Συγκκριμένα, σε ερώτησή του προς τον αρμόδιο υπουργό Επικρατείας Νίκο Παππά, ο βουλευτής σχολιάζει πως «δυστυχώς οι πολίτες, παρά τις εξαγγελίες της Κυβέρνησης, δεν ικανοποιήθηκαν από αυτό που παρουσίασε η κυβέρνηση ως ανεξάρτητη δημόσια τηλεόραση.» «Τα αποτελέσματα είναι πενιχρά και το ποσοστό είναι χαμηλό γιατί χρησιμοποιείται ως βραχίονας της κυβέρνησης. Όμως, το τελικό ‘προϊόν’ είναι πανάκριβο: για υπερωρίες και μόνο κατεβλήθησαν – μόνο για ένα εξάμηνο! – 2,7 εκατ. ευρώ το 2015» σημειώνει χαρακτηριστικά.
«Δυστυχώς με βάση τον προϋπολογισμό της ΕΡΤ Α.Ε. που υπογράψατε στις 15 Ιανουαρίου από κοινού με τον Αν.Υπουργό Οικονομικών κ.Γ.Χουλιαράκη, φαίνεται πως ελάχιστα από αυτά προσδοκά η ΕΡΤ να εισρεύσουν στα δικά της ταμεία: επί συνόλου 183,65 εκ.ευρώ, τα 177 εκ.ευρώ θα προέλθουν από τους φόρους των πολιτών, ήτοι το υποχρεωτικό ανταποδοτικό τέλος υπέρ ΕΡΤ που εισπράττεται μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ» συμπληρώνει ο βουλευτής.
«Είναι προφανές πως για το 2015, η ΕΡΤ – παρά τις προσδοκίες που δημιουργήθηκαν με τις σχετικές κυβερνητικές τυμπανοκρουσίες – δεν ανταποκρίθηκε στις ανάγκες του ελληνικού τηλεοπτικού κοινού, ούτε ως προς την ενημέρωση ούτε ως προς την ψυχαγωγία. Άρα οι πολίτες πληρώνουν ένα φόρο χωρίς την παραμικρή ανταποδοτικότητα για κάτι που στην πλειοψηφία τους δεν παρακολουθούν» τονίζει ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ παραθέτοντας σχετικό πίνακα.
Ο βουλευτής διευκρινίζει ότι «σε όλη την Ευρώπη, η διαφημιστική δαπάνη μοιράζεται με βάση τις μετρήσεις τηλεθέασης που γίνονται ιδιαίτερα στο πλέον ενεργό κοινό, των 15-44 ετών. Σε αυτό το κοινό, το μερίδιο της ΕΡΤ στην τηλεθέαση είναι από μικρό έως αμελητέο: 3,6% για την ΕΡΤ1 και 1% για την ΕΡΤ2. Για τους υπόλοιπους τηλεοπτικούς σταθμούς, τα ποσοστά είναι: 16,2% για τον ΑΝΤ1, 16% για τον Alpha, 14,6% για το MEGA, 11% για το STAR, 6,9% για τον ΣΚΑΪ, 3,4% για το «Ε» (πηγή: Nielsen audience measurement, όπως κατατίθεται συνημμένα). Παράλληλα, το μερίδιο της διαφημιστικής δαπάνης που κατευθύνεται προς τη δημόσια τηλεόραση είναι προφανώς αμελητέο – δεν εμφανίζεται καν στη σχετική σελίδα.
Η συνολική διαφημιστική δαπάνη στην Ελλάδα για την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2015 είχε ύψος 650.870.000 ευρώ (329.061.000 ευρώ για την τηλεόραση) και η εκτίμηση για το 2016 ανέρχεται στα 651.200.000 ευρώ.
Με αφορμή τα παραπάνω στοιχεία, ο κ. Κωνσταντινόπουλος ρωτά τον κ. Παππά:
1.Σε ποιο ύψος ακριβώς ανήλθαν τα έσοδα της ΕΡΤ Α.Ε. από τη διαφήμιση το 2015;
2.Πόσοι εργαζόμενοι απασχολούνται στην ΕΡΤ Α.Ε. με μόνιμη σχέση εργασίας ή με συμβάσεις;
3.Θα γίνει αξιολόγηση των δεδομένων, και κυρίως της Διοίκησης της ΕΡΤ Α.Ε. για αυτά τα πενιχρά τηλεοπτικά αποτελέσματα;
4.Σε ποιες πρωτοβουλίες θα προχωρήσει η κυβέρνηση για να αντιστρέψει αυτή την αρνητική εικόνα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα