Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2025

Νέα αποκάλυψη-σοκ για τα Τέμπη: «13 μέρες πριν την τραγωδία αγοράστηκαν 25.000 λίτρα ξυλολίου»


Σοκάρουν νέες αποκαλύψεις και ντοκουμέντα που έρχονται στο φως της δημοσιότητας γύρω από τις συνθήκες που οδήγησαν στην τραγωδία των Τεμπών.
Τεράστια αίσθηση προκαλεί νέα καταγγελία, αυτή τη φορά του δικηγόρου οικογενειών θυμάτων των Τεμπών, Στέλιου Σούρλα, που σε δηλώσεις του στο Mega επισημαίνει ότι 13 μέρες πριν το τραγικό δυστύχημα αγοράστηκαν, κατόπιν δημοπρασίας, 25.000 λίτρα ξυλολίου, που είχαν κατασχεθεί τον Ιανουάριο του 2023 από το Τελωνείο Προμαχώνα.
«Ζητάμε από τον Εφέτη Ανακριτή να μας πει ποιος τα αγόρασε, αλλά ουδεμία απάντηση έχουμε λάβει»
«Έχω στα χέρια μου 6 έγγραφα τα οποία προσκόμισα στον Ειδικό Εφέτη Ανακριτή, είναι αναρτημένα στη Διαύγεια και είναι από το Τελωνείο Σερρών. Σύμφωνα με ένα από αυτά τα έγγραφα, στις 18 Ιανουαρίου του 2023, ενάμιση μήνα πριν τον δυστύχημα κατασχέθηκαν 25.747 λίτρα ξυλολίου, τολουολίου στο Τελωνείο του Προμαχώνα Σερρών», ανέφερε ο κ. Σούρλας και συνέχισε:
«Θεωρώ ότι έχω εντοπίσει την άκρη του νήματος. Δηλαδή έχω εντοπίσει την πηγή από την οποία ενδεχομένως να προέρχεται το εμπόρευμα του ξυλολίου. Στις 15 Φεβρουάριου του 2023, δηλαδή 13 ημέρες πριν τα Τέμπη δημοπρατείται αυτή η ποσότητα και πλειοδοτείται και κάποιος την αγοράζει. Ζητώ από τον Ειδικό Εφέτη Ανακριτή από τις 18 Απριλίου του 2024 και απάντηση δεν έχω λάβει ακόμη να μου πει πού και πώς μεταφέρθηκαν αυτά τα φορτία».


Ο δικηγόρος ζητά από τον ανακριτή να «διατάξει» το τελωνείο Προμαχώνα να απαντήσει εγγράφως, «ποιοι ανακηρύχτηκαν κατά τον Ιανουάριο και το Φεβρουάριο του 2023 υπερθεματιστές σε δημοπρασία κατασχεθέντων από Βουλγαρία φορτίων χημικών διαλυτών και κυρίως ξυλολίου, τουλολίου κλπ από το τελωνείο Προμαχώνα Σερρών».
Κύκλωμα «μαύρων» βαγονιών ΟΣΕ


Το Live News παρουσίασε μία παλιότερη περίπτωση κατά την οποία βαγόνια του ΟΣΕ μετέφεραν λαθραία προϊόντα:
-14 Ιουλίου 2008, Σ.Σ. Μπράλου επιβατική αμαξοστοιχία συγκρούστηκε με εμπορική αμαξοστοιχία. Στην έρευνα που διεξήχθη λόγω αυτής της σύγκρουσης εντοπίστηκε ότι η εμπορική αμαξοστοιχία από 20 βαγόνια είχε τελικά 34. Ανώτατο επιτρεπόμενο 1.250 τόνους, μετέφερε 1.590 τόνους. Πουθενά δε φαινόταν ο τύπος του φορτίου. Η αμαξοστοιχία είχε 2 μηχανές αλλά μετέφερε και άλλες 4.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα