Πέμπτη 9 Μαρτίου 2023

Νέα στοιχεία για το δυστύχημα στα Τέμπη: «Αυτόν θα φυλάω;» Τι είπε ο σταθμάρχης που έφυγε νωρίτερα από τη βάρδια

Νέα στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας από την κατάθεση του σταθμάρχη στα Παλαιοφάρσαλα. Πρόκειται για τον σταθμό που βρίσκεται πριν από τον σταθμό της Λάρισας, όπου έπιανε βάρδια στις 22:00 ο 59χρονος σταθμάρχης ο οποίος είναι προφυλακιστέος και αντιμετωπίζει βαρύτατες κατηγορίες για το δυστύχημα στα Τέμπη.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι, την ώρα που ασκήθηκαν τρεις νέες ποινικές διώξεις για το δυστύχημα αποκαλύφθηκε ότι κάποιος φέρεται να διόρθωσε με μπλάνκο τις ώρες στο βιβλίο παραλαβής όπου και φαίνεται ποιοι δούλευαν το μοιραίο βράδυ, σύμφωνα με τον Alpha.
Όπως μετέδωσε ο ΣΚΑΪ, ο σταθμάρχης των Παλαιοφαρσάλων επικοινώνησε με τον σταθμάρχη της Λάρισας για να μάθει τι εικόνα επικρατούσε εκεί, καθώς γνώριζε ότι ο σταθμάρχης στη Λάρισα ήταν ο «άπειρος σταθμάρχης ο Βασίλης».
Φέρεται λοιπόν να είπε στην κατάθεσή του ότι είναι «άπειρος» και έκανε λόγο «για δυσκολία στη συνεργασία όταν υπάρχουν ανωμαλίες στην κυκλοφορία».
Στη συνέχεια, ο ίδιος, έμπειρος σταθμάρχης με αρκετά χρόνια εμπειρίας, δεν έμεινε μόνο στην επικοινωνία με τον σταθμάρχη της Λάρισας, αλλά και με τον δεύτερο που έπρεπε να βρίσκεται στη βάρδια, αλλά είχε αποχωρήσει νωρίτερα, όπως αποκαλύφθηκε πριν από μερικά 24ωρα.

«Αφού μίλησα με τον Βασίλη Σ., μετά από λίγο κάλεσα τον σταθμάρχη Κ.Π. στο κινητό του στις 22:45 και τον ρώτησα πού βρίσκεται και μου απάντησε ότι είχε φύγει. Τον ρώτησα γιατί έφυγε και μου απάντησε: “πόσο να καθίσω, αυτόν θα φυλάω;”» είπε χαρακτηριστικά ο σταθμάρχης στα Παλαιοφάρσαλα.
Σύμφωνα με όσα κατέθεσε ο ίδιος, όταν υπάρχει φόρτος εργασίας, δεν φεύγει κανείς από το πόστο του.
Στο «μικροσκόπιο» οι ιατρικοί φάκελοι του προσωπικού
Την ίδια ώρα, οι ιατρικοί φάκελοι των εργαζομένων θα μπουν στο στόχαστρο της ανακρίτριας, σύμφωνα με την ΕΡΤ, καθώς νέα στοιχεία προκύπτουν μετά την έρευνα για το φονικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Σύγχυση με το πόρισμα
Ειδικότερα σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, δεν έχει ολοκληρωθεί το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων για τα αίτια τoυ τραγικού δυστυχήματος και δεν έχει παραδοθεί στην 3η ανακρίτρια Λάρισας διαψεύδοντας δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι οι εμπειρογνώμονες είχαν ολοκληρώσει την έρευνά τους.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ τα νέα άτομα φέρεται να μπαίνουν στο κέντρο των ερευνών καθώς η 3η ανακρίτρια αντιπαραβάλλει εκτός από τις καταθέσεις και υλικό που έχει κατασχεθεί. «Η ανακρίτρια αντιπαραβάλλει τα όσα ακούγονται στο καταγραφικό με τις καταθέσεις», πρόσθεσε. Και όπως τόνισε, όλες οι συνομιλίες των μηχανοδηγών των δύο τρένων που συγκρούστηκαν στις 28 Φεβρουαρίου με τον σταθμάρχη Λάρισας που βρίσκεται προφυλακισμένος έχουν καταγραφεί από το καταγραφικό σύστημα της εταιρείας.
Νέες διώξεις
Στο μεταξύ, νέες ποινικές διώξεις ασκήθηκαν εις βάρος τριών προσώπων. Οι κατηγορίες που αντιμετωπίζουν είναι «βαριές», ενώ αύριο (10/3) έχει οριστεί να συγκληθεί η Ολομέλεια των Εφετών της Λάρισας.
Οι τρεις διώκονται ποινικά για διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών -που είναι κακούργημα με ποινές από 10 χρόνια ως ισόβια- καθώς και για τα αδικήματα των ανθρωποκτονιών και σωματικών βλαβών κατά συρροή που είναι πλημμελήματα.
Οι διώξεις ασκήθηκαν κατά του επιθεωρητή του ΟΣΕ που έβαλε στη νυχτερινή βάρδια τον σταθμάρχη της Λάρισας που ήδη έχει προφυλακιστεί, αλλά και κατά δύο σταθμαρχών που όφειλαν να είναι παρόντες ως τις 23:00 και έφυγαν νωρίτερα εγκαταλείποντας το πόστο τους.

Σημειώνεται, ότι την προηγούμενη Παρασκευή ο προϊστάμενος Επιθεώρησης ήλθε αυτοβούλως στην ανακρίτρια και μεταξύ των εγγράφων που κατέθεσε ήταν και το έγγραφο των βαρδιών που ο ίδιος είχε ορίσει για την συγκεκριμένη ημέρα. Στο έγγραφο αυτό, από το περιβάλλον του επιθεωρητή, φέρεται να έχει ορίσει τρεις σταθμάρχες στη βραδινή βάρδια, κάτι που αμφισβητείται από τους υφισταμένους του και τις Αρχές που αναφέρουν ότι είχαν οριστεί δύο σταθμάρχες στην πρωϊνή βάρδια, δύο στην απογευματινή και ένας στην βραδινή με την αλληλοκάλυψη της μιας ώρας.
Από τους σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας ο ένας ήταν με σύμβαση ορισμένου χρόνου και ο άλλος αορίστου. «Ο σταθμάρχης που έχει σύμβαση έργου δεν μπορεί να κάνει υπερωρία και εργάζεται οκτάωρο. Αυτός που έπρεπε να μείνει ήταν αυτός που είχε σύμβαση αορίστου χρόνου, σύμφωνα με τις πληροφορίες».
Σύμφωνα με τις καταθέσεις συναδέλφων του ο συγκεκριμένος σταθμάρχης έφυγε είκοσι λεπτά νωρίτερα από τη λήξη της βάρδιας του στις 23:00 το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα