Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

Με ελικοφόρο στην Κοζάνη η Περιστέρα για το δεύτερο μάθημα

ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ ΡΥΘΜΟΥΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Με ελικοφόρο στην Κοζάνη η Περιστέρα για το δεύτερο μάθημαΜε ελικοφόρο πήγε στην Κοζάνη για το δεύτερο μάθημά της η σύντροφος του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα.
Την είδηση μεταφέρει ο «Βηματοδότης», εξηγώντας ότι το ελικοφόρο ΑΤR42 με το οποίο πέταξε η Περιστέρα Μπαζιάνα ανήκει στην εταιρεία Astra Airlines, μία αεροπορική εταιρεία που πραγματοποιεί πτήσεις στις λεγόμενες άγονες γραμμές (Κοζάνη, Καστοριά κ.τ.λ.).
«Ηταν η δεύτερη φορά που η σύντροφος του πρωθυπουργού πήγαινε στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας για να διδάξει στο Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών και η αίθουσα ήταν γεμάτη. Δεκάδες φοιτητές, όπως έμαθα, πήγαν να την παρακολουθήσουν να διδάσκει επί έξι ολόκληρες ώρες. Αυτή τη φορά όμως ήταν όλα διαφορετικά. Ούτε ξεναγήσεις, ούτε ενημερώσεις, ούτε τίποτα. Αυτά έγιναν την πρώτη φορά. Τη Δευτέρα, η διαδικασία εισήλθε ήδη στη ρουτίνα της πανεπιστημιακής διδασκαλίας. Η κυρία Μπαζιάνα, φορώντας ένα μαύρο μπλουζάκι και γκρι ζακέτα, μαύρο παντελόνι και παπούτσια μαύρα μπαλαρίνα, μόλις εισήλθε στην αίθουσα άρχισε αμέσως το μάθημα. Οπως κάνουν και οι άλλοι καθηγητές. Μια μικρή επανάληψη για όσα ειπώθηκαν στο προηγούμενο μάθημα και μετά θεωρία. Μόνο θεωρία έως ότου ετοιμαστούν τα εργαστήρια. Τα εργαστήρια άλλωστε αποτελούν και το πιο δυνατό σημείο του Πανεπιστήμιου», γράφει η γνωστή στήλη.

Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταφέρει μάλιστα, αμέσως μετά το τέλος του μαθήματος η κ. Μπαζιάνα αναχώρησε αμέσως για Θεσσαλονίκη ώστε να μεταβεί στην Αθήνα και παρά το γεγονός ότι πολλοί ήταν εκείνοι που της πρότειναν να μείνει για δείπνο σε ταβερνούλες εκείνη τόνιζε ότι πρέπει να είναι κοντά στα παιδιά της.
* Η εταιρεία Astra Airlines με e-mail της προς το iefimerida.gr, διευκρινίζει ότι δεν είναι εταιρεία που «συντηρείται από το κράτος», ούτε «χαμηλού κόστους», όπως ανακριβώς γράφηκε σε μερίδα του Τύπου.
Οπως εξηγεί:
  1. Αναφορικά με την επιδότηση: οι κρατικές επιδοτήσεις εμφανίζονται στους ισολογισμούς μας στην γραμμή «άλλα έσοδα εκμετάλλευσης». Με λιγότερο από 10% του τζίρου, δεν είναι  εταιρεία που συντηρείται από το κράτος για τις «άγονες γραμμές».
  2. Κατά καμία έννοια δεν είμαστε «χαμηλού κόστους» όπως εννοούνται οι Ryanair, Easyjet κλπ. Είμαστε κανονική αεροπορική, με την βαλίτσα κερασμένη, χαμηλότερου κόστους ναύλους, και χωρίς έξτρα χρεώσεις στις εκδόσεις των εισιτηρίων.
Πηγή: iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα