Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Φάρσα το τηλεφώνημα για “βόμβα” στην καπνοβιομηχανία Καρέλια στην Καλαμάτα

Δικογραφία κατά αγνώστων για διασπορά ψευδών ειδήσεων
Φάρσα αποδείχτηκε τελικά το τηλεφώνημα για "βόμβα" στην καπνοβιομηχανία Καρέλια στο Ασπρόχωμα που αναστάτωσε την επιχείρηση. Συγκεκριμένα στις 20:50 χθες άγνωστος τηλεφώνησε στην επιχείρηση υποστηρίζοντας ότι υπάρχει τοποθετημένος εκρηκτικός μηχανισμός στην επιχείρηση. Άμεσα έσπευσαν στο σημείο αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Καλαμάτας μαζί με αστυνομικό σκύλο για την ανίχνευση εκρηκτικών υλών.
Οι αστυνομικοί έλαβαν όλα τα μέτρα ασφαλείας και προχώρησαν στην εκκένωση του χώρου, με τους εργαζόμενους να οδηγούνται σε ασφαλές σημείο, εκτός επιχείρησης. Στη συνέχεια  έλεγξαν εξονυχιστικά τους χώρους, τόσο τους εσωτερικούς όσο και στον περιβάλλοντα χώρο. Οι αστυνομικοί "χτένισαν" όλες τις εγκαταστάσεις της επιχείρησης και δεν εντοπίστηκε τίποτα ύποπτο. Μετά το πέρας της αστυνομικής επιχείρησης δόθηκε το "πράσινο φως" και επανήλθε σε λειτουργία η επιχείρηση, που είναι 24ωρης λειτουργίας, με τους εργαζόμενους να επιστρέφουν στις θέσεις τους. Για την υπόθεση σχηματίστηκε δικογραφία κατά αγνώστων για διασπορά ψευδών ειδήσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα