Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2018

Τα πρώτα λόγια της 22χρονης που βιάστηκε στο Ζεφύρι: «Μαμά, δεν περίμενα να έρθεις, σε είδα στο όνειρό μου»

Ανέκτησε τις αισθήσεις η κοπέλα που βρέθηκε βιασμένη και εγκαταλελειμμένη σε χωράφι στο Ζεφύρι, την περασμένη Τρίτη.
Η 22χρονη που ήταν 6 μέρες σε καταστολή στην εντατική του νοσοκομείου της Νίκαιας παρουσίασε σημάδια βελτίωσης το βράδυ της Τρίτης με αποτέλεσμα να μπορέσει να την αναγνωρίσει η μητέρα της.
Μόλις η Έλενα ξύπνησε αντίκρισε μπροστά της τη μητέρα της. Συγκινητικά ήταν μάλιστα τα πρώτα λόγια που της είπε, με μάτια δακρυσμένα:
«Μάμα, δεν περίμενα να έρθεις εδώ. Σας είδα στο όνειρο μου, εσένα και τον μπαμπά» σύμφωνα με το δελτίο ειδήσεων του Star.
Η οικογένεια της Έλενας ζει ένα δράμα. Ο πατέρας της είναι νεφροπαθής και κάνει συχνά αιμοκαθάρσεις. Μαζί με τον 8χρονο αδελφό της μένουν στους Αγίους Θεοδώρους. Η

Έλενα το έχει σκάσει αρκετές φορές από το σπίτι.
Τι είπε η μητέρα στους αστυνομικούς
Η μητέρα της μίλησε στους αστυνομικούς για την σχέση που έχει με την κόρη της, αναφέροντας πως δεν μένουν πια μαζί και δεν επικοινωνούν καθημερινά, ώστε να την αναζητήσει στο τηλέφωνο.
«Η κόρη μου δεν μένει μαζί μου εδώ και αρκετό καιρό. Μένει σε κάποιο σπίτι στον Κολωνό. Επικοινωνούμε αλλά όχι καθημερινά, μιλάμε 3-4 φορές στο τηλέφωνο. Γι΄ αυτό δεν την αναζήτησα στο τηλέφωνο».
Μάλιστα η μητέρα συνειδητοποίησε πως η 22χρονη από το Ζεφύρι είναι η κόρη της από το τατουάζ της στο στήθος το οποίο και είδε στη τηλεόραση.
«Ήμουν στο σαλόνι, ξαφνικά με την άκρη του ματιού μου βλέπω τη φωτογραφία της κόρης μου στην τηλεόραση. Και είπα αμέσως αυτό είναι το παιδί μου. Το μόνο που θέλω είναι να γίνει καλά η κόρη μου».
Αν και όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά και εξετάζονται από τους αστυνομικούς της ασφάλειας φαίνεται ότι το πιθανότερο σενάριο είναι η κοπέλα να έπεσε θύμα βιασμού κοντά στο σημείο που εντοπίστηκε σε ημιλιπόθυμη κατάσταση στο Ζεφύρι.
Έως το τέλος της εβδομάδας αναμένεται να βγουν τα αποτελέσματα των τοξικολογικών και εργαστηριακών εξετάσεων, από το DNA που έχουν πάρει από τα ρούχα και τα νύχια της κοπέλας, που ίσως δείξουν την ταυτότητα των δραστών.
Είχε επιχειρήσει να κλέψει το σπίτι του παππού της
Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που η Έλενα δεν έδινε σημεία ζωής στην οικογένειά της, για αρκετές ημέρες. Πριν από 4 μήνες το είχε ξανασκάσει και εντοπίστηκε να περιπλανιέται στον Πεδίον του Άρεως.
Επιπλέον, είχε επιχειρήσει να κλέψει το σπίτι του παππού της για να εξασφαλίσει τη δόση της. Δεν είχε υπολογίσει όμως ότι θα ήταν μέσα ο ξάδερφός της, που τη μάζεψε και την επέστρεψε στο σπίτι της. Νοσηλεύτηκε κάποιες μέρες στο Νοσοκομείο Γεννηματάς, όμως την περασμένη Τετάρτη το έσκασε ξανά, ώσπου βιάστηκε άγρια και πετάχτηκε στον δρόμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα