skip to main |
skip to sidebar
Μητσοτάκης: Όλοι μαζί φταίνε, κι εμείς κι οι προηγούμενοι και οι παραπροηγούμενοι
Αφού έδωσε, πριν τέσσερις μέρες, συγχαρητήρια στον Κ. Καραμανλή του Αχιλλέα για την ευαισθησία του να παραιτηθεί, γεγονός που τον τιμά, όπως είπε, και αφού προκαταβολικά κατέληξε ότι η τραγωδία στα Τέμπη οφείλεται σε ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΛΑΘΟΣ και όχι στην ανικανότητα και την αναισθησία του ίδιου και της γελοίας κυβέρνησης του, ξαφνικά και μετά την πανελλήνια κατακραυγή για το έγκλημα με τις οδηγίες των επικοινωνιολόγων του πετάει και μια συγνώμη, διανθισμένη όμως με διαχρονικές ευθύνες , σε σημείο μάλιστα τέτοιας αθλιότητας, ώστε να καταλήγει σε συγνώμη και για όσους κυβέρνησαν πριν από αυτόν. Όλοι μαζί φταίνε, κι εμείς κι οι προηγούμενοι και οι παραπροηγούμενοι με στόχο να απεμπολήσει τις τεράστιες ευθύνες της κυβέρνησης του που υποσχόταν το 2019 ότι είχε έτοιμες λύσεις «δια πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν» μέχρι να αρπάξει την κυβέρνηση για να φανεί πόσο γυμνός ήταν ο βασιλιάς. Ο Μητσοτάκης τέσσερα σχεδόν χρόνια τώρα κάνει ότι μπορεί για να πληγώνεται θανάσιμα η χώρα από την ανεμελιά και την ανεπάρκεια του, τελικά όμως είναι τόσο μίζερος που ούτε μια συγγνώμη της προκοπής δεν μπορεί να ζητήσει αναλαμβάνοντας πλήρως και χωρίς «ναι μεν αλλά» την πολιτική ευθύνη για την εθνική καταστροφή που βιώνει επώδυνα ο τόπος. Ας μη χοροπηδάει όμως από τη χαρά του εκεί στην αντιπολίτευση το τσίρκο της παρακμής του Σύριζα. Δεν ξεχνά ο λαός τα δικά του αίσχη και θα κάνει αυτό που πρέπει για να αναπνεύσει η χώρα μακριά και από τους δύο εναλλασσόμενους διαδοχικά στην εξουσία κανακάρηδες της διαπλοκής. Θα τρίβουν τα μάτια τους αμφότεροι.
Να τι έλεγε Μητσοτάκης τον Μάρτιο του 2019 :
ΑπάντησηΔιαγραφή«Θα πρέπει να εγκαταλείψουμε τις χειρωνακτικές πρακτικές που έχουν καταδικάσει τον σιδηρόδρομο και να χρησιμοποιήσουμε τα συστήματα που έχουμε πληρώσει πάρα πολύ ακριβά: Τα συστήματα ηλεκτροκίνησης, τηλεδιοίκησης, τις επενδύσεις που έχουμε κάνει, που δεν λειτουργούν.
Και μη λειτουργώντας καταστρέφονται και απαξιώνονται. Και τέλος θα πρέπει να εξασφαλίσουμε τη συντήρηση του δικτύου».
Κώστας Αχ. Καραμανλής τον Μάρτιο του 2019 ω αντιπολίτευση στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ έλεγε με έμφαση σε εκδήλωση για το σιδηροδρομο:
ΑπάντησηΔιαγραφή«Το να τάζεις περισσότερα από αυτά που μπορείς να υλοποιήσεις είναι η χειρότερη μορφή δημαγωγίας».
Κώστας Αχ. Καραμανλής στις 26/3/2019 ως αντιπολίτευση:
ΑπάντησηΔιαγραφή«Οι υποδομές στο σιδηρόδρομο είναι ασυντήρητες, με συχνά φαινόμενα εκτροχιασμών. Το ίδιο ισχύει και για τους συρμούς των μετρό Αθηνών».
Δημήτρης Μάντζος :
ΑπάντησηΔιαγραφή«Τον Μάρτιο του 2019, λίγους μήνες πριν τις εκλογές, η ΝΔ οργανώνει ειδική εκδήλωση για τον σιδηρόδρομο. Μιλούσε ο μετέπειτα πρωθυπουργός, ο μετέπειτα υπουργός και ο μετέπειτα γενικός γραμματέας του υπουργείου και καμώνονταν ότι τα γνωρίζουν όλα και ότι έχουν λύσεις. Τέσσερα χρόνια μετά αναρωτιέμαι, αν κάνουμε ταμείο, τι έχει γίνει;».
04.03.2023
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαλλαγή ΤΡΑΙΝΟΣΕ από αποζημιώσεις συγγενών θυμάτων
Υπουργική απόφαση του Δεκεμβρίου του 2019 με την υπογραφή τού τότε υφυπουργού Μεταφορών Γιάννη Κεφαλογιάννη, εξαιρεί την ΤΡΑΙΝΟΣΕ – και μάλιστα για 5 χρόνια ως το 2024 από το να αποζημιώνει χρηματικά επιβάτες όταν παραβιάζονται βασικά δικαιώματά τους.