1. Δεν κάνουμε τις αγορές μας με τη σωστή σειρά
Συχνά φαίνεται δύσκολο να περιορίσουμε τον αριθμό των ειδών που αγοράζουμε στα σουπερμάρκετ. Ωστόσο, για να μην γεμίζει το καρότσι με ανθυγιεινά και συχνά ακριβά και περιττά είδη, μπορούμε να ξεκινήσουμε τις αγορές μας από το τμήμα μαναβικής. Τα φρούτα και τα λαχανικά θα πιάσουν αρκετό χώρο στο καρότσι, αφήνοντας λιγότερο χώρο για τα υπόλοιπα και αναγκάζοντας μας να σκεφτούμε καλύτερα τις επιλογές μας.
2. Δεν συγκρατούμε τις τιμές των προϊόντων που αγοράζουμε πιο συχνά
Το σωστό θα είναι να απομνημονεύουμε -ή αν αυτό δεν γίνεται να καταγράφουμε-, τις τιμές των προϊόντων που αγοράζουμε τακτικά. Αυτό θα βοηθήσει να μην ξεγελιόμαστε από ψεύτικες προσφορές, όπου η τιμή παραμένει σχεδόν η ίδια ενώ η ταμπέλα φωνάζει για τεράστια έκπτωση. Έτσι, ωφελούμαστε καλύτερα από γνήσιες εκπτώσεις.
3. Δεν προγραμματίζουμε εκ των προτέρων τι θέλουμε να αγοράσουμε
Αυτό έχει να κάνει τόσο με τις λίστες αγορών, όσο και με τον προγραμματισμό των καθημερινών γευμάτων για όλη την εβδομάδα. Προγραμματίζοντας τα γεύματα από Δευτέρα έως Παρασκευή, γνωρίζουμε ακριβώς ποια προϊόντα μας λείπουν και γλιτώνουμε τις περιττές αγορές.
4. Δεν δίνουμε προσοχή στο βάρος των προϊόντων
Ας υποθέσουμε ότι υπάρχουν 2 πακέτα βουτύρου παρόμοιου μεγέθους στο ράφι, ένα από τα οποία είναι ελαφρώς φθηνότερο από το άλλο. Δεν βιαζόμαστε να αγοράσουμε αυτό που κοστίζει λιγότερο! Αρχικά, πρέπει να ελέγξουμε το αναγραφόμενο βάρος, καθώς μπορεί να αποδειχθεί ότι το πιο ακριβό πακέτο ζυγίζει περισσότερο. Έτσι, όσον αφορά την αναλογία τιμής / βάρους, θα είναι πιο λογικό να αγοράσουμε αυτό το προϊόν αντί το φθηνότερο.
5. Αγνοούμε τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
Σχεδόν κάθε σουπερμάρκετ έχει στα ράφια του και ποικιλία προϊόντων με τη δική του ετικέτα. Αυτά τα τρόφιμα κοστίζουν λιγότερο από αυτά που παράγονται από γνωστούς κατασκευαστές, ενώ την ίδια στιγμή η ποιότητά τους δεν είναι κατώτερη. Συν του ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κατασκευάζονται από τα ίδια εργοστάσια που εξυπηρετούν δημοφιλή εμπορικά σήματα.
6. Δεν επιλέγουμε νέα προϊόντα
Πολλοί αγοράζουμε πεισματικά προϊόντα που ανήκουν σε ένα και μόνο εμπορικό σήμα, φοβούμενοι να δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό. Ωστόσο, οι κατασκευαστές νέων, λιγότερο γνωστών εμπορικών σημάτων, πωλούν συχνά ποιοτικά προϊόντα σε σημαντικά χαμηλότερες τιμές. Δεν φοβόμαστε λοιπόν, να πειραματιστούμε, καθώς έτσι και χρήματα εξοικονομούμε και έχουμε την ευκαιρία να ανακαλύψουμε νέα προϊόντα, πού μπορεί και να μας αρέσουν περισσότερο.
7. Δεν ελέγχουμε τις προσφορές
Υπάρχουν ειδικές εφαρμογές που συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τις εκπτώσεις στα κοντινά σουπερμάρκετ. Τα προγράμματα αυτά μας επιτρέπουν να συγκρίνουμε τις τιμές για τα ίδια προϊόντα σε διάφορα καταστήματα, ώστε να βρίσκουμε πάντα τις καλύτερες προσφορές.
8. Αποφεύγουμε τα φθηνά προϊόντα
Διάφορα προϊόντα, όπως δημητριακά, ζάχαρη, αλάτι και μπαχαρικά μπορούν να αγοραστούν σε πολύ λογικές τιμές. Για παράδειγμα, η απλή συσκευασμένη ζάχαρη είναι εξίσου καλή με τα προϊόντα που πωλούνται σε ελκυστικές συσκευασίες.
9. Επιλέγουμε τα προϊόντα που βρίσκονται πιο έξω στα ράφια
Για τα πιο φρέσκα προϊόντα κοιτάζουμε πάντα και στο πίσω μέρος των ραφιών. Οι εργαζόμενοι στο κατάστημα τοποθετούν στο μπροστινό μέρος των ραφιών τα προϊόντα που πρόκειται να λήξουν πιο σύντομα.
10. Πέφτουμε θύματα του μάρκετινγκ
Φυτικά έλαια με βιταμίνη Ε, αλάτι χωρίς ΓΤΟ (Γενετικά Τροποποιημένοι Οργανισμοί)… Όλα αυτά αποτελούν τεχνάσματα του μάρκετινγκ και έχουν καλή επίδραση στις πωλήσεις, αλλά πριν αγοράσουμε κάποιο από αυτά τα «μοναδικά» προϊόντα, θα πρέπει να αναρωτηθούμε αν είναι πραγματικά μοναδικά αυτά που αναγράφουν. Για παράδειγμα, ΓΤΟ μπορούν να βρεθούν μόνο σε τρόφιμα φυτικής ή ζωικής προέλευσης (έτσι αποκλείεται εξ’ ορισμού το αλάτι).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα