
Η νέα Αρχή θα ενοποιήσει υφιστάμενες δομές όπως ο Συνήγορος του Καταναλωτή, μονάδες της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και η ΔΙΜΕΑ, αποκτώντας αρμοδιότητες ελεγκτικές, συμφιλιωτικές, κυρωτικές και υποστηρικτικές του καταναλωτικού κινήματος. Πρότυπο για τη λειτουργία της αποτελεί η σουηδική Αρχή Προστασίας Καταναλωτή και η εγχώρια εμπειρία της ΑΑΔΕ.
Με αυξημένα ψηφιακά εργαλεία, ισχυρότερη στελέχωση και διαφάνεια στη λήψη αποφάσεων, η νέα δομή στοχεύει στην ενίσχυση της αγορανομικής επιτήρησης και στην άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών.
Τι αλλάζει
Παράλληλα, προχωρούν:η ψηφιοποίηση της εμπειρίας του καταναλωτή (νέες εφαρμογές για καταγγελίες και σύγκριση τιμών),
η απαγόρευση του shrinkflation,
η αναθεώρηση της εμπορίας αγροτικών προϊόντων, με συντόμευση προθεσμιών τιμολόγησης και πληρωμής και δυνατότητα ανίχνευσης μη εξόφλησης από την ΑΑΔΕ.
Σημειώνεται ότι στον τομέα των τροφίμων, η Ελλάδα καταγράφει τον χαμηλότερο πληθωρισμό στην Ε.Ε., ενώ συνεχίζονται οι συμφωνίες μείωσης τιμών και οι αυστηροί έλεγχοι στην αγορά.
Η έκθεση που ακολουθεί στο επισυναπτόμενο pdf παρουσιάζει αναλυτικά τη νέα δομή, τους στόχους και τα εργαλεία που φέρνει η μεταρρύθμιση. imerisia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα