Αν και αρκετοί θα περίμεναν την Κυριακή ως την ημέρα με τα περισσότερα ατυχήματα, επειδή έχει μεγάλη κίνηση στους δρόμους και οι περισσότεροι κυκλοφορούν με τα αυτοκίνητά τους για να βγουν εκτός πόλεων, εντούτοις αυτή την ημέρα σημειώνονται τα λιγότερα ατυχήματα με μόλις 7%. Ημέρες με τα λιγότερα ατυχήματα είναι και το Σάββατο όπου συγκεντρώνει το 11,3% του συνόλου των εβδομαδιαίων ατυχημάτων.
Όσον αφορά τις υπόλοιπες ημέρες της εβδομάδας, αυτές συγκεντρώνουν υψηλά ποσοστά ατυχημάτων. Συγκεκριμένα, την Τετάρτη γίνονται το 16% των ατυχημάτων, όπως και με το ίδιο ποσοστό την Πέμπτη, ενώ την Παρασκευή πραγματοποιούνται το 15,6% του συνόλου των ατυχημάτων.
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, οι μήνες με τα περισσότερα ατυχήματα ήταν πέρσι ο Μάιος και ο Νοέμβριος, δηλαδή οι τελευταίοι μήνες της άνοιξης και του φθινοπώρου. Από την άλλη, ενώ ο Αύγουστος είναι μήνας με πολύ μεγάλη κίνηση στους δρόμους, κυρίως εκτός πόλεων, εντούτοις είναι ο μήνας με τα λιγότερα ατυχήματα. Οι υπόλοιποι μήνες έχουν την ίδια επικινδυνότητα, με τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο να συγκεντρώνουν τα μικρότερα ποσοστά τροχαίων ατυχημάτων.
Από την άλλη, κατά τη διάρκεια της ημέρας το πιο επικίνδυνο τρίωρο είναι 12:00-15:00. Τότε οι δρόμοι των πόλεων είναι ασφυκτικά γεμάτοι και τα νεύρα των οδηγών πολλά, με αποτέλεσα η απροσεξία να έχει τον πρώτο λόγο. Εξίσου επικίνδυνο είναι και το επόμενο τρίωρο (15:00-18:00). Είναι η ώρα που οι περισσότεροι έχουν σχολάσει από τις δουλειές τους και γυρίζουν στο σπίτι τους. Η κούραση της ημέρας αποτελεί την βασική αιτία τροχαίων ατυχημάτων.
Αυξημένα ποσοστά ατυχημάτων σημειώνονται και τα τρίωρα 09:00-12:00 και 18:00-21:00, όπου η κυκλοφορία στους δρόμους είναι περιορισμένη. Η εργαζόμενοι έχουν πάει ήδη στις δουλειές τους, ενώ το απόγευμα ετοιμάζονται για την βραδινή τους έξοδο.
Από την άλλη, τα ξημερώματα 00:00-3:00 και το αμέσως επόμενο τρίωρο σημειώνονται τα λιγότερα ατυχήματα. Όμως αυτά τα ατυχήματα είναι συνήθως και τα πιο σοβαρά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα