Την δημοπράτηση του νέου οδικού άξονα Πάτρα - Πύργος ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοίδης. Σύμφωνα με τον υπουργό, το έργο, το οποίο θα έχει δημοπρατηθεί μέχρι τις 30 Ιουνίου 2014 είναι προϋπολογισμού 340 εκατομμυρίων ευρώ και έχει μήκος 75 χιλιόμετρα. Όσον αφορά τον χρόνο παράδοσης του δρόμου στην κυκλοφορία, εκτιμάται ότι θα γίνει το πρώτο εξάμηνο του 2016.
Παράλληλα, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε ο κ. Χρυσοχοίδης, έως τα τέλη του 2014 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και η δημοπράτηση του οδικού άξονα Καλό Νερό - Τσακώνα, μήκους 37 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 140 εκατομμυρίων ευρώ. Επίσης ανήγγειλε εκτεταμένες συντηρήσεις στο τμήμα του οδικού άξονα Πύργος - Καλό Νερό, αφού όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «δεν μπορεί να "μπει μπουλντόζα", λόγω των περιβαλλοντικών όρων που ισχύουν στην προστατευόμενη περιοχή της λίμνης του Καϊάφα».
Να σημειωθεί, πως οι πόροι για την υλοποίηση και των δύο τμημάτων, Πάτρα - Πύργος και Καλό Νερό - Τσακώνα, θα προέλθουν από τα ευρωπαϊκά κονδύλια της επόμενης προγραμματικής περιόδου 2014 - 2020, ενώ, όπως τόνισε ο κ. Χρυσοχοίδης: «Και στην Ηλεία οι πολίτες θα δουν σύντομα να αναπτύσσονται μεγάλα εργοτάξια, που θα απασχολούν εκατοντάδες εργαζόμενους, όπως ήδη γίνεται στην Ιόνια και στην Ολυμπία Οδό».
Ακόμη, ο Μιχάλης Χρυσοχοίδης τόνισε ότι η αναβάθμιση των υποδομών της Δυτικής Ελλάδος, θα συμβάλλουν στην εξωστρέφεια της περιοχής. Μάλιστα, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «η προσπάθειά μας επικεντρώνεται στη δημιουργία των κρίσιμων υποδομών της περιοχής και αυτή τη στιγμή στη Δυτική Ελλάδα γίνονται μεγάλες σε ύψος, αλλά και σημασία επενδύσεις. Ειδικότερα, ανέφερε ότι κατασκευάζονται σημαντικές υποδομές, και δημόσια έργα, όπως η Ιόνια οδός, από τα Ιωάννινα μέχρι το Αντίρριο και η Ολυμπία Οδός, από την Κόρινθο, μέχρι την Πάτρα.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Παράλληλα, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε ο κ. Χρυσοχοίδης, έως τα τέλη του 2014 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και η δημοπράτηση του οδικού άξονα Καλό Νερό - Τσακώνα, μήκους 37 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 140 εκατομμυρίων ευρώ. Επίσης ανήγγειλε εκτεταμένες συντηρήσεις στο τμήμα του οδικού άξονα Πύργος - Καλό Νερό, αφού όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «δεν μπορεί να "μπει μπουλντόζα", λόγω των περιβαλλοντικών όρων που ισχύουν στην προστατευόμενη περιοχή της λίμνης του Καϊάφα».
Να σημειωθεί, πως οι πόροι για την υλοποίηση και των δύο τμημάτων, Πάτρα - Πύργος και Καλό Νερό - Τσακώνα, θα προέλθουν από τα ευρωπαϊκά κονδύλια της επόμενης προγραμματικής περιόδου 2014 - 2020, ενώ, όπως τόνισε ο κ. Χρυσοχοίδης: «Και στην Ηλεία οι πολίτες θα δουν σύντομα να αναπτύσσονται μεγάλα εργοτάξια, που θα απασχολούν εκατοντάδες εργαζόμενους, όπως ήδη γίνεται στην Ιόνια και στην Ολυμπία Οδό».
Ακόμη, ο Μιχάλης Χρυσοχοίδης τόνισε ότι η αναβάθμιση των υποδομών της Δυτικής Ελλάδος, θα συμβάλλουν στην εξωστρέφεια της περιοχής. Μάλιστα, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «η προσπάθειά μας επικεντρώνεται στη δημιουργία των κρίσιμων υποδομών της περιοχής και αυτή τη στιγμή στη Δυτική Ελλάδα γίνονται μεγάλες σε ύψος, αλλά και σημασία επενδύσεις. Ειδικότερα, ανέφερε ότι κατασκευάζονται σημαντικές υποδομές, και δημόσια έργα, όπως η Ιόνια οδός, από τα Ιωάννινα μέχρι το Αντίρριο και η Ολυμπία Οδός, από την Κόρινθο, μέχρι την Πάτρα.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα