Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2016


Την Κυριακή 10 Ιανουαρίου ζητώ την ψήφο σου.    
 
Ζητώ τη δύναμή σου για να κάνουμε πάλι τη Νέα Δημοκρατία την μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη. Ζητώ τη στήριξή σου στην μεγάλη προσπάθεια για την ανασυγκρότηση της Πατρίδας.
Για να αναστρέψουμε τις ζημιές που έγιναν τον τελευταίο χρόνο. Για να θωρακίσουμε και να ενισχύσουμε την οικονομία. Για να εγγυηθούμε τη σύνταξη κάθε Ελληνίδας και κάθε ‘Ελληνα. Για να  δημιουργήσουμε θέσεις απασχόλησης για τα παιδιά μας.
Αγωνίζομαι από τα δεκαπέντε μου χρόνια στις τάξεις της Νέας Δημοκρατίας, έχοντας όπλο την βασική παρακαταθήκη του Κωνσταντίνου Καραμανλή: Να είμαι χρήσιμος στη χώρα μου και να διαφυλάξω την ευρωπαϊκή της πορεία.
Έχω καταθέσει την πολιτική μου πρόταση. Με σαφήνεια και  εθνικό πρόσημο. Σου ζητώ να με εμπιστευτείς και να με αναδείξεις Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας.
Την Κυριακή 10 Ιανουαρίου παίρνουμε την Ελλάδα στα χέρια μας.
Σε ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη σου.
Κυριάκος Μητσοτάκης
τηλέφωνο επικοινωνίας
210-3301320


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα