
Η υπόθεση αποκαλύφθηκε μέσω του ειδικού αλγόριθμου που χρησιμοποιεί η ΑΑΔΕ και παρακολουθεί τις κινήσεις καλλιτεχνών, αθλητών και influencer στο διαδίκτυο. Το σύστημα «χτύπησε συναγερμό» και ακολούθησε εξονυχιστικός έλεγχος.
Οι ελεγκτές διαπίστωσαν ότι ο τράπερ είχε ιδρύσει αστική μη κερδοσκοπική εταιρία, στην οποία η δισκογραφική του μεταβίβαζε όλα τα δικαιώματά του, συνολικής αξίας άνω του 1.000.000 ευρώ. Μέσω αυτής της εταιρίας καλύπτονταν όχι μόνο τα επαγγελματικά έξοδα, αλλά και οι προσωπικές του πολυτελείς αγορές: αυτοκίνητα υψηλής κατηγορίας, ρολόγια, τσάντες και επώνυμα ρούχα.
Ανάμεσά τους, ξεχώριζε το ρολόι των 116.000 ευρώ, που αποτέλεσε και την αφορμή για να ανοίξει η υπόθεση. Με αυτό τον τρόπο, ο καλλιτέχνης παρουσίαζε τη δραστηριότητα της εταιρείας ως «φιλανθρωπική» και κατόρθωνε να αποφεύγει τη φορολόγηση, αφού τα ποσά περνούσαν μέσα από τη μη κερδοσκοπική και δεν δηλώνονταν ως προσωπικό του εισόδημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα