Τρίτη 29 Αυγούστου 2023

Άκαμπτος ο Νίκας: Κάποιοι πρέπει να προσέχουν πάρα πολύ - Δεν μπορούν να φανταστούν τι μπορώ να κάνω

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
Όχι μόνο δεν έχει σπάσει ο πάγος, όπως στο στρατόπεδο του υποψήφιου περιφερειάρχη, Δημήτρη Πτωχού, ευελπιστούν ότι θα συμβεί, αλλά ο απερχόμενος περιφερειάρχης, Παναγιώτης Νίκας, στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου, το απόγευμα της Δευτέρας, εμφανίστηκε εντελώς άκαμπτος: “Εγώ είμαι αμέτοχος στη διαδικασία των εκλογών, χωρίς να αφίσταμαι από τις πολιτικές και ιδεολογικές μου θέσεις. Όλοι αυτοί οι οποίοι γράφουν και μιλούν ότι με σέβονται, είναι αυτοί που με πολέμησαν. Και ο σεβασμός τους είναι υποκριτικός. Και τους λέω δημόσια να μην το ξαναπούν”, είπε ο κ. Νίκας…
Ο κ. Νίκας απήυθυνε και μια προειδοποίηση στους συνεργάτες του: “...παρακαλώ και τους συνεργάτες μου να μη λένε ότι κάναν αυτοί στους νομούς τα διάφορα έργα, γιατί δεν τα κάνανε. Τα έκανα εγώ και όλοι μαζί. Δεν τα κάνανε…, γιατί κάποιοι φοβούνται να αναφέρουν και το όνομά μου και ότι κάπως βρέθηκαν ως αντιπεριφερειάρχες και κάνουν τα πάντα. Αυτό το λέω για τη συνείδησή τους, εμένα δεν μου κάνουν κάτι”.
Επιπλέον ο κ. Νίκας τόνισε: “Λοιπόν, εγώ παραιτήθηκα, πήγαν πριν από πολλούς μήνες και υπέβαλα την παραίτησή μου και είπα δεν θέλω να είμαι άλλο, δεν θέλω να είμαι με τέτοιες συνθήκες, δεν αντέχω να με υπονομεύετε κάθε μέρα, βρέστε άλλον. Το είπα εγώ. Και νομίζω ότι επιβεβαιώνεται. Για να μην πω πολλά, κάποιοι πρέπει να προσέχουν πάρα πολύ, γιατί εγώ δεν είμαι σα κάποιους άλλους που δεν μιλάνε. Δεν μπορούν να φανταστούν τι μπορώ να κάνω και για πρόσωπα συγκεκριμένα”.
Πέρα από αυτά, ο περιφερειάρχης κ. Νίκας μίλησε για τον έλεγχο των μέσων ενημέρωσης, αλλά και την αλαζονεία που μπορεί να προκαλέσει μια νίκη με ποσοστό 41%. “Επειδή διαβάζω και εγώ διάφορα και λυπάμαι ειλικρινά γιατί είμαστε σε μια εποχή όπου αυτός που ελέγχει τα μέσα μαζικής ενημέρωσης ελέγχει τα πάντα. Έχουμε φτωχύνει όσον αφορά αυτό το μεγάλο θέμα” είπε χαρακτηριστικά ο κ. Νίκας, ενώ σχολίασε επίσης, απαντώντας εμμέσως στον αντιπεριφερειάρχη του Μανώλη Σκαντζό, ο οποίος επέκρινε την αντιπολίτευση για την κριτική της στην κυβέρνηση, παρότι μόλις πριν από δύο μήνες επανεξελέγη: “...Και το 41 να μην το επικαλούμαστε. Πολλές φορές αυτά τα ποσοστά όταν τα διαχειρίζεσαι σωστά μπορούν να φέρουν κοσμογονία αλλαγών και μεταρρυθμίσεων, καμιά φορά όμως τροφοδοτούν την αλαζονεία και οδηγούν σε καταστάσεις πολύ αρνητικές”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα