Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2023

Π. Νίκας: «Τα τρία από τα τέσσερα τελευταία χρόνια ήμουν συνεχώς υπονομευμένος»


Για μια ακόμη φορά κυριάρχησαν οι… υψηλοί τόνοι κατά τη διάρκεια της σημερινής έκτακτης συνεδρίασης του περιφερειακού συμβουλίου Πελοποννήσου στην Τρίπολη. Σε μια σειρά θεμάτων, ανάμεσα στα οποία βρέθηκαν και τα αντιπλημμυρικά έργα, ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου παίρνοντας το λόγο σημείωσε με νόημα: «Να έχουν τη βεβαιότητα αυτοί που εξελέγησαν ότι δε θα είναι με μια κυβέρνηση στην πενταετία. Για όποιον έχει πολιτική εμπειρία αυτά τα ξέρει πολύ καλά», κάνοντας έμμεση αναφορά σε πιθανές εξελίξεις που πρόκειται να ακολουθήσουν.
Περαιτέρω ο κ. Νίκας συνεχίζοντας στο ίδιο μήκος κύματος σχολίασε ότι «Θα είμαι για δύο μήνες περιφερειάρχης. Όποιος δε θέλει να είναι συνεργάτης μου, και μάλιστα αμειβόμενος, να παραιτηθεί αμέσως!».
«Είσαι θρασύς», ακούστηκε από τα έδρανα εκ μέρους του κ. Στάθη Αναστασόπουλου για να απαντήσει ο κ. Νίκας: «Να παραίτηθείς αμέσως».
«Όχι, δεν παραιτούμαι. Να το κάνετε εσείς», απάντησε ο κ. Αναστασόπουλος, ενώ στη συνέχεια η συνεδρίαση διεκόπη εκτάκτως, όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου, κ. Γιάννης Μαλτέζος.
Επιστρέφοντας στη ροή της συνεδρίασης, ο κ. Αναστασόπουλος αποχώρησε από την αίθουσα, ενώ ο κ. Νίκας απευθυνόμενος στο Σώμα σημείωσε εμφατικά ότι «Από τα τέσσερα χρόνια, τα τρία χρόνια ήμουν υπονομευμένος από συγκεκριμένα άτομα και δεν το καταλάβατε ποτέ».
Τέλος, απευθύνοντας το λόγο στην παράταξη του κ. Τατούλη, ο περιφερειάρχης ανέφερε ότι «Δεν ήταν ο αντίπαλός μου η δική σας πλευρά. Αυτό να το ξέρετε. Αλλά εγώ άντεξα και πορεύομαι με αξιοπρέπεια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα