Την ίδια ώρα όμως οι έρευνες συνεχίζονται και σε ό,τι αφορά την απόδοση ευθυνών. Έπειτα από μεγάλη έρευνα, οι αξιωματούχοι του Λιμενικού Σώματος εντόπισαν εννέα άτομα που πιστεύεται ότι σχετίζονται με το κύκλωμα διακινητών. Οι άνδρες αυτοί, ηλικίας από 20 έως 40 ετών, εμφανίστηκαν στο δικαστήριο της Καλαμάτας. Στην ταυτοποίησή τους συνέβαλαν οι καταθέσεις που έδωσαν επιζώντες.
Στη συνέχεια, μεταφέρθηκαν από το κεντρικό λιμεναρχείο Καλαμάτας στην Εισαγγελία Πρωτοδικών για να αντιμετωπίσουν σοβαρές κατηγορίες, μεταξύ των οποίων η πρόκληση ναυαγίου και η συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση.
Οι ρόλοι των μελών του κυκλώματος
Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, ο καπετάνιος, ο οποίος φέρεται να έχει πεθάνει, παρέμεινε στην καμπίνα του σκάφους. Μεταξύ των συλληφθέντων ήταν ο μηχανικός του πλοίου και ο βοηθός του καπετάνιου. Το τελευταίο άτομο ήταν υπεύθυνο για την έκδοση εντολών στους επτά μπράβους του κυκλώματος. Τα άτομα αυτά, χρησιμοποιώντας αυτοσχέδιο καμουφλάζ από τα σχοινιά του πλοίου, υπέβαλαν τους επιβαίνοντες σε βασανιστήρια προκειμένου να διατηρήσουν τον έλεγχο στο πλοίο.
Τρεις ώρες πριν από τη βύθιση του σκάφους, περιπολικό του Λιμενικού πλησίασε και έδεσε μια μικρή βάρκα στο αλιευτικό σκάφος για να εκτιμήσει την κατάσταση στο σκάφος. Η διαδικασία αυτή διήρκεσε λίγα λεπτά και αφού οι μετανάστες έλυσαν τη βάρκα, το περιπολικό απομακρύνθηκε και παρατηρούσε από μικρή απόσταση.
Στο μεταξύ, ενώ οκτώ από τους κατηγορούμενους αρνούνται τις κατηγορίες, ένα άτομο φέρεται να έχει ομολογήσει. Ισχυρίστηκε ότι είναι απλό μέλος της οργάνωσης και παραδέχτηκε ότι πληρώθηκε για τη μεταφορά της βάρκας από τις ακτές της Λιβύης στην Ιταλία. Επιπλέον, ανέφερε ότι το σκάφος είχε αναχωρήσει από την Αίγυπτο άδειο και ταξίδεψε μέχρι το Τομπρούκ, όπου και επιβίβασε εκατοντάδες μετανάστες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα