Παρασκευή 1 Απριλίου 2022

Ριζικές αλλαγές: Τέλος το «σβήσιμο» των κλήσεων


Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας στη Βουλή αποφασίστηκε η επιβολής και είσπραξη των προστίμωνμε ψηφιακά μέσα βάζοντας τέλος στις πελατειακές σχέσεις.

Στη Βουλή και συγκεκριμένα στην Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας συζητήθηκε το Νέο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας για την περίοδο 2021 – 2030, στα πλαίσια του οποίου είναι και η νέα διαδικασία επιβολής και είσπραξης των προστίμων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας με τη χρήση ψηφιακών Μέσων βάζοντας έτσι ένα οριστικό τέλος στο σβήσιμο των παραβάσεων και τις πελατειακές σχέσεις.
Προτεραιότητες της Κυβερνητικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας:
– Νέο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας για την περίοδο 2021-2030,
– Νέος Νόμος Οδικής Ασφάλειας και οι Βελτιώσεις του ΚΟΚ,
– Εθνικό Ταμείο Οδικής Ασφάλειας,
– Εθνικό Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας,
– Εθνική Επικοινωνιακή Πολιτική Οδικής Ασφάλειας,
– Νέα Διαδικασία Επιβολής και Είσπραξης Προστίμων
Στη συνεδρίαση συμμετείχαν ο Υπουργός Επικρατείας, Χρήστος – Γεώργιος Σκέρτσος, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές και Πρόεδρος της Επιτροπής κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη και Αντιπρόεδρος της Επιτροπής κ. Ελευθέριος Οικονόμου, η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ζέττα Μακρή, η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας κα Ασημίνα Γκάγκα, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών κ. Στέλιος Πέτσας, εκ μέρους του Υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Θεόδωρου Λιβάνιου, ο Γενικός Γραμματέας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών κ. Λεωνίδας Χριστόπουλος, καθώς και ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών κ. Γιάννης Ξιφαράς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα