Πέμπτη 9 Αυγούστου 2018

Ηλίας Τσίγγανος: «Αποκατάσταση της αλήθειας για το Παζάρι Αντικών στην Πάνω Πόλη Κυπαρισσίας»

 «Το παζάρι αντικών ήταν ιδέα της Προέδρου τότε του  Συλλόγου Άνω Πόλης κ. Δήμητρας Ιμιρζιάδη, το γένος Φανού», τονίζει σε επιστολή του για την αποκατάσταση της αλήθειας ο τέως δήμαρχος Κυπαρισσίας, Ηλίας Τσίγγανος.
Αφορμή για την αποστολή επιστολής στα ΜΜΕ στάθηκε το δελτίο Τύπου των συνδιοργανωτών, δήμου Τριφυλίας, Κοινωφελούς του Επιχείρησης και Συλλόγου για την Προστασία και Αναβίωση της Άνω Πόλης Κυπαρισσίας, που εξέδωσε η δημοτική Αρχή Τριφυλίας ενόψει της φετινής διοργάνωσης. Στην επιστολή του τέως δημάρχου Κυπαρισσίας, Ηλία Τσίγγανου, στο «Θ», αναφέρεται:
«Αγαπητή μου κ. Διευθύντρια, Γράφω αυτήν την επιστολή για ένα και μόνο λόγο. Να αποκαταστήσω την αλήθεια σχετικά με το Παζάρι Αντικών της Πάνω Πόλης Κυπαρισσίας. Αυτό το θεωρώ χρέος μου και ηθικό και κοινωνικό. Το παζάρι αντικών ήταν ιδέα της Προέδρου τότε του  Συλλόγου Άνω Πόλης κ. Δήμητρας Ιμιρζιάδη, το γένος Φανού. Το 2004 βρισκόμουν στη μέση της τέταρτης θητείας μου σαν Δήμαρχος Κυπαρισσίας.

Με πλησίασε η κ. Ιμιρζιάδη και με παρεκάλεσε να θέσω υπό την αιγίδα του Δήμου την προσπάθειά της να οργανώσει Παζάρι Αντικών στο Μεγάλο Καλντερίμι. Την άκουσα με προσοχή. Όχι ότι δεν μου άρεσε η ιδέα, αλλά είχα κατά νου ότι μια τέτοια προσπάθεια απαιτούσε έξοδα και κόπο. Δεν της απήντησα αμέσως. Αυτή επέμεινε. Πριν φύγεις, μου έλεγε, πρέπει να το κάνεις. Γνώριζε ότι είχα πρόθεση να μην ασχοληθώ ξανά με τον Δήμο. Κάνε το, επέμεινε. Κάλεσα τους συνεργάτες μου, τους Συμβούλους και όλοι συμφώνησαν ότι μία τέτοια προσπάθεια θα ήταν η καλύτερη διαφήμιση της Πόλης μας. Βρίσκουμε τα χρήματα, αγοράζουμε όλο τον εξοπλισμό (τέντες, πλαίσια, ηλεκτρικό εξοπλισμό, χημικές τουαλέτες, κλπ.) που είναι η προσφορά του Δήμου. Το Παζάρι έγινε με επιτυχία και χαίρομε που αυτή η προσπάθεια συνεχίζετε ως σήμερα. Αυτή είναι η αλήθεια και κανείς δεν θέλησε ποτέ μέχρι σήμερα να του αποδοθούν τιμές, εύσημα ή να οικειοποιηθεί την όλη προσπάθεια. Το να αγνοήσει όμως τους φυσικούς συντελεστές μίας τέτοιας προσπάθειας είναι το λιγότερο μικροπρέπεια. Η επιστολή μου αυτή δεν έχει σκοπό  να απαξιώσει το έργο και την προσφορά του κατά τα άλλα φίλου Παναγιώτη Γιαννόπουλου-Αμπατζή. Συνεργάστηκε μαζί μου για πάνω από τριάντα χρόνια και στο σύλλογο φιλοπροόδων και στο Νοσοκομείο Κυπαρισσίας. Η προσφορά του είναι αναγνωρισμένη από όλους μας και δεν χρειαζότανε πιστεύω, από ΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ, να γράφεται σήμερα αυτό το κείμενο στον Τύπο. Το ίδιο πιστεύω ότι θα έλεγε ο ίδιος αν ήταν σήμερα στην ζωή. Αυτά έχω να δηλώσω δίχως φόβο, δίχως πάθος. Μετά τιμής, Ηλίας Τσίγγανος Πρώην Δήμαρχος Κυπαρισσίας».
Του Ηλία Γιαννόπουλου, tharrosnews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα