
Απευθυνόμενη προς τους μαθητές, η κ. Ζαχαράκη ανέφερε πως «ξεκινά για εσάς ένας νέος δρόμος, γεμάτος δυνατότητες και επιλογές. Προσωπικά σπούδασα Αγγλική Φιλολογία, αλλά θα μπορούσα να έχω ακολουθήσει διαφορετική πορεία, ίσως και έναν πιο επαγγελματικά προσανατολισμένο δρόμο, που θα οδηγούσε σε πιο άμεση επαγγελματική αποκατάσταση. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι, όπως δείχνει η εμπειρία των τελευταίων ετών, πολλοί επιλέγουν τελικά να ασχοληθούν με κάτι διαφορετικό από αυτό που σπούδασαν».
Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Αξίζει να σκεφτούμε πώς και οι γονείς μας μπορεί να ξεκίνησαν με έναν προσανατολισμό και στη διάρκεια της ζωής τους να άλλαξαν πορεία, λόγω ενός μεταπτυχιακού, μιας ευκαιρίας ή ενός προσωπικού γεγονότος. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να δίνετε τον καλύτερό σας εαυτό με ηρεμία. Έχετε ήδη μελετήσει, έχετε κάνει τις επαναλήψεις σας».
Η υπουργός υπογράμμισε επίσης τη σημασία του ψηφιακού φροντιστηρίου, παροτρύνοντας τους μαθητές να το αξιοποιήσουν μέχρι την τελευταία ημέρα των εξετάσεων. Όπως είπε: «Το εγχείρημα του ψηφιακού φροντιστηρίου πήγε πολύ καλά για την πρώτη του χρονιά. Ο προκάτοχός μου, Κυριάκος Πιερρακάκης, έθεσε τις βάσεις με τη συμβολή έμπειρων εκπαιδευτικών του δημόσιου σχολείου, οι οποίοι ανεβάζουν καθημερινά νέο υλικό. Μετά τον Απρίλιο, επικεντρωθήκαμε στις επαναλήψεις, δίνοντας τη δυνατότητα στους μαθητές να κάνουν μια τελική ανασκόπηση πριν από κάθε μάθημα».
Τόνισε δε πως η πρωτοβουλία αυτή θα συνεχιστεί και την επόμενη σχολική χρονιά, επεκτεινόμενη με νέα μαθήματα από την Ε’ Δημοτικού έως και την Γ’ Λυκείου, τόσο ασύγχρονα όσο και σε ζωντανή μετάδοση.
«Για να σας δώσω και μια εικόνα με αριθμούς», πρόσθεσε η υπουργός, «αυτή τη στιγμή συμμετέχουν περίπου 100.000 υποψήφιοι, ενώ οι χρήστες του ψηφιακού φροντιστηρίου ξεπερνούν τους 45.000».
Τέλος, η κ. Ζαχαράκη αναφέρθηκε στην ανάγκη αλλαγής νοοτροπίας σε σχέση με την εκπαιδευτική ενίσχυση, επισημαίνοντας πως αυτή διατρέχει όχι μόνο τη δημόσια αλλά και την ιδιωτική εκπαίδευση. «Οφείλουμε να προσφέρουμε συνεχώς ποιοτικές επιλογές, με επίκεντρο την εξέλιξη και τη βελτίωση των μαθημάτων», κατέληξε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα