Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

«Είσαι κουμμούνι» - «Έτσι με έλεγε η Χούντα, με τέτοιους φασίστες, φεύγω» Γυαλιά καρφιά σε εκπομπή (Video)

«Είσαι κουμμούνι» - «Έτσι με έλεγε η Χούντα, με τέτοιους φασίστες, φεύγω» Γυαλιά καρφιά σε εκπομπή (Video) - Media

Η τηλεοπτική αντιπαράθεση που λίγο έλειψε να ξεφύγει, έγινε στην εκπομπή του Γιώργου Αυτιά που είχε θέμα το ασφαλιστικό και τις αγροτικές κινητοποιήσεις. Ο γιατρός Γιώργος Χρονόπουλος που ήταν καλεσμένος στο στούντιο αποκάλεσε «κουμμούνι» τον Νίκο Μανιό, με τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ να κάνει λόγο για χούντα και φασίστες.
Ολόκληρος ο διάλογος:
Χρονόπουλος: Είναι άδικο να γίνουν εκλογές τώρα. Το ποτήρι θα το πιείτε ολόκληρο. ..
Μανιός: Εσείς το πίνετε το ποτήρι και είναι πικρό. Έρχεσαι ως γιατρός εδώ και είσαι χειρότερος εκπρόσωπος της ακροδεξιάς.
Χρονόπουλος: Με ξέρετε κύριε;
Μανιός: Σε ακούω, δεν χρειάζεται...

Χρονόπουλος: Δεν μου λες, είσαι κομμουνιστής; Πήγαινε στη Βόρειο Κορέα.
Μανιός: Τι είσαι εσύ ασφαλίτης και με ρωτάς τι είμαι; Μόνο η Χούντα...
Χρονόπουλος: Χούντα σας είπαν εσάς στη Βουλή χθες! Χούντα σας είπε ο Λοβέρδος στη Βουλή!
Μανιός: Ο Λοβέρδος... Η άλλη μεγάλη δημοκρατική μορφή...
Χρονόπουλος: Κόψε τους τόνους γιατί θα ακούσεις πολλά...
Μανιός: Τι θα ακούσω; Δεν σε φοβάμαι.
Χρονόπουλος: Εγώ σε φοβάμαι εσένα;
Μανιός: Με φοβάσαι, βέβαια.
Χρονόπουλος: Τι να φοβηθώ;
Μανιός: Με φοβάσαι βέβαια γιατί θα σε αποκαλύψω τώρα τι είσαι!
Χρονόπουλος: Τι να φοβηθώ; Κουμούνι! Εμένα θα μου πεις;
Μανιός: Κουμούνι; Έτσι με έλεγε η Χούντα! Εγώ θα σηκωθώ να φύγω! Θα φύγω με τέτοιους φασίστες


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα