Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2021

Κυπαρισσία: Την Παρασκευή η έκδοση στην Ελλάδα του πρώην συντρόφου της Μόνικα Γκιους


 Την Παρασκευή αναμένεται να φτάσει στην Ελλάδα ο 39χρονος βασικός ύποπτος για τη δολοφονία της άτυχης Μόνικα Γιους, η σορός της οποίας βρέθηκε «τσιμεντωμένη» στην αυλή σπιτιού στην Κυπαρισσία.
Ο 39χρονος άνδρας, ρουμανικής υπηκοότητας, αναμένεται να εκδοθεί στη χώρα μας σε δύο ημέρες, όπως μετέδωσε το LiveNews του Mega. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, για την ώρα ο 39χρονος κρατείται στις φυλακές του Άμστερνταμ και πλέον είναι θέμα ημερών η παράδοση του από τις ολλανδικές Αρχές στις ελληνικές. Με την άφιξή του στην Ελλάδα, θα παραμείνει για λίγες ώρες στην Αθήνα και στη συνέχεια θα μεταφερθεί στην Κυπαρισσία προκειμένου να ακολουθηθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες.
Υπενθυμίζεται ότι ο 39χρονος είχε παραδοθεί στο Αϊντχόφεν της Ολλανδίας, στις 17 Σεπτεμβρίου, μετά το ευρωπαϊκό ένταλμα που είχε εκδοθεί σχετικά με την δολοφονία της 42χρονης Μόνικα Γκιους η οποία βρέθηκε τσιμεντωμένη στο σπίτι όπου διέμεναν στην Κυπαρισσία. Ο συνήγορός του, Βασίλης Νούλεζας, είχε δώσει στη δημοσιότητα δήλωση του βασικού υπόπτου στην οποία εξηγεί τους λόγους που έφυγε από την Ελλάδα.
Συγκεκριμένα, στη δήλωσή του ο 39χρονος Ρουμάνος αναφέρει τα εξής: «Έφυγα στη Ρουμανία λόγω της σοβαρής ασθενείας της μητέρας μου. Θα απολογηθώ για την κατηγορία που άδικα μου αποδίδεται και θα αποδείξω την αθωότητα μου. Θα απαντήσω για όλα στην Δικαιοσύνη. Θα αποδείξω την αθωότητα μου. Ότι δεν είμαι ο δράστης του φριχτού εγκλήματος αυτού. Δεν θα έφτανα ποτέ στο σημείο να σκοτώσω. Για την εξαφάνιση και θάνατο της πρώην συντρόφου μου έμαθα από την δημοσιογράφο Αγγελική Νικολούλη. Δεν μπορώ ακόμη να το συνειδητοποιήσω. Λυπήθηκα πολύ είμαι συγκλονισμένος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα