Σάββατο 31 Μαρτίου 2018

13χρονη: «Ηρθα να γεννήσω στην Αθήνα για να μου δείξει η μαμά μου τι να κάνω με το μωρό»

Η 13χρονη που γέννησε μιλάει στο protothema.gr μαζί με την 35χρονη μητέρα της
Σοκ έχει προκαλέσει στο πανελλήνιο η είδηση ότι ένα κορίτσι έγινε μητέρα μόλις στα 13 της χρόνια. Η κοπέλα μεταφέρθηκε την Τρίτη στο Κέντρο Υγείας Λαυρίου, με πόνους που προμήνυαν την έλευση του μωρού. Από εκεί μεταφέρθηκε στο μαιευτήριο Αλεξάνδρα όπου και έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο μωρό.
Η 13χρονη που ζει στην Ξάνθη και είναι Πομάκα μίλησε στο protothema.gr και αποκάλυψε ότι ήρθε στην Αθήνα όπου ζει η μητέρα της για να φέρει στον κόσμο το παιδί της: «Ήρθα να γεννήσω κοντά στη μαμά μου για να με περιποιηθεί και να μου δείξει πώς να προσέχω το μωρό. Τον σύντροφό μου τον ερωτεύτηκα και κλεφτήκαμε γιατί θελουμε να μείνουμε μαζί. Ο σύντροφος μου έχει μεγάλη αγωνία. Του είπα πώς πήγε η γέννα και σύντομα θα είναι κοντά μας. Το μωράκι μοιάζει στον μπαμπά του».
Στο protothema.gr μίλησε και η μητέρα της 13χρονης: «Το παιδάκι μου αγάπησε έναν

16χρονο και κλεφτήκανε. Εγώ είμαι φτωχή γυναίκα, χήρα. Πουλάω λουλούδια για να ζήσω τα παιδιά και τα εγγόνια μου. Ζω στο Λαύριο και δεν είχα λεφτά να ανέβω στην Ξάνθη. Έτσι πλήρωσα το εισιτήριο για να έρθει το παιδί μου να γεννήσει εδώ στην Αθήνα και να το έχω κοντά μου. Γέννησε φυσιολογικά ένα υγιέστατο κοριτσάκι. Περιμένω και τον γαμπρό μου και θα τους πάρω όλους μαζί να ζήσουμε στο Λαύριο. Για εμάς τους μουσουλμάνους δεν είναι σπάνιο οι γυναίκες να γεννούν σε μικρή ηλικία, αντιθέτως υπάρχουν κορίτσια που γεννούν και σε πιο μικρή ηλικία».
Σύμφωνα με πληροφορίες το ΕΚΑΒ δέχθηκε κλήση λίγο μετά τις 11 το βράδυ της Τρίτης από τον εφημερεύοντα γιατρό του Κέντρου Υγείας Λαυρίου για ένα 13χρονο κορίτσι που βρισκόταν σε κύηση 37 εβδομάδων με τον γιατρό να ζητά τη διακομιδή σε μαιευτήριο και συγκεκρμένα στο Αλεξάνδρα όπου και ολοκληρώθηκε ο τοκετός. Όπως ανακοίνωσε το Κέντρο Υγείας από την ιστοσελίδα του, «παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες από την μαία και τους εφημερεύοντες ιατρούς και διακομίσθηκε σε Μαιευτήριο, συνοδεία ιατρού». protothema

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα