Η Eurobank, εξηγεί στους καταναλωτές τι πρέπει να προσέχουν στα συγκεκριμένα μηνύματα ώστε να μην πέσουν θύματα εξαπάτησης. «Τα απατηλά αυτά ηλεκτρονικά μηνύματα παρουσιάζουν μία έκτακτη κατάσταση (π.χ. «ο λογαριασμός σας θα μπλοκαριστεί αν δεν κάνετε αμέσως…» ή «η κάρτα σας έχει μπλοκαριστεί και πρέπει να …» ή «το κινητό σας τηλέφωνο δεν έχει επιβεβαιωθεί και …’) και προτρέπουν τους πελάτες να ακολουθήσουν συνδέσμους (links) σε κακόβουλο ιστότοπο (site) και ακολούθως να καταχωρήσουν εκεί ευαίσθητα δεδομένα τους για να αρθεί η κατάσταση ανάγκης», εξηγεί στην ανακοίνωση. Η Eurobank συνιστά στους πελάτες της να μην ακολουθούν αυτούς τους συνδέσμους, να μην καταχωρούν κανένα από τα στοιχεία τους και να διαγράφουν αμέσως τα κακόβουλα αυτά ηλεκτρονικά μηνύματα.
Σε περίπτωση που κάποιος ακολούθησε ένα τέτοιο σύνδεσμο και καταχώρησε δεδομένα του στον κακόβουλο ιστότοπο, καλείται να επικοινωνήσει αμέσως με το Europhone Banking στο 210 95 55 000.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα