Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ: Βαρέθηκα το άπιαστο όνειρο που μου τάζουν οι πολιτικοί ....

Βαρεθηκα τα ψεματα των πολιτικων.
Βαρέθηκα την μετάθεση ευθυνών των πολιτικών.
Βαρέθηκα την αυτοπεποίθηση των πολιτικών.
Βαρέθηκα το καθεστώς της παρανομίας του ρουσφετιού των πολιτικών.
Βαρέθηκα πολίτες να ψηφίζουν με το συναίσθημα.
Βαρέθηκα πολίτες να κολλάνε σαν τσιμπούρια στο κόμμα μόνο για προσωπικούς στόχους.
Βαρέθηκα πολίτες και πολιτικούς να ταμπουρώνονται στο άσπρο-μαύρο.
Βαρέθηκα τους πολιτικούς να με θεωρούν λωτοφάγο.
Βαρέθηκα να ζω σε μια χώρα με διεφθαρμένες ακόμα και τις πέτρες.
Βαρέθηκα τους πολίτες οπαδούς κομμάτων.
Βαρέθηκα τον διπλανό μου που θέλει να μου δώσει το ψηφοδέλτιο ,μήπως και κάνω λάθος για το κοινό καλό.
Βαρέθηκα τα μικρά κόμματα να προσαρμόζονται στο παιχνίδι των μεγαλυτέρων κομμάτων.
Βαρέθηκα οι έντιμοι πολιτικοί να καλύπτουν τα λαμόγια της πολιτικής.
Βαρέθηκα οι θεσμοί να είναι υπέρ άνω της πολιτικής ,και στην βορά των πολιτικών.
Βαρέθηκα τους ιδεολογικούς ακροβατισμούς την ώρα που δεν είμαι στο τσίρκο για αναψυχή.
Βαρέθηκα φασιονάριους στο λόγο πολιτικούς που επιβιώνουν μόνο για αυτό.
Βαρέθηκα να μην πιστεύω τα λόγια των πολιτικών.
Βαρέθηκα πολίτες με ένα ρουσφετάκι να γίνονται οπαδοί.
Βαρέθηκα το μαντρί του κόμματος ,και το λύκο που καραδοκεί.
Βαρέθηκα που οι πολιτικοί ουδεμία σχέση έχουν με τον πολιτισμό.

7 σχόλια:

  1. 12 Σεπ 2010
    Δεκαοκτώ τρόποι για να κάνεις οικονομία!
    To faretra.gr προτείνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Β Α Ρ Ε Θ Η Κ Α ! ! ! !
    ΤΟΥΣ ΒΑΡΕΜΕΝΟΥΣ!!!!!! ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ!!!!
    ΒΟΗΘΕΙΑ, ΠΝΙΓΟΜΑΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και τι με νοιάζει εμένα;

    Ειμαι κεφάτος, γυρίζω απο του βερόπουλου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βαρέθηκαααααααααα μα πιο πολύ

    Βαρέθηκα οι πολίτες με ένα ρουσφετάκι να γίνονται οπαδοί και να προσπαθούν να με πείσουν .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βαρέθηκα να βαριέμαι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και τι με νοιάζει;
    Εγώ κάνω χάζι,ποτέ μου δεν βαριέμαι! Έτσι και αλλιώς δεν είμαι τρελή να βαράω τον εαυτόν μου!!!
    Ακούς εκεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολιτικοι= παλιάνθρωποι με αγγελικό πρόσωπο= ψευταράδες όλοι= ανελέητοι άνθρωποι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα