Σάββατο 11 Ιουλίου 2020

Απάντηση του Διονύση Καραβίτη στον Βασίλη Σπυρόπουλο

Κύριε Σπυρόπουλε, στις 7/7/20 όπως σας απάντησα εγγράφως είχε προγραμματιστεί Δημοτικό συμβούλιο και μιας και γνωρίζετε τους νόμους, δεν μπορώ να συγκαλέσω τοπικό συμβούλιο αφού καλούμε στο πρώτο.
Το συγκεκριμένο ήταν έκτακτο οπότε προφανώς δεν ήταν δυνατό να έχει προγραμματιστεί τοπικό συμβούλιο πιο πριν. Τους λόγους για τους οποίους ακυρώθηκε πρέπει να τους αναζητήσετε αλλού. Δεν το συγκαλώ εγώ.
Επίσης ποιος σας είπε κύριε Σπυροπουλε πως η πλειοψηφία του τοπικού συμβουλίου είναι υπέρ της δικής σας άποψης ή υπέρ της δικής μου; Δυστυχώς δεν υπήρχε η δυνατότητα να το μάθουμε τη συγκεκριμένη μέρα. Επίσης ο ένας λόγος που ζητήσατε συμβούλιο ήδη είναι άκυρος μιας και δεν πρόκειται να γίνει εναπόθεση απορριμάτων στη κοινότητα Φιλιατρών.
Οι λύσεις και οι απόψεις του καθενός θα συζητηθούν στο συμβούλιο που θα γίνει την προσεχή εβδομάδα. Επειδή όμως παρατηρώ μια επίθεση προς το πρόσωπό μου θα μου επιτρέψετε να σας δώσω κάποιες απαντήσεις. Γιατί άραγε δεν παραβρεθήκατε στο

τελευταίο συμβούλιο μας παρότι είχατε πρόσκληση; Και παρότι κατηγορήσατε και εμένα και υπάλληλο ότι δε σας τη στείλαμε; Απέναντι ήσασταν άλλωστε και δε δείχνατε να μην είσαστε γνώστης. Έχετε αποφύγει ξανά συμβούλιο. Και τις δύο φορές έτυχε τα θέματα να “καίνε”.
Χορτάσαμε κύριε Σπυροπουλε από τους προστάτες αυτής της πόλης και από αυτούς που επιλέγουν να μιλούν πάντα έξω από το χορό. Άλλωστε εσείς αρνείστε να έρθετε στο χώρο του Δημαρχείου επειδή δε θέλετε όπως λέτε να έχετε σχέση με τις αρχές. Τώρα γιατί είσαστε τοπικός σύμβουλος αρνούμενος τις αρχές το γνωρίζετε εσείς.
Κύριε Σπυρόπουλε το να είναι κάποιος λαλίστατος (τώρα αν είμαι εγώ ή εσείς αρκεί να παρακολουθήσει κάποιος ένα τοπικό συμβούλιο) δεν είναι πάντα κακό. Αρκεί να έχει κάτι να πει.
Τα όρια της δημοκρατίας κύριε Σπυροπουλε τα γνωρίζω πολύ καλά τόσο στη προσωπική μου ζωή, όσο και στα κοινά. Αλήθεια ποιος είναι ο μόνος που καταπατά τα δικαιώματα έκφρασης και διαλόγου στα τοπικά συμβούλια;
Τέλος κύριε Σπυροπουλε, σαν πρόεδρος της πόλης δεν επιλέγω με ποιο πρόβλημα θα ασχοληθώ. Ασχολούμαι με όλα. Και ένα από αυτά είναι τα σκουπίδια που έφτασαν στις πόρτες μας. Λογικό να μην το πήρατε χαμπάρι αφού δεν έχετε κάδο έξω από το σπίτι σας. Αν εσείς αυτό το θεωρείτε νίκη εγώ το θεωρώ τεράστια ήττα.
Και πραγματικά θα προτιμούσα σαν έκτακτη και απολύτως προσωρινή λύση τον χώρο που προτάθηκε από το να πνίγουν τις γειτονιές σε όλα τα σημεία της πόλης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα