Το newsauto αποκαλύπτει τις παλαιότερες παρεμβάσεις της που προετοιμάζονται οχημάτων, με στόχο τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, σε χώρες της Ε.Ε. εξετάζεται η εφαρμογή του μέτρου της υποχρεωτικής απόσυρσης παλαιών οχημάτων που δεν επιδέχονται επισκευής, καθιστώντας απαγορευτική την κυκλοφορία τους στους ευρωπαϊκούς δρόμους.Ειδικότερα, η πρόταση περιλαμβάνει ότι ένα αυτοκίνητο βρίσκεται σε ακινησία για μεγάλο χρονικό διάστημα, τότε θα θεωρείται απόβλητο. Επιπλέον, τα οχήματα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ για δύο συνεχή έτη ή έχουν αποτύχει στον τεχνικό έλεγχο χωρίς να επιδιορθωθούν οι διαπιστωμένες βλάβες, θα οδηγηθούν υποχρεωτικά στην ανακύκλωση.
Στην Ελλάδα, η κατάσταση είναι ανησυχητική , καθώς ο μέσος όρος ηλικίας των ΙΧ ανέρχεται στα 17,3 έτη, έναντι των 12 ετών που είναι ο μέσος όρος στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Επιπλέον, περίπου 3 εκατομμύρια οχήματα δεν έχουν προστεθεί στα Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου (ΚΤΕΟ) για τον προβλεπόμενο έλεγχο, γεγονός που υποδηλώνει την ανάγκη για άμεσες δράσεις. Σύμφωνα με στοιχεία του ACEA, στην Ελλάδα κυκλοφορούν πάνω από 1,2 εκατομμύρια επαγγελματικά οχήματα, εκ των οποίων το ποσοστό έχει άνω του 97% άνω των 10 ετών. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών, όταν γίνονται οι παραπάνω παρεμβάσεις, στην Ελλάδα πρέπει να οδηγηθούν προς ανακύκλωση από 3,5 εκατομμύρια οχήματα που κυκλοφορούν…
Συνοψίζοντας, η Ευρωπαϊκή Ένωση προωθεί μέτρα για την απόσυρση παλαιών και μη επισκευαστικών οχημάτων, με στόχο τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και της προστασίας του περιβάλλοντος. Η Ελλάδα, με τον γερασμένο χώρο της, θα κληθεί σύντομα να προσαρμοστεί στις νέες οδηγίες, ενισχύοντας τους τεχνικούς ελέγχους και προωθώντας την υποχρεωτική απόσυρση. Σημειώστε ότι αυτή δεν είναι η επιδότηση για αγορά καινούργιου. Αυτό θα κριθεί ανά χώρα ξεχωριστά και ανάλογα με τους προϋπολογισμούς…
Το γενικό συμπέρασμα πάντως για την Έλληνα, είναι πως θέλει να αλλάξει και αυτό αποδείχθηκε περίτρανα από τη μεγάλη προσέλευση και το ενδιαφέρον που έδειξαν στο αυτοκίνητο AUTO ATHINA που έγινε τον Οκτώβριο στην Αθήνα. Κατά κοινή ομολογία των ανθρώπων της Ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, ο Έλληνας θέλει και ψάχνει τον τρόπο, σε ότι αφορά τα οικονομικά του, να αλλάξει το παλιό του αυτοκίνητο με -κυρίως- η ανασφάλεια να οδηγεί σε συνεχείς αναβολές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα