
Για την υποδοχή των M-346 απογειώθηκαν δύο αεροσκάφη Τ-2E Buckey, τα οποία τα “καλωσόρισαν”, όταν αυτά προσέγγισαν τον εθνικό μας εναέριο χώρο.
Το προσωπικό της 120 ΠΕΑ ήδη εκπαιδεύεται στον νέο τύπο αεροσκάφους, ενώ από τον Σεπτέμβριο του 2022, 20 τεχνικοί της Πολεμικής Αεροπορίας έχουν μεταβεί στις εγκαταστάσεις της Leonardo στο Μιλάνο της Ιταλίας, για να εκπαιδευτούν στην υποστήριξη κάθε συστήματος του αεροσκάφους, ενώ 6 ιπτάμενοι ολοκλήρωσαν της εκπαίδευσή τους στους προσομοιωτές της Elbit Systems στο Ισραήλ.
Με την άφιξη των δύο Μ-346, οι ιπτάμενοι θα συνεχίσουν την εκπαίδευση τους στην Καλαμάτα από το προσωπικό της εταιρείας ώστε να γίνουν και οι ίδιοι εκπαιδευτές στο συγκεκριμένο τύπυο αεροσκάφους.
Με την άφιξη των νέων αεροσκαφών, η εκπαίδευση των Ελλήνων Ικάρων περνά στη νέα εποχή. Ο ερχομός των νέων αεροσφαφών θα σημάνει και τη σταδιακή απόσυρση των θρυλικών πλέον Τ-2Ε Buckeye, του αεροσκάφους που εκπαιδεύει τους Έλληνες αεροπόρους από το 1976. Η Πολεμική Αεροπορία είναι πλέον ο τελευταίος χρήστης του Τ-2Ε που εισήλθε πρώτη φορά σε υπηρεσία στα τέλη της δεκαετίας του 1950. Στις συμβατικές υποχρεώσεις της Elbit πάντως, είναι και η διατήρηση υψηλών διαθεσιμοτήτων για τα Τ-6 Texan II που ανήκουν στην 120 ΠΕΑ Καλαμάτας και αποτελούν το «κατώφλι» των τζετ.
Όπως ανακοινώθηκε πρόσφατα από την εταιρεία Elbit Systems, η οποία δίνει το «παρών» και στην έκθεση DEFEA 2023 το τριήμερο 9 έως και 11 Μαΐου στο Metropolitan Expo Athens, παράλληλα με την παράδοση των δύο πρώτων αεροσκαφών Μ-346 για το Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης Πιλότων στην Καλαμάτα, θα ολοκληρωθούν και βασικές εκπαιδευτικές υποδομές, συμπεριλαμβανομένων και προσομοιωτών 5ης γενιάς για το Κέντρο.
Υπενθυμίζεται ότι μετά τη διακρατική συμφωνία μεταξύ του ελληνικού υπουργείου Εθνικής ‘Αμυνας και του υπουργείου Άμυνας του Ισραήλ, η Elbit Systems έχει αναλάβει από τον Απρίλιο 2021 τη δημιουργία Διεθνούς Κέντρου Εκπαίδευσης Πιλότων στη Καλαμάτα.
Η συμφωνία περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την προμήθεια και τη λειτουργία νέων εκπαιδευτικών αεροσκαφών M-346, τη διατήρηση του υφιστάμενου εκπαιδευτικού στόλου που αποτελείται από τα νέα M-346 και δεκάδες εκπαιδευτικά αεροσκάφη T-6, την παροχή ενσωματωμένων ηλεκτρονικών συστημάτων πτήσης στα εκπαιδευτικά αεροσκάφη, διασυνδεδεμένους προσομοιωτές πτήσης, σταθμούς εκπαίδευσης εδάφους και σύστημα διοίκησης και ελέγχου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα