Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

95% επιτυχίες στις Πανελλαδικές εξετάσεις οι μαθητές του Γενικού Λυκείου Κυπαρισσίας !

Ποσοστό ρεκόρ, 95%, σε επιτυχίες εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, σημείωσαν οι μαθήτριες και οι μαθητές του Γενικού Λυκείου Κυπαρισσίας στις φετινές Πανελλαδικές εξετάσεις και χθες, με την ανακοίνωση των βάσεων και των αποτελεσμάτων, το σχολείο γέμισε με πλατιά χαμόγελα των επιτυχόντων, συγκίνηση και υπερηφάνεια!  Το Γενικό Λύκειο Κυπαρισσίας συνεχίζει την «παράδοση», πια, που θέλει τους μαθητές του να πετυχαίνουν να εισάγονται σε Σχολές ΑΕΙ και ΑΤΕΙ και, μάλιστα, της πρώτης τους επιλογής, γεγονός που αποδεικνύει και, παράλληλα, αναδεικνύει την πολύ καλή, σοβαρή και μεθοδική δουλειά που γίνεται στο σχολείο με την άριστη συνεργασία μαθητών και εκπαιδευτικών. Εμείς μιλήσαμε με την υποδιευθύντρια του Γενικού Λυκείου Κυπαρισσίας, Θεώνη Κανελλοπούλου, και επιτυχόντες. Παρουσιάζουμε, λοιπόν, τι είπαν στο «Θ»:Θεώνη Κανελλοπούλου, υποδιευθύντρια Γενικού Λυκείου Κυπαρισσίας: «Το Γενικό Λύκειο Κυπαρισσίας σημείωσε και φέτος μεγάλη επιτυχία στις Πανελλήνιες Εξετάσεις. Στις εξετάσεις αυτές συμμετείχαν 60 μαθητές που φοίτησαν στην  Γ’ Λυκείου κατά το σχολικό έτος 2013-2014 και 6 απόφοιτοι προηγούμενων ετών. Από τους υποψηφίους,  44  πέρασαν σε σχολές Α.Ε.Ι  - μεταξύ αυτών, 2 σε σχολές Ιατρικής, 2 σε σχολές Νομικής και 7 σε σχολές Πληροφορικής ή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Η/Υ – και  13  σε σχολές Τ.Ε.Ι.  Επίσης, πέρασαν 2 απόφοιτοι με το 10%.  Το ποσοστό επιτυχίας, 95%, είναι  πολύ υψηλό και αυτό μας γεμίζει χαρά και ικανοποίηση. Στην επιτυχία αυτή συνέβαλε σε μεγάλο βαθμό η πολύ καλή συνεργασία που όλα αυτά τα χρόνια έχουν αναπτύξει  η διεύθυνση και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας  με τους μαθητές και τους γονείς τους. Συγχαίρουμε τους επιτυχόντες και τους ευχόμαστε καλή σταδιοδρομία και καλή τύχη στη ζωή τους. Θα συνεχίσουμε να είμαστε δίπλα τους σε ό,τι μας χρειαστούν, γιατί πάντα θα αποτελούμε το σημείο αναφοράς τους».  

Ανδρέας Καζάκος, Ιατρική Αθηνών: «Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί είμαι 20 μόρια πάνω από τη βάση και ήταν αυτό που ήθελα να πετύχω».

Νικόλαος Δράκος, Νομική Θεσσαλονίκης: «Αισθάνομαι πάρα πολύ χαρούμενος και ελπίζω να φανώ αντάξιος στους κόπους μου, τους οποίους κατέβαλλα όλη τη χρονιά, και στις σπουδές μου».

Δημήτρης Αποστόλου, Παιδαγωγικό Αθήνας: «Αισθάνομαι δικαιωμένος γιατί πάλεψα όλη τη χρονιά. Ίσως περίμενα κάτι παραπάνω από βαθμούς και από μόρια, αλλά εντάξει, τι να κάνουμε, τα έχει αυτά η ζωή. Είμαι πολύ χαρούμενος όμως, για την εισαγωγή μου στην πρώτη επιλογή μου».

Ειρήνη Σινάνη, Παιδαγωγικό Αθήνας: «Είμαι πολύ ευχαριστημένη καθώς ήταν η πρώτη μου επιλογή. Χρειάζεται διάβασμα, να στοχεύεις συνεχώς εκεί που θες, να υπάρχει πρόγραμμα στο διάβασμα κυρίως, και όλα θα γίνουν, με υπομονή πάνω απ’ όλα».

Γιώργος Γιαννόπουλος, Μηχανολόγων – Ναυπηγών Αθήνας: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος απ’ το αποτέλεσμα. Εύχομαι τα φοιτητικά χρόνια να κυλήσουν ωραία, έτσι όπως κύλησαν και τα σχολικά. Ελπίζω να πάνε όλα καλά στο μέλλον».

Χριστίνα Βλάχου, Βιολογία Αθήνας: «Είμαι χαρούμενη και ελπίζω όλα να πάνε καλά».

Δήμητρα Φιτσώρου, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών στην Πάτρα: «Αισθάνομαι πολύ χαρούμενη. Ήταν η πρώτη μου επιλογή αυτή η Σχολή. Πρώτα, βέβαια, είχα βάλει το Μετσόβιο και μετά την Πάτρα. Χαίρομαι πάρα πολύ, γιατί στην Πάτρα είναι και η αδερφή μου και έχουν περάσει και συμμαθήτριές μου. Νομίζω, είναι μια πολύ καλή Σχολή, με επαγγελματική αποκατάσταση».

Μαρία Αντωνοπούλου, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών στην Πάτρα: «Δεν ήταν ιδιαίτερη έκπληξη σήμερα γιατί το περίμενα καιρό και έχω προετοιμαστεί κατάλληλα έχοντας γνωρίσει και την πόλη. Είναι μια δύσκολη Σχολή, γι’ αυτό θα το παλέψω και θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ, γιατί έχει και επαγγελματική αποκατάσταση. Θα δούμε».

Αναστάσης Αναστασόπουλος, Ικάρων – Ιπτάμενοι: «Έδωσα για δεύτερη φορά Πανελλήνιες και είμαι πολύ χαρούμενος γιατί κυνήγησα το όνειρό μου! Παρά το γεγονός ότι είχα περάσει Τοπογράφος στο Μετσόβιο πέρυσι, διάβασα πολύ, με αφοσίωση και πολύ υπομονή και τελικά πέτυχα το όνειρό μου. Θέλω να ευχαριστήσω πολύ τον διευθυντή, κ. Βαγγέλη Αντωνόπουλο, γιατί με βοήθησε στο να ξαναδώσω και βέβαια να αφιερώσω αυτή την επιτυχία στους γονείς μου, γιατί έχουν δώσει μεγάλο αγώνα για μένα. Θέλω να δώσω κι ένα μήνυμα στα επόμενα παιδιά που δίνουν Πανελλήνιες, να διαβάζουν και να κυνηγάνε τ’ όνειρό τους με μεγάλη υπομονή και αφοσίωση!».
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα