, θα τα ξανακουβεντιάσουν. Ο ίδιος συνέχισε λέγοντας ότι, «Αυτή η δημοτική Αρχή, όπως κατέθεσε μαζί με την τεχνική υπηρεσία, την κυκλοφοριακή μελέτη προς έγκριση και, τελικά, προς υλοποίηση, δεν έκανε καμία παρέμβαση και οι όποιες αλλαγές γίνανε όσον αφορά για τις ανηφόρες και τις κατηφόρες στην Πάνω Πόλη της Κυπαρισσίας, η όποια μεταβολή προκλήθηκε ήτανε από γνωμοδότηση της Τροχαίας του δήμου της Τριφυλίας. Ο δήμος δεν είχε καμία εμπλοκή». Πως άλλαξε, ωστόσο, η μελέτη, χωρίς συζήτηση και απόφαση του Δ.Σ. Τριφυλίας. Από μόνη της η Τροχαία άλλαξε τη μελέτη που είχε παραλάβει ο δήμος; O κ. Κατσίβελας πρόσθεσε ότι, «κουβεντιάζονται πολύ για τις μεταβολές τις οποίες πρότεινε το δημοτικό συμβούλιο του 2009 όσον αφορά τις προτεινόμενες από το τότε δημοτικό συμβούλιο τις μεταβολές της μελέτης της κυκλοφοριακής στην πόλη της Κυπαρισσίας. Η απόφαση του δημοτικού συμβούλιου δεν πήρε έγκριση νομιμότητας. Κατά συνέπεια, η εντολή ήτανε να μην εκτελεστούν οι μεταβολές οι οποίες υπήρχανε και υπάρχει και το σχετικό έγγραφο και το καταθέτω στη διάθεση του Σώματος». Αφού όμως η απόφαση του Δ.Σ. Κυπαρισσίας δεν εγκρίθηκε, γιατι δε γύρισε πίσω στο Σώμα; Γιατι δε συζητήθηκε στο Δ.Σ. Τριφυλίας ότι η απόφαση αυτή, για τις αλλαγές, δεν εγκρίθηκε και «αφέθηκε» η μελέτη σε εκείνα τα σημεία να μείνει ως είχε; Έμεινε όμως έτσι και ως είχε, χωρίς αλλαγές που είχε αποφασίσει το Δ.Σ. Κυπαρισσίας, τίθεται σε εφαρμογή; Όχι! Αυτό άλλωστε το είπε δημόσια στη συνεδρίαση ο αντιδήμαρχος Δ.Ε. Κυπαρισσίας, Παναγιώτης Τσίγγανος, σημειώνοντας για τη μελέτη και την εφαρμογή της ότι «θα χρειαστεί να αναθεωρηθεί και δύο σημεία καλώς τα είχαμε τροποποιήσει…». Αλλά και τον ισχυρισμό του κ. Κατσίβελα περί γνωμοδότησης της Τροχαίας, για αλλαγή στις ρυθμίσεις της κυκλοφοριακής μελέτης, το ερωτηματικό που προκαλείται είναι πως η γνωμοδότηση «αποτυπώθηκε» στη μελέτη χωρίς απόφαση του Δ.Σ. Τριφυλίας; Ποιος «έβαλε χέρι» στη μελέτη και το χάρτη των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων από μια γνωμοδότηση, χωρίς προηγούμενη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου; Και, τότε, πως η μελέτη λέγεται ότι είναι ως είχε κατατεθεί αφού διαπιστωμένα έχει αλλαγές, που δε συζήτησε και αποφάσισε το δημοτικό συμβούλιο Τριφυλίας; Μήπως έχει «μπει χέρι» και σε άλλες από τις ρυθμίσεις της μελέτης; Η μελέτη είναι εκείνη που έχει θεωρηθεί στις 3-12-2008 από την (τότε) ΤΥΔΚ ή άλλη;

Του Ηλία Γιαννόπουλου tharrosnews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα