Κυριακή 12 Ιουλίου 2020

Τριφυλία: Στην Κυπαρισσία η πρώτη των πρώτων με 19.050 μόρια

Χαμόγελα με τις βαθμολογίες των Πανελλαδικών
Χαμόγελα ανακούφισης και ευτυχίας χθες με την ανακοίνωση των βαθμολογιών των υποψηφίων για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Το σχολικό έτος 2019 – 2020 μόνο εύκολο δεν ήταν λόγω κορωνοϊού, διακοπής των μαθημάτων και καραντίνας, ενώ και οι Πανελλαδικές, εκτός από δυσκολίες κατά τις εξετάσεις, είχαν και τα πρωτόγνωρα μέτρα προστασίας στις αίθουσες, συνθέτοντας ένα τελείως διαφορετικό κλίμα.
Κι όμως, οι νέες και οι νέοι της Τριφυλίας καταγράφουν σημαντικές επιτυχίες με υψηλές για τις συνθήκες επιδόσεις! Με χαμόγελα μίλησαν στο «Θ» με την ανακοίνωση των βαθμολογιών τους:



Αναστασία Σκοτάδη, ΓΕΛ Κυπαρισσίας, η πρώτη των πρώτων στην Τριφυλία: «Ήμουν μαθήτρια στο ΓΕΛ Κυπαρισσίας και συγκέντρωσα 19.050 μόρια! Είμαι πολύ χαρούμενη, συγκινήθηκα πολύ. Δεν το περίμενα καθόλου. Νιώθω πολύ ικανοποιημένη με τον εαυτό μου και οι προσπάθειές μου απέδωσαν καρπούς. Νομίζω η πρώτη μου επιλογή θα είναι η Ψυχολογία».

Νίνα Πετροπούλου, ΓΕΛ Κυπαρισσίας: «Έβγαλα 18.525! Δε μπορώ να περιγράψω πώς αισθάνομαι! Το περίμενα πώς και πώς. Όλοι οι κόποι μου ανταμείφθηκαν. Γιατί πραγματικά, κόπιασα πάρα πολύ. Δεν είναι όπως λένε ότι “έβγαινα και με τους φίλους μου κι έκανα τα πάντα”. Πραγματικά κόπιασα. Και δεν ξέρω τι να πω, νιώθω επιτέλους ότι ανταμείφθηκα. Ο πρώτος μου στόχος ήταν και νομίζω θα τον πιάσω, Νομική Αθήνας! Εύχομαι και στους επόμενους ό,τι καλύτερο, να τα δώσουν όλα, είναι ένας χρόνος, θα περάσει πολύ γρήγορα και ό,τι καλύτερο».

Ευαγγελία – Μαρία Πανταζοπούλου, ΓΕΛ Κυπαρισσίας: «Έγραψα 16.300, ήταν πολύ καλά και περνάω εκεί που θέλω, στην Αθήνα! Οικονομικό, σκέφτομαι, ή Πληροφορική, δεν έχω αποφασίσει σίγουρα, αλλά είμαι πολύ ευχαριστημένη!».


Αμαλία Φλαριώτη, ΓΕΛ Φιλιατρών: «Συγκέντρωσα 17.250 μόρια! Ήταν μια δύσκολη πορεία, καθώς ήταν χωρίς φροντιστήρια. Τα κατάφερα όμως και πέτυχα αυτό που ήθελα! Νιώθω ανακούφιση, γαλήνη και αισιοδοξία. Οι σχολές που θα επιλέξω θα είναι Λιμενικό και Αστυνομία!».


Γαρυφαλλιά Δρακοπούλου, ΓΕΛ Φιλιατρών: «Συγκέντρωσα 17.225 μόρια! Είμαι πολύ χαρούμενη, καθώς περίμενα να συγκεντρώσω πολύ λιγότερα μόρια. Αυτό που θέλω περισσότερο είναι τα Παιδαγωγικά σε Αθήνα αλλά και Πάτρα. Είμαι ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα και θα δω στην πορεία τι θα διαλέξω ακριβώς».


Καυκά Μαριάννα, ΓΕΛ Φιλιατρών: «Συγκέντρωσα 17.025 μόρια! Νιώθω ευχαριστημένη και θέλω να περάσω στο Βιολογικό ή στο Χημικό! Φέτος ήταν δύσκολα τα θέματα της Χημείας, αυτό όλοι το λένε, αλλά νομίζω ότι μπόρεσα να αντεπεξέλθω, οπότε αυτό είναι ευχάριστο. Και η Έκθεση ήταν λίγο περίεργη, αλλά σε γενικές γραμμές όλα καλά!».


Αναστασία Παναγοπούλου, ΓΕΛ Φιλιατρών. «Συγκέντρωσα 16.800 μόρια! Είμαι χαρούμενη και ανακουφισμένη! Αυτό που θέλω είναι οι Πολιτικές Επιστήμες».


Βασιλική Νικολοπούλου, ΓΕΛ Γαργαλιάνων: «Έγραψα 17.750! Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη με την απόδοσή μου. Δεν το περίμενα η αλήθεια είναι. Με βάση τα περσινά δεδομένα πιάνω τη σχολή που θέλω, που είναι η Ψυχολογία Αθηνών. Ευχαριστώ πολύ τους καθηγητές μου και εύχομαι τα καλύτερα στους επόμενους!».
Παναγιώτη Πανταζή, ΓΕΛ Γαργαλιάνων: «Συγκέντρωσα 17.475 μόρια. Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα. Με βάση τα περυσινά δεδομένα κι εγώ πιάνω την πρώτη μου επιλογή, που είναι η Πληροφορική! Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλα τα υπόλοιπα παιδιά!».  Του Ηλία Γιαννόπουλου tharros

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα