Μέσα σε λίγες ώρες συνελήφθη η γυναίκα που πέταξε το νεογέννητο παιδί της στον υπόγειο κάδο απορριμμάτων στη διασταύρωση των οδών Αριστοτέλους και Κανάρη, στην Καλαμάτα. Πρόκειται για 25χρονη, Γεωργιανή, η οποία όπως είπε στους αξιωματικούς ζει μόνη της και δεν είχε την οικονομική δυνατότητα να το μεγαλώσει. Η 25χρονη μητέρα δεν έμενε στη συγκεκριμένη περιοχή, αλλά τυχαία επέλεξε τον συγκεκριμένο κάδο για να πετάξει το νεογέννητο αγοράκι της, ενώ δήλωσε πως σήμερα θα πήγαινε στην Πύλο σε κάτι γνωστούς της.
Το κέντρο του Σύμπαντος το ορίζει η Εκκλησία και όχι η Επιστήμη! Ο
Γαλιλαίος διαφώνησε; Ποιος νοιάζεται…
-
Σημείο τριβής ήταν το Κέντρο του Σύμπαντος. Οι θεωρίες του Γαλιλαίου δεν
άρεσαν στην Εκκλησία, που τις κατακεραύνωσε!Το 1534 ο Πολωνός μαθηματικός
και αστρ...
Πριν από 1 ώρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα