Την κατάργηση του πεζόδρομου της αγοράς των Φιλιατρών αποφάσισε κατά ισχυρή πλειοψηφία το Δημοτικό Συμβούλιο Τριφυλίας.
Όπως τονίστηκε από πολλούς δημοτικούς συμβούλους, ο συγκεκριμένος πεζόδρομος δεν είναι λειτουργικός για την πόλη και δεν την έχει βοηθήσει, αντιθέτως την έχει χωρίσει στα δύο και πολλά καταστήματα δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν, με αποτέλεσμα αρκετά να έχουν κλείσει στο πέρασμα του χρόνου.
Ο αντιδήμαρχος Τεχνικής Υπηρεσίας Αντώνης Βλάχος στην εισήγησή του πως προτείνουν διάνοιξη του δρόμου, είπε πως είναι κάτι που οι Φιλιατρινοί το θέλουν και υπάρχει η σύμφωνη γνώμη του προηγούμενο Τοπικού Συμβουλίου.
Στην τοποθέτησή του ο δ.σ. Χαράλαμπος Καναλουπίτης, που επί προεδρίας του στο Τ.Σ. Φιλιατρών είχε παρθεί η απόφαση, σημείωσε: «Το έτος 2018 το Τοπικό Συμβούλιο Φιλιατρών, στο οποίο είχα την τιμή να είμαι πρόεδρος, πήρε μια ιστορική απόφαση με δημοκρατικές διαδικασίες και αποφάσισε με τέσσερις ψήφους θετικές και μία λευκή την κατάργηση του πεζόδρομου στα Φιλιατρά και τη δημιουργία μιας λωρίδας ήπιας κυκλοφορίας των οχημάτων από την πλατεία προς τον Άγιο Χαράλαμπο και να κατασκευαστούν θέσεις πάρκινγκ, όπου χρειάζονται για τον ανεφοδιασμό των καταστημάτων και για να μπορούν να πωλούν τα προϊόντα τους. Μακάρι να είχε λειτουργήσει με τις ίδιες δημοκρατικές διαδικασίες και η σημερινή δημοτική αρχή για το τεράστιο θέμα της ανάπλασης της πλατείας Φιλιατρών». Και πρόσθεσε: «Ο πεζόδρομος έκοψε την πόλη στα δύο, ερήμωσε τη συνοικία του Αγίου Ανδρέα και τα καταστήματα έκλειναν το ένα μετά το άλλο. Δεν νοείται πεζόδρομος με καταστήματα, όπως κρεοπωλεία, ψαράδικα και άλλα που πωλούν σιδηρικά και υδραυλικά».
Ο Παναγιώτης Τσαφαράς αρχικά ρώτησε αν υπάρχει εξέλιξη με τη μελέτη της πλατείας και αν υπάρχει δυνατότητα να συμπεριληφθεί στη μελέτη και ο πεζόδρομος. «Αν δεν υπάρχει δυνατότητα συνολικής παρέμβασης, τότε να μην γίνει ήπιας κυκλοφορίας αλλά κανονικής, καθώς θα δώσει τη δυνατότητα διέλευσης οχημάτων από την πόλη και θα βοηθήσει να μπει ξένος κόσμος στην πόλη» τόνισε χαρακτηριστικά.
Απαντώντας ο αντιδήμαρχος Αντώνης Βλάχος τόνισε ότι δεν έχει σχέση με την ανάπλαση της πλατείας, ενώ συμπλήρωσε πως θα γίνει ανάπλαση στη Δεκατεσσάρων και από εκεί θα περνά ο διερχόμενος κόσμος.
Ο αντιδήμαρχος Γιώργος Ασημακόπουλος επισήμανε ότι ο πεζόδρομος έχει δοκιμαστεί 25 χρόνια και έχει κόψει την πόλη στη μέση.
Να ανοίξει ο πεζόδρομος, ζήτησε ο Αγγελής Κοροβίλας «αλλά να μας πει η Τεχνική Υπηρεσία πώς θα γίνει, να μας δώσει μια μακέτα».
«Δεν διαφωνώ με τη διάνοιξη, αλλά να έχουμε ενημέρωση πώς θα γίνει», είπε από την πλευρά του ο Γιάννης Παρασκευόπουλος.
Τη διαφωνία του εξέφρασε ο Σαράντος Κουκούμης σημειώνοντας πως αυτή η απόφαση βασίζεται σε απόφαση του προηγούμενου Τοπικού Συμβουλίου, ενώ τώρα υπάρχει νέο και θα πρέπει να ερωτηθεί. Από εκεί και πέρα ανέφερε ότι «οι πεζοδρομήσεις σε όποιες πόλεις γίνονται, γίνονται για την ποιοτική τους αναβάθμιση και αν δεν έχει γίνει εδώ, δεν φταίει για αυτό ο πεζόδρομος αλλά το πώς λειτουργεί. Ούτε σε αυτόν οφείλεται η κακοδαιμονία των καταστημάτων, τα αίτια πρέπει να αναζητηθούν στην οικονομική κατάσταση». Κ.Μπ.
Όπως τονίστηκε από πολλούς δημοτικούς συμβούλους, ο συγκεκριμένος πεζόδρομος δεν είναι λειτουργικός για την πόλη και δεν την έχει βοηθήσει, αντιθέτως την έχει χωρίσει στα δύο και πολλά καταστήματα δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν, με αποτέλεσμα αρκετά να έχουν κλείσει στο πέρασμα του χρόνου.
Ο αντιδήμαρχος Τεχνικής Υπηρεσίας Αντώνης Βλάχος στην εισήγησή του πως προτείνουν διάνοιξη του δρόμου, είπε πως είναι κάτι που οι Φιλιατρινοί το θέλουν και υπάρχει η σύμφωνη γνώμη του προηγούμενο Τοπικού Συμβουλίου.
Στην τοποθέτησή του ο δ.σ. Χαράλαμπος Καναλουπίτης, που επί προεδρίας του στο Τ.Σ. Φιλιατρών είχε παρθεί η απόφαση, σημείωσε: «Το έτος 2018 το Τοπικό Συμβούλιο Φιλιατρών, στο οποίο είχα την τιμή να είμαι πρόεδρος, πήρε μια ιστορική απόφαση με δημοκρατικές διαδικασίες και αποφάσισε με τέσσερις ψήφους θετικές και μία λευκή την κατάργηση του πεζόδρομου στα Φιλιατρά και τη δημιουργία μιας λωρίδας ήπιας κυκλοφορίας των οχημάτων από την πλατεία προς τον Άγιο Χαράλαμπο και να κατασκευαστούν θέσεις πάρκινγκ, όπου χρειάζονται για τον ανεφοδιασμό των καταστημάτων και για να μπορούν να πωλούν τα προϊόντα τους. Μακάρι να είχε λειτουργήσει με τις ίδιες δημοκρατικές διαδικασίες και η σημερινή δημοτική αρχή για το τεράστιο θέμα της ανάπλασης της πλατείας Φιλιατρών». Και πρόσθεσε: «Ο πεζόδρομος έκοψε την πόλη στα δύο, ερήμωσε τη συνοικία του Αγίου Ανδρέα και τα καταστήματα έκλειναν το ένα μετά το άλλο. Δεν νοείται πεζόδρομος με καταστήματα, όπως κρεοπωλεία, ψαράδικα και άλλα που πωλούν σιδηρικά και υδραυλικά».
Ο Παναγιώτης Τσαφαράς αρχικά ρώτησε αν υπάρχει εξέλιξη με τη μελέτη της πλατείας και αν υπάρχει δυνατότητα να συμπεριληφθεί στη μελέτη και ο πεζόδρομος. «Αν δεν υπάρχει δυνατότητα συνολικής παρέμβασης, τότε να μην γίνει ήπιας κυκλοφορίας αλλά κανονικής, καθώς θα δώσει τη δυνατότητα διέλευσης οχημάτων από την πόλη και θα βοηθήσει να μπει ξένος κόσμος στην πόλη» τόνισε χαρακτηριστικά.
Απαντώντας ο αντιδήμαρχος Αντώνης Βλάχος τόνισε ότι δεν έχει σχέση με την ανάπλαση της πλατείας, ενώ συμπλήρωσε πως θα γίνει ανάπλαση στη Δεκατεσσάρων και από εκεί θα περνά ο διερχόμενος κόσμος.
Ο αντιδήμαρχος Γιώργος Ασημακόπουλος επισήμανε ότι ο πεζόδρομος έχει δοκιμαστεί 25 χρόνια και έχει κόψει την πόλη στη μέση.
Να ανοίξει ο πεζόδρομος, ζήτησε ο Αγγελής Κοροβίλας «αλλά να μας πει η Τεχνική Υπηρεσία πώς θα γίνει, να μας δώσει μια μακέτα».
«Δεν διαφωνώ με τη διάνοιξη, αλλά να έχουμε ενημέρωση πώς θα γίνει», είπε από την πλευρά του ο Γιάννης Παρασκευόπουλος.
Τη διαφωνία του εξέφρασε ο Σαράντος Κουκούμης σημειώνοντας πως αυτή η απόφαση βασίζεται σε απόφαση του προηγούμενου Τοπικού Συμβουλίου, ενώ τώρα υπάρχει νέο και θα πρέπει να ερωτηθεί. Από εκεί και πέρα ανέφερε ότι «οι πεζοδρομήσεις σε όποιες πόλεις γίνονται, γίνονται για την ποιοτική τους αναβάθμιση και αν δεν έχει γίνει εδώ, δεν φταίει για αυτό ο πεζόδρομος αλλά το πώς λειτουργεί. Ούτε σε αυτόν οφείλεται η κακοδαιμονία των καταστημάτων, τα αίτια πρέπει να αναζητηθούν στην οικονομική κατάσταση». Κ.Μπ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα